Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Gezellige avond gehad met alle kinderen weer eens verzameld aan de dis. Ik had vandaag een nieuwe bakvorm gekocht die precies in de kleine oven past, en die bleek perfect voor een Clafoutis aux Myrtilles, blauwe bessen cake dus. Dat was erg lekker!

Zit in een tuin met vrienden met een gitaar en biertjes. 

Blij met een ouderwetse forum-slappe-lach-bui. Iets met een trein en een boxershort, het slaat nergens op maar ik lig dubbel in mijn eentje. 

Tuinfluiter schreef op 04-07-2026 om 22:46:

Ik ook heel blij dat mijn man in de 40 jaar die we getrouwd zijn echt nog nooit een opmerking heeft gemaakt over mijn uitgave patroon en ik zeur daar ook niet over tegen hem. We hebben alleen maar gezamenlijke rekeningen maar nooit een probleem mee.

Hier ook alleen 2 gezamenlijke rekeningen.  Nooit een lelijk woord over gevallen in 43 jaar. Ik gaf meer uit aan kleding en boeken. Hij aan muziek, entertainment en eten. Nu we beiden met pensioen zijn veel minder aan alles.

Wij hadden ook een gezamenlijke rekening. Mijn man deed er nooit moeilijk over als ik iets voor mezelf kocht zoals bv kleding.

net gehoord dat n goede vriendin oma is geworden! 

Vind m'n relatie zo leuk, net even wat opgeruimd terwijl vriend brak onder de douche stond. En ik kreeg een kop koffie en oprecht bedankje omdat hij dat zo fijn vond. Zo geborgen en lief allemaal. 

Koettie schreef op 05-07-2026 om 13:34:

Vind m'n relatie zo leuk, net even wat opgeruimd terwijl vriend brak onder de douche stond. En ik kreeg een kop koffie en oprecht bedankje omdat hij dat zo fijn vond. Zo geborgen en lief allemaal.

Wat lief klinkt dit 

Klinkt heel fijn Koettie en mooi dat je het ook zo kunt waarderen. 

Dat mijn vader even wat planten van mij had 'geadopteerd' omdat ik veel van huis was en de planten tijdens het klussen in de weg zouden staan. Ik vroeg hoe het met de planten ging en kreeg mooie foto's. Hij had er eentje verpot, de ander wil hij nog verpotten en een leuke tekst erbij als 'de plant lijkt heel gelukkig te zijn met zijn nieuwe potje en misschien wil hij over een paar maanden nog wel een grotere'. 
Vader is best wel ziek en is waarschijnlijk de halve zondag bezig nav mijn appje maar heeft waarschijnlijk ook een goede dag omdat rommelen met de plantjes hem nog wél lukt. 

Damoontje schreef op 05-07-2026 om 13:58:

Klinkt heel fijn Koettie en mooi dat je het ook zo kunt waarderen.

Dat mijn vader even wat planten van mij had 'geadopteerd' omdat ik veel van huis was en de planten tijdens het klussen in de weg zouden staan. Ik vroeg hoe het met de planten ging en kreeg mooie foto's. Hij had er eentje verpot, de ander wil hij nog verpotten en een leuke tekst erbij als 'de plant lijkt heel gelukkig te zijn met zijn nieuwe potje en misschien wil hij over een paar maanden nog wel een grotere'.
Vader is best wel ziek en is waarschijnlijk de halve zondag bezig nav mijn appje maar heeft waarschijnlijk ook een goede dag omdat rommelen met de plantjes hem nog wél lukt.

Ja he haha. Het is heel fijn dat we elkaar zo waarderen en niets voor granted nemen. Beiden uit relaties waar dat heel anders was.

Wat fijn van je vader, en ook nog blije plantjes! 

Jaaa.... ze zijn groot geworden! Eéntje is een monstera haha zoals je foto. 

Ik kan me juist voorstellen dat een ander in jouw situatie zou schrijven: Zondag en de dag begint al slecht want vriend is brak. Etc etc. 

Blij dat ik een serie gevonden heb die niet kenden en die ideaal is voor zo'n zondag met zon, regen, zon. 

Ondanks dat het af en toe regende vanmiddag, toch nog heerlijk gewandeld met de honden in het bos 

Seks is zo leuk, echt een van mn hobbies. Bijzonder leuke sessie gehad 

Nou jullie hebben een goede dag Koettie!

Ik heb een bijzonder leuk idee. Ik zat te denken of het leuk is om broer en zijn gezin uit te nodigen in vriend zijn nieuwe huis. Broer en vriend kennen elkaar ook uiteraard. t Is leuk om het huis te laten zien en ff in de tuin te zitten maar er is 0,0 speelgoed. 
Ineens realiseerde ik me dat het een geweldig huis is om verstoppertje te spelen. Eén van de vorige bewoners heeft overal luiken gemaakt met opbergruimte er achter en daar ligt nu nog niks in. Tijdens het klussen schijnen twee volwassen mensen ook al in die hokjes gezeten te hebben (heb ik net gemist). 

Buiten ook nog 2 schuurtjes, ideaal. Mochten de kinderen vervelend zijn tijdens het bezoek dan is het ook nog een optie ze achter zo'n luik te stoppen, haha.

Nieuwe fijne deo gevonden! Ik gebruikte lange tijd Loveli maar op de 1 of andere manier werkt dit niet meer voor me en ook kreeg ik er laatste tijd huidirritatie van. 
Baalde er zo van! Maar ik vind deze deo eigenlijk nog fijner

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.