Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Jujubee
04-07-2026 om 08:11
Dat alle seizoenen van Friends weer op Netflix staan. Ik ben dus weer heerlijk, van voor af aan, begonnen bij seizoen 1. Pure nostalgie, die serie. Zo gezellig, zo warm, zo grappig. En ik hartje Joey.
Ik wil ook een Joey.
En ik ga vanmiddag ook eindelijk beginnen aan het laatste seizoen van Queer Eye. Dat wordt janken. Zo jammer dat ze nooit meer terugkomen.
Wat moet ik zonder Antoni?
Ik vind het zo'n heerlijke feelgood serie.
ToetieToover
04-07-2026 om 08:21
HAHA!wait..what schreef op 03-07-2026 om 18:05:
[..]
Heel goed om te horen, dankjewel
![]()
Man schrok al van de prijs van 1 bikini dus weet nog niet zo goed hoe ik moet brengen dat ik ze alle 3 wil houden 🤣
Mijn ex viel ook altijd over mijn uitgaven aan kleding, maar zelf kocht hij 1x per jaar hele dure gadgets. iPhone, MacBook, dat soort dingen. Als je dat uitrekende per maand, gaf hij meer uit. Ik was dat gezeur namelijk spuugzat op een gegeven moment. Het was niet dat er onvoldoende geld was ofzo. Gewoon zeuren over MIJN uitgaven. Dus de eerstvolgende keer was ik voorbereid met een berekening.
BlairW
04-07-2026 om 08:35
En dat is precies de reden waarom wij de vaste lasten op 1 hoop gooien en daarnaast nog een deel van ons salaris voor onszelf houden. Daarvan kopen we onze eigen kleren, uitjes met anderen dan het gezin, spullen die we voor onszelf nodig hebben enz. Heerlijk! Nooit gezeur over dat ik €150,- uitgeef aan een zonnebril of €300,- aan een paar uggs.
Damoontje
04-07-2026 om 08:40
ToetieToover schreef op 04-07-2026 om 08:21:
[..]
Mijn ex viel ook altijd over mijn uitgaven aan kleding, maar zelf kocht hij 1x per jaar hele dure gadgets. iPhone, MacBook, dat soort dingen. Als je dat uitrekende per maand, gaf hij meer uit. Ik was dat gezeur namelijk spuugzat op een gegeven moment. Het was niet dat er onvoldoende geld was ofzo. Gewoon zeuren over MIJN uitgaven. Dus de eerstvolgende keer was ik voorbereid met een berekening.
![]()
Mja zolang er geen geldproblemen zijn lijkt dit me niet zo erg. Jij geeft je geld uit aan kleding, hij aan elektronica. Het is ook wel lekker lijkt me om altijd up to date te zijn met telefoon etc.
Blij met mijn schone handdoek. Ik had een de laatste weken een handdoekentekort met steeds zwemmen, douchen, zweten, douchen, slapen, zweten, douchen. Gisteren lekker de was weg gewerkt.
RavIvaR
04-07-2026 om 08:50
Dan zou ik naast die nieuwe broek ook een paar fijne handdoeken bijkopen. 
Damoontje
04-07-2026 om 09:05
Scherp. In het kader van de minimalisering had ik niet zo veel handdoeken meer maar alleen nog een paar lekkere grote badhanddoeken. Overigens was mijn vriend er ook een paar dagen, ook zwemmen, slapen, zweten, douchen, douchen.
Een paar kleine handdoeken erbij is wel zo praktisch.
Blij met dit weer. Gewoon mooi zomerweer. Beetje bewolkt, prima temperatuur.
Happyapple
04-07-2026 om 09:26
Damoontje schreef op 04-07-2026 om 08:40:
[..]
Mja zolang er geen geldproblemen zijn lijkt dit me niet zo erg. Jij geeft je geld uit aan kleding, hij aan elektronica. Het is ook wel lekker lijkt me om altijd up to date te zijn met telefoon etc.
Ja maar zijn gezeur over haar uitgaven is dan het irritatiepunt. Heel frustrerend.
Hier is het ook beter dat wij nog deels ons 'eigen' geld hebben. Dan ziet ie tenminste niet alles wat ik uitgeef 🤣
Auwereel
04-07-2026 om 10:09
Ik ben blij dat mijn kaak/tandvlees weer normaal doet, die enorme bult die gisteren boven de kies zat die nu getrokken is, is helemaal verdwenen. Nu heelt hopelijk het gat waar de kies heeft gezeten ook snel.
Dat ik toch zolang ermee heb rondgelopen! Ik raakte kennelijk aan de pijn en ongemak gewend dat ik niet harder aan de bel heb getrokken.
Maar nu ben ik mooi van die irritante pijn af! 🎉
HAHA!wait..what
04-07-2026 om 12:48
BlairW schreef op 04-07-2026 om 08:35:
En dat is precies de reden waarom wij de vaste lasten op 1 hoop gooien en daarnaast nog een deel van ons salaris voor onszelf houden. Daarvan kopen we onze eigen kleren, uitjes met anderen dan het gezin, spullen die we voor onszelf nodig hebben enz. Heerlijk! Nooit gezeur over dat ik €150,- uitgeef aan een zonnebril of €300,- aan een paar uggs.
Ja, zo doen wij dat ook
Maar deze bestelling had ik per ongeluk op zijn naam/email gezet (vulde alles automatisch in en had net bij een andere site zijn gegevens ingevuld en had ie dus onthouden 😅). Ik had alleen het adres gecontroleerd en niet verder gekeken. Hij zag daarom dus de gegevens in zijn mail en schrok zich dood van de prijs 🤣
Maargoed, wij doen normaal gesproken beide niet moeilijk over uitgaven van de ander ofzo 
HAHA!wait..what
04-07-2026 om 12:49
Auwereel schreef op 04-07-2026 om 10:09:
Ik ben blij dat mijn kaak/tandvlees weer normaal doet, die enorme bult die gisteren boven de kies zat die nu getrokken is, is helemaal verdwenen. Nu heelt hopelijk het gat waar de kies heeft gezeten ook snel.
Dat ik toch zolang ermee heb rondgelopen! Ik raakte kennelijk aan de pijn en ongemak gewend dat ik niet harder aan de bel heb getrokken.
Maar nu ben ik mooi van die irritante pijn af! 🎉
Oh wat ontzettend fijn! Heel blij voor je