Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Yumi schreef op 29-06-2026 om 16:44:

Ik heb mezelf verwend met een paraplu
Voor de regen 🌧️
windstoten van 120 km p/u 🌬️
UV-bescherming 99,95% van de UVA- en UVB-stralen 🌞 🛡️
Hittebescherming verlaagt de temperatuur merkbaar 🥵🛡️

Ik zie Mary Poppins voor me 

Julie Andrews Almost Died Filming The 'Mary Poppins' Umbrella Scene | HuffPost Entertainment 

865-8652452_at-the-movies-mary-poppins-holding-umbrella.png

Een vriendin van vroeger benadert me voor een reünie van de middelbare school. Vind het heel lief. 
Ik heb na mijn gymnasium niet zo'n hele gebruikelijke route afgelegd dus zo'n reünie is best spannend. Maar alleen om het gebouw weer even te zien vind ik al leuk... dus misschien maar gewoon aanmelden. 

Blij dat mijn vinted pakketje weer in beweging is. Hij is 9 juni op de post gedaan en sindsdien bleef hij op “verzonden” staan. Zat geen beweging in, geen scan in een distributiecentrum of wat dan ook. Had de hoop dus al opgegeven. Maar vandaag ineens en scan in het distributiecentrum!! Hij is dus weer onderweg 🥳 nu hopen dat hij snel mijn kant op komt. Het is iets wat ik heb overgekocht van een bn’er en de kans dat je bij deze persoon überhaupt iets kan kopen is klein. Afgelopen weekend ook nog geprobeerd, zat klaar, item zou om 12 uur vrij komen en ik drukte echt meteen op de “kopen” knop, maar alsnog te laat. Dus ik was al zo blij met mijn eerdere aankoop…tot hij dus bleef hangen. Helemaal blij dat het weer onderweg is in ieder geval!! Komt het toch nog goed hopelijk, na alle horrorverhalen over vinted de laatste tijd.

Yumi schreef op 29-06-2026 om 16:44:

Ik heb mezelf verwend met een paraplu
Voor de regen 🌧️
windstoten van 120 km p/u 🌬️
UV-bescherming 99,95% van de UVA- en UVB-stralen 🌞 🛡️
Hittebescherming verlaagt de temperatuur merkbaar 🥵🛡️

Oh, mag ik vragen welke je gekocht hebt? Ik ben nog op zoek naar een goede paraplu tegen weer en wind, maar vooral tegen de zon met dit weer. Ik heb rosacea, dus ik vermijd de zon als de pest. 

Dat ik mij ziek gemeld heb! Was een lange nacht. Jammer van Oranje. 

Lisabette schreef op 30-06-2026 om 06:01:

Dat ik mij ziek gemeld heb! Was een lange nacht. Jammer van Oranje.

Omdat je ziek bent? Of omdat je Oranje hebt gekeken?? Dat laatste vind ik, als zieke die dolgraag zou kunnen werken, echt niet kunnen!

lientje69 schreef op 30-06-2026 om 06:37:

[..]

Omdat je ziek bent? Of omdat je Oranje hebt gekeken?? Dat laatste vind ik, als zieke die dolgraag zou kunnen werken, echt niet kunnen!

Ik vind het oprecht heel erg dat je ziek bent!! Maar we hebben ons inderdaad hier thuis afgemeld voor alles activiteiten. We hebben met het hele gezin gekeken en vooraf besproken ons af te melden bij penalty’s. We zijn nu gewoon heel moe.

Lisabette schreef op 30-06-2026 om 06:52:

[..]

Ik vind het oprecht heel erg dat je ziek bent!! Maar we hebben ons inderdaad hier thuis afgemeld voor alles activiteiten. We hebben met het hele gezin gekeken en vooraf besproken ons af te melden bij penalty’s. We zijn nu gewoon heel moe.

Lekkere collega ben jij. En die mentaliteit geef je door aan je kinderen. Ooit gehoord van 's nachts een grote meid in de morgen ook een grote meid?

Grindelwald schreef op 30-06-2026 om 06:57:

[..]

Lekkere collega ben jij. En die mentaliteit geef je door aan je kinderen. Ooit gehoord van 's nachts een grote meid in de morgen ook een grote meid?

Ah joh, deze forummer heeft zo’n verzameling bonte uitspraken inmiddels, die behoort tot een nichemarkt ergens in een heel klein, donker hoekje in het huis van Hans en Grietje ofzo. 

[..]

Dan vraag je of neemt een paar uur vrij. Maar je ziek melden vind ik erg asociaal. 

Verkeerde topic

[..]

Zelfs onze puber was om kwart voor 3 wakker en is zonder tussendoor te slapen nu naar school. Wat een aanstelleritis zeg. Als je zo graag die wedstrijd wil kijken, prima. Maar daar hoeven je collega’s niet de dupe van te worden. Dan had je gewoon lekker in je bed moeten blijven liggen. Als ik dit als baas zou horen, zou ik het trouwens gewoon van je vakantieuren aftrekken. In de avond een vrouw, in de ochtend een vrouw. Lekkere instelling geef je door aan je kinderen zo hoor.

Jujubee schreef op 30-06-2026 om 05:53:

[..]

Oh, mag ik vragen welke je gekocht hebt? Ik ben nog op zoek naar een goede paraplu tegen weer en wind, maar vooral tegen de zon met dit weer. Ik heb rosacea, dus ik vermijd de zon als de pest.

De Knirps met 5 jaar garantie, als je hem op internet zoekt kijk dan of die zon/hitte bescherming erop zit. Dit type wordt ook verkocht zonder.

U.200 ultra light duomatic Heat Shield

ToetieToover schreef op 30-06-2026 om 07:39:

[..]

Ah joh, deze forummer heeft zo’n verzameling bonte uitspraken inmiddels, die behoort tot een nichemarkt ergens in een heel klein, donker hoekje in het huis van Hans en Grietje ofzo.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.