Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Yumi schreef op 29-06-2026 om 16:44:

Ik heb mezelf verwend met een paraplu
Voor de regen 🌧️
windstoten van 120 km p/u 🌬️
UV-bescherming 99,95% van de UVA- en UVB-stralen 🌞 🛡️
Hittebescherming verlaagt de temperatuur merkbaar 🥵🛡️

Ik zie Mary Poppins voor me 

Julie Andrews Almost Died Filming The 'Mary Poppins' Umbrella Scene | HuffPost Entertainment 

865-8652452_at-the-movies-mary-poppins-holding-umbrella.png

Een vriendin van vroeger benadert me voor een reünie van de middelbare school. Vind het heel lief. 
Ik heb na mijn gymnasium niet zo'n hele gebruikelijke route afgelegd dus zo'n reünie is best spannend. Maar alleen om het gebouw weer even te zien vind ik al leuk... dus misschien maar gewoon aanmelden. 

Blij dat mijn vinted pakketje weer in beweging is. Hij is 9 juni op de post gedaan en sindsdien bleef hij op “verzonden” staan. Zat geen beweging in, geen scan in een distributiecentrum of wat dan ook. Had de hoop dus al opgegeven. Maar vandaag ineens en scan in het distributiecentrum!! Hij is dus weer onderweg 🥳 nu hopen dat hij snel mijn kant op komt. Het is iets wat ik heb overgekocht van een bn’er en de kans dat je bij deze persoon überhaupt iets kan kopen is klein. Afgelopen weekend ook nog geprobeerd, zat klaar, item zou om 12 uur vrij komen en ik drukte echt meteen op de “kopen” knop, maar alsnog te laat. Dus ik was al zo blij met mijn eerdere aankoop…tot hij dus bleef hangen. Helemaal blij dat het weer onderweg is in ieder geval!! Komt het toch nog goed hopelijk, na alle horrorverhalen over vinted de laatste tijd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.