Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
HAHA!wait..what
26-06-2026 om 19:49
Schemerlampje schreef op 26-06-2026 om 15:11:
[..]
Wat leuk! Gefeliciteerd, wij zijn steeds uitgeloot en heb deze ronde het niet eens meer geprobeerd. Hopelijk komt het ook nog op televisie!
Ik had het ook bijna niet gedaan dus ik snap je wel hoor
Ik denk wel dat het een keer op tv komt
HAHA!wait..what
26-06-2026 om 19:51
BlairW schreef op 26-06-2026 om 15:45:
Blij dat we mail hebben gehad van Soldaat van oranje dat de voorstelling vanavond gewoon door gaat 😊 er is airco, dus geen probleem. Was even bang dat ook dit afgelast zou worden ivm het weer en dit kan niet verplaatst worden meer natuurlijk. Dus ik kreeg het al een beetje benauwd toen overal de annuleringen van festivals en optredens door kwamen. Maar we gaan dus zometeen richting Katwijk 🥳 Dochter voor de eerste keer, ik voor de 3e.
Oh wat fijn! Zoveel dingen worden afgelast vanwege code rood dus snap je zorgen wel
Veel plezier! Hopelijk vindt dochter het ook zo mooi 
Mama-Inge
26-06-2026 om 19:55
Blij dat het vannacht/ vanmorgen vroeg maar 15 graden was, toen ik moest werken
Loulou39
26-06-2026 om 19:58
Mama-Inge schreef op 26-06-2026 om 19:55:
Blij dat het vannacht/ vanmorgen vroeg maar 15 graden was, toen ik moest werken
Ooooh wat heerlijk!!!
Mama-Inge
26-06-2026 om 20:00
Loulou39 schreef op 26-06-2026 om 19:58:
[..]
Ooooh wat heerlijk!!!
Zeker weten. heb, na het werk, buiten mijn ontbijt opgegeten en had het zelfs koud. Daarna naar bed gegaan en heerlijk geslapen
DGHK
26-06-2026 om 20:16
Mama-Inge schreef op 26-06-2026 om 19:55:
Blij dat het vannacht/ vanmorgen vroeg maar 15 graden was, toen ik moest werken
Wat lekker!
Toen ik om 5.30 de deur uit ging was het al/nog? 26 graden.