Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ben vandaag naar m'n manager gegaan dat ik echt heel ontevreden ben en aangegeven dat het constant hetzelfde gezeik is in een ander jasje en bij een leuke functie elders ben ik weg. Was heerlijk en heel therapeutisch! 

Yumi schreef op 25-06-2026 om 15:20:

[..]

De mussen vallen gebraden van het dak, maar riony verft haar kerstboom bij

😂😂 

Ik zag bij ons aan het eind van de weg (2 km verderop ) een baby alpaca. Zó schattig.

gisteravond om kwart voor 10 honden ff uitgelaten voor ltste plasjes. Lekker warm, beetje wind, zó heerlijk om zo naar buiten te kunnen lopen. 

Eindelijk via loting kaartjes kunnen krijgen voor Jochem Myjer 🥳🥳🥳 
Zo ontzettend blij mee! Wel een eindje rijden maar heb ik er graag voor over 😁

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en ik ben er zo blij mee! Ik heb al jaren een flut Motorola en had al eeuwen heimwee naar mijn Samsung. Dus ik was net met mijn moeder aan het shoppen en ben even de KPN-winkel ingegaan. Daar heb ik een nieuw toestel gekocht voor een prima bedrag en nog 100 euro van mijn moeder erbij, dus ik was 175 euro kwijt voor een goed toestel met hoesje. Daar word ik blij van. Ik heb ook nog een leuke broek gekocht en een hoop sieraden bij de HEMA van 2,50 per stuk. Dus al met al een lekker shopdagje. Niet zoveel kleding gekocht als ik wilde, maar wel een nieuwe telefoon, en dat is me meer waard. De airco was stuk in de C&A dus passen was echt de hel daar. Veel te heet. Mijn moeder is overgestapt op KPN dus die is ook blij. Dus we hebben een gezellig dagje gehad en ik voel me nu toch een beetje meer jarig, al was ik dat gisteren, haha. 

Jujubee, ik weet niet waar je geshopt  hebt, maar het was er vast wel rustig. Tis doodstil op straat.
En kostte de Samsung nou slechts € 275 ?  Of begrijp ik het verkeerd?

HAHA!wait..what schreef op 26-06-2026 om 13:49:

Eindelijk via loting kaartjes kunnen krijgen voor Jochem Myjer 🥳🥳🥳
Zo ontzettend blij mee! Wel een eindje rijden maar heb ik er graag voor over 😁

Leuk!! Deze show is echt geweldig 🥰 was graag nog een keer gegaan, maar heb bewust niet nog een keer meegedaan met de loting om anderen ook een kans te geven. Het wordt echt genieten! 😁

HAHA!wait..what schreef op 26-06-2026 om 13:49:

Eindelijk via loting kaartjes kunnen krijgen voor Jochem Myjer 🥳🥳🥳
Zo ontzettend blij mee! Wel een eindje rijden maar heb ik er graag voor over 😁

Wat leuk! Gefeliciteerd, wij zijn steeds uitgeloot en heb deze ronde het niet eens meer geprobeerd. Hopelijk komt het ook nog op televisie!

Beterlaat2021! schreef op 26-06-2026 om 14:50:

Jujubee, ik weet niet waar je geshopt hebt, maar het was er vast wel rustig. Tis doodstil op straat.
En kostte de Samsung nou slechts € 275 ? Of begrijp ik het verkeerd?

Nog minder eigenlijk, 240 was hij. Maar ik heb er ook nog een hoesje bij gekocht. Ik moet er nog wel een nieuwe adapter bij halen, helaas. Mijn oude past er niet meer op. Maar het is een goed deal ja, op Bol.com zag ik hem voor 340 euro. 

Blij dat we mail hebben gehad van Soldaat van oranje dat de voorstelling vanavond gewoon door gaat 😊 er is airco, dus geen probleem. Was even bang dat ook dit afgelast zou worden ivm het weer en dit kan niet verplaatst worden meer natuurlijk. Dus ik kreeg het al een beetje benauwd toen overal de annuleringen van festivals en optredens door kwamen. Maar we gaan dus zometeen richting Katwijk 🥳 Dochter voor de eerste keer, ik voor de 3e.

HAHA!wait..what schreef op 26-06-2026 om 13:49:

Eindelijk via loting kaartjes kunnen krijgen voor Jochem Myjer 🥳🥳🥳
Zo ontzettend blij mee! Wel een eindje rijden maar heb ik er graag voor over 😁

Ik las op zijn facebook dat er per stad 5-8% kans was op inloting 🍀💪 veel voorpret en plezier gewenst!!!

Tristar bladloze ventilator van de Action webshop werd vandaag al bezorgd🙂
 Hij doet het heel goed, vergeleken met mijn kleine ventilator. Was de zestig euro wel waard.

BlairW schreef op 26-06-2026 om 15:00:

[..]

Leuk!! Deze show is echt geweldig 🥰 was graag nog een keer gegaan, maar heb bewust niet nog een keer meegedaan met de loting om anderen ook een kans te geven. Het wordt echt genieten! 😁

Wat goed/eerlijk van je 😊 Mij was het nog niet eerder gelukt. Niet met de loting maar ook de gewone kaartverkoop kwam ik nooit doorheen. Dus echt heel blij! En goed om te horen dat de show zo goed is 😁

Vf_Watervrouw schreef op 26-06-2026 om 15:56:

[..]

Ik las op zijn facebook dat er per stad 5-8% kans was op inloting 🍀💪 veel voorpret en plezier gewenst!!!

Ja, zo'n kleine kans he? Echt bizar. Dankjewel ❤️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.