Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ben vandaag naar m'n manager gegaan dat ik echt heel ontevreden ben en aangegeven dat het constant hetzelfde gezeik is in een ander jasje en bij een leuke functie elders ben ik weg. Was heerlijk en heel therapeutisch! 

Yumi schreef op 25-06-2026 om 15:20:

[..]

De mussen vallen gebraden van het dak, maar riony verft haar kerstboom bij

😂😂 

Ik zag bij ons aan het eind van de weg (2 km verderop ) een baby alpaca. Zó schattig.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.