Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Koettie
25-06-2026 om 17:27
Ben vandaag naar m'n manager gegaan dat ik echt heel ontevreden ben en aangegeven dat het constant hetzelfde gezeik is in een ander jasje en bij een leuke functie elders ben ik weg. Was heerlijk en heel therapeutisch!
Lichtbron
25-06-2026 om 17:51
Yumi schreef op 25-06-2026 om 15:20:
[..]
De mussen vallen gebraden van het dak, maar riony verft haar kerstboom bij
![]()
😂😂
lientje69
25-06-2026 om 19:07
Ik zag bij ons aan het eind van de weg (2 km verderop ) een baby alpaca. Zó schattig.