Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Jujubee
24-06-2026 om 06:12
Auwereel schreef op 23-06-2026 om 22:36:
Blij van mijn heerlijke verjaardag vandaag. Toevallig net heel leuke dingen gedaan op mijn werk (serious games).
Met de kinderen lekker sushi gegeten. Later op de avond met kinderen en hond van dochter en schoonzoon gewandeld. Gelukkig was de temperatuur in het park zo 's avonds goed te doen.
Een dag te laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt met je kinderen.
Ik werd heel blij van de goals van Ronaldo gisteravond. Ik gun het hem zo. Hij werd overal uitgelachen en bespot en pakte zo even zijn revanche. En dat verdiend hij ook. Laat maar zien dat het nog kan, ondanks zijn leeftijd.
lientje69
24-06-2026 om 06:52
Auwereel schreef op 23-06-2026 om 22:36:
Blij van mijn heerlijke verjaardag vandaag. Toevallig net heel leuke dingen gedaan op mijn werk (serious games).
Met de kinderen lekker sushi gegeten. Later op de avond met kinderen en hond van dochter en schoonzoon gewandeld. Gelukkig was de temperatuur in het park zo 's avonds goed te doen.
Van harte gefeliciteerd nog Auwereel!
Groentetuin
24-06-2026 om 11:51
ik ben met pensioen, fietste net langs mijn oude werk, en hoewel ik daar fijn gewerkt heb dacht ik
Je zal maar met die hitte in dat kleine bedompte gebouwtje zitten.
Zo blij dat ik dat niet meer hoef!!
Bailey26
24-06-2026 om 13:53
Auwereel schreef op 24-06-2026 om 07:55:
Dank voor de felicitaties! 60 jaar en 1 dag, nu ben ik 60+....!
Gefeliciteerd 🥳
Bailey26
24-06-2026 om 13:55
Er is een bladsnijderbij bezig een nest te maken in mijn bakje op de tuintafel. Leuk gezicht hoe druk ze blaadjes aanvoeren.
Moosey
25-06-2026 om 08:23
Dat het de meneer van de rioolontstopping gewoon gelukt is om de afvoer van één van mijn goten te ontstoppen!
Ik had geen idee of dat ding überhaupt ergens naartoe liep (heel oud huis) dus was al aan het nadenken over wat dan de volgende stap moest worden als het water bij fikse regenbuien omhoog zou blijven komen (oprit helemaal openbreken waarschijnlijk…) maar dat is lekker niet nodig.
rionyriony
25-06-2026 om 13:43
Ik heb even vanmorgen de kerstboom geïnspecteerd.
Behoudens wat ontkleuringen door de tand des tijds die ik even bij heb gewerkt met een kwastje verf, gezellig buiten, is hij nog goed geschikt en kan ik er nog een seizoen aan vastknopen; zijn zestiende of achttiende seizoen.
Misschien dat ik nog een heel mooie tegenkom het komende seizoen en me dan bedenk, maar anders is hij weer verzekerd van zijn plek bij het raam.
Yumi
25-06-2026 om 15:20
rionyriony schreef op 25-06-2026 om 13:43:
Ik heb even vanmorgen de kerstboom geïnspecteerd.
Behoudens wat ontkleuringen door de tand des tijds die ik even bij heb gewerkt met een kwastje verf, gezellig buiten, is hij nog goed geschikt en kan ik er nog een seizoen aan vastknopen; zijn zestiende of achttiende seizoen.
Misschien dat ik nog een heel mooie tegenkom het komende seizoen en me dan bedenk, maar anders is hij weer verzekerd van zijn plek bij het raam.
De mussen vallen gebraden van het dak, maar riony verft haar kerstboom bij
HAHA!wait..what
25-06-2026 om 15:30
Blij en trots dat dochter van 7 tekorten halverwege het schooljaar, naar 2 tekorten is gegaan en dus 'gewoon' over kan naar 4 havo
De 2 tekorten zijn ook voor de vakken die ze volgend jaar laat vallen dus dat komt helemaal goed uit 
RavIvaR
25-06-2026 om 15:41
@Moosey,
Kan me voorstellen dat je al aan veel gedoe en kosten dacht. Dat is een hele opluchting!
@Haha, heel fijn! Vooral de kennis dat ze die twee vakken laat vallen.
Het klinkt alsof 4 Havo alsnog pittig gaat worden. Maar nu eerst maar genieten van de zomervakantie!
@Riony en Yumi,
Ik keek net serieus even naar de datum van het bericht, dacht even dat ik een oude post aan het lezen was.
Hier geen extra klusjes vandaag.
Ik ben blij dat mijn werkdag erop zit en doe verder even zo min mogelijk.