Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Jujubee
24-06-2026 om 06:12
Auwereel schreef op 23-06-2026 om 22:36:
Blij van mijn heerlijke verjaardag vandaag. Toevallig net heel leuke dingen gedaan op mijn werk (serious games).
Met de kinderen lekker sushi gegeten. Later op de avond met kinderen en hond van dochter en schoonzoon gewandeld. Gelukkig was de temperatuur in het park zo 's avonds goed te doen.
Een dag te laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt met je kinderen.
Ik werd heel blij van de goals van Ronaldo gisteravond. Ik gun het hem zo. Hij werd overal uitgelachen en bespot en pakte zo even zijn revanche. En dat verdiend hij ook. Laat maar zien dat het nog kan, ondanks zijn leeftijd.
lientje69
24-06-2026 om 06:52
Auwereel schreef op 23-06-2026 om 22:36:
Blij van mijn heerlijke verjaardag vandaag. Toevallig net heel leuke dingen gedaan op mijn werk (serious games).
Met de kinderen lekker sushi gegeten. Later op de avond met kinderen en hond van dochter en schoonzoon gewandeld. Gelukkig was de temperatuur in het park zo 's avonds goed te doen.
Van harte gefeliciteerd nog Auwereel!
Groentetuin
24-06-2026 om 11:51
ik ben met pensioen, fietste net langs mijn oude werk, en hoewel ik daar fijn gewerkt heb dacht ik
Je zal maar met die hitte in dat kleine bedompte gebouwtje zitten.
Zo blij dat ik dat niet meer hoef!!
Bailey26
24-06-2026 om 13:53
Auwereel schreef op 24-06-2026 om 07:55:
Dank voor de felicitaties! 60 jaar en 1 dag, nu ben ik 60+....!
Gefeliciteerd 🥳
Bailey26
24-06-2026 om 13:55
Er is een bladsnijderbij bezig een nest te maken in mijn bakje op de tuintafel. Leuk gezicht hoe druk ze blaadjes aanvoeren.