Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Beterlaat2021! schreef op 07-06-2026 om 09:15:

Oh, wat voor een, Mama Inge"?

Ik werd blij van de warme ontvangst die ik kreeg toen ik bij de Non-Foodbank een fiets inleverde!

Een betere e bike, had wel 1, een 2e hands, die had wel wat mankementen,  maar reed op zich nog wel redelijk goed Nu de kans om een nieuwe te kopen

Beterlaat2021! schreef op 07-06-2026 om 09:15:

Ik werd blij van de warme ontvangst die ik kreeg toen ik bij de Non-Foodbank een fiets inleverde!

Dat snap ik wel dat je dat kreeg, wat lief van je!

Dat ik werd toegezongen voor mijn verjaardag 😁🎉 op de woongroep van mijn zoon. Ben morgen jarig. 

Blij omdat alle planten en bomen zo mooi groen zijn in onze tuin en natuur. 
Ook was ik blij met een mooi openhartig gesprek vandaag, zo'n gesprek waarin je elkaar echt ziet en voelt. 💚

Soort van blij, dat die op de Veluwe vermiste man is gevonden.  Gisteren werd de zoektocht dus gestaakt, vanwege 'de aanwezigheid van wolven'.

Toen dacht ik even,   J*z*s, stel je  voor, die man ligt ergens, dood of levend  en de wolven komen voorbij....

Lichtbron schreef op 07-06-2026 om 13:46:

Dat ik werd toegezongen voor mijn verjaardag 😁🎉 op de woongroep van mijn zoon. Ben morgen jarig.

Alvast gefeliciteerd!

Beterlaat2021! schreef op 07-06-2026 om 15:30:

Soort van blij, dat die op de Veluwe vermiste man is gevonden. Gisteren werd de zoektocht dus gestaakt, vanwege 'de aanwezigheid van wolven'.

Toen dacht ik even, J*z*s, stel je voor, die man ligt ergens, dood of levend en de wolven komen voorbij....

Dat hield mij ook bezig, fijn dat hij gevonden is!

Een rondje gereden met man  en we kwamen voorbij een kringloop die open was. Daar een leuke vintage glazen schaal gescoord voor 1 euro. Daarna  langs de weg nog een vers bakje aardbeien gekocht en net lekkere smoothie gemaakt.

Wat fijn Lichtbron: heb aan je gedacht! En wens je morgen een fijne dag!

Gister datenight en relatie-evaluatie. Zijn weer helemaal door de apk, vind het zulke leuke avonden.  Nu spierpijn van de afsluitende activiteiten 

Een mooi shirt kunnen kopen van een bekend persoon via vinted. Ik volg die persoon en dan zie je wanneer hij weer kleding er op gaat zetten. Kreeg dus een paar dagen geleden melding dat het gisteren online zou komen allemaal. Toevallig stond ik net in de woonkamer toen de melding er op kwam dat er kleding op stond en heb meteen de app geopend. Alle kleding is altijd binnen no time verkocht. Mensen kopen zonder te kijken wat ze kopen, alleen maar omdat het van een bekend persoon is en zetten het daarna weer op vinted voor veel te veel geld. Ik scrolde even snel door de kleding en zag een leuke witte polo. Klikte op kopen, maar bij de betaling kreeg ik een foutmelding. Nog een keer geprobeerd en toen ging hij er wel doorheen 😁 hoop heel erg dat het shirt past! Ben wel echt van plan om hem zelf te gaan dragen namelijk 😊

flink eind gefietst vanmiddag 

lientje69 schreef op 07-06-2026 om 16:16:

[..]

Alvast gefeliciteerd!

Dank je, Lientje... 

Ted68 schreef op 07-06-2026 om 16:32:

Wat fijn Lichtbron: heb aan je gedacht! En wens je morgen een fijne dag!

Dank je, Ted. Lief van je.. 💋 

lichtbron, gefeliciteerd, geniet van deze dag

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.