Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Hier regent het een beetje en het waait best hard: alle ramen open gezet en het stormt nu in huis, maar wat heerlijk!!! 💃🏻

Ik wil ook regen! 

Moyrrie schreef op 29-05-2026 om 18:13:

Ik wil ook regen!

Hier nu hagel, op m’n slaapkamervloer lagen allemaal korrels (raam open en wind op de raamkant 😅), plus keiharde wind en onweer…

Misschien komt de regen nog bij jou 🤞🏼, de rest hoeft niet perse denk ik 😁

hier nu ook regen, hagel en onweer. Koelt wel lekker af nu.

Dat het mijn dochter eindelijk gelukt is een vakantiebaantje te vinden.

Ik zit op de bank in mijn eentje met de deur naar de tuin open. Het heeft net een beetje geregend en het is bijna windstil. Er zit in een boom een vogel prachtig te fluiten en zingen. Ik kan hier heel lang van genieten.

Loulou39 schreef op 29-05-2026 om 18:14:

[..]

Hier nu hagel, op m’n slaapkamervloer lagen allemaal korrels (raam open en wind op de raamkant 😅), plus keiharde wind en onweer…

Misschien komt de regen nog bij jou 🤞🏼, de rest hoeft niet perse denk ik 😁

Oei, niets kapot hoop ik. 

Alleen regen is goed genoeg 

Heerlijk rustig alleen rommeldagje gehad. Nu even boodschappen met de verse regen geur! 

Moyrrie schreef op 29-05-2026 om 19:26:

[..]

Oei, niets kapot hoop ik.

Nee, maar wel dweilen en de muur afnemen 😁.

De temperatuur is alweer zoals voor de buien, dus dat is jammer.. Maar het was wel even lekker 😁💃🏻

het heeft hier even flink geregend,  even gehageld en geonweerd.  De temperatuur daalde naar 18 graden.  Een kwartier na de laatste donderslag mochten we van de badjuf het water in. Man en ik waren alleen.  Water in zwembad was 26,5 graad,  de damp kwam er vanaf.  Wat heerlijk.  

Het is vanaf 17.30 met tussenpozen flink tekeer gegaan, regen zo heftig dat het leek alsof ik in een aquarium zat, waar het water in golven over mijn ramen rolde. Grote hagelkorrels, wind die de enorme bomen voor mijn raam angstwekkend deden buigen. En nu is er stilte...op de vogels na die blij laten weten dat ze de hitte van de afgelopen dagen hebben overleefd en niet gebraden van het dak zijn gevallen  

hier is het eigenlijk wel meegevallen, denk dat het iets van een half uurtje geregend heeft, kleine hagelbui en onweer erbij, en dat was het wel. En het waaide hard.
Ik denk dat het meeste net langs mijn woonplaats is gegaan. Het is hier wat heuvelachtig in de omgeving dus daar zal het wel mee te maken hebben.

Broodjebrie schreef op 29-05-2026 om 22:03:

hier is het eigenlijk wel meegevallen, denk dat het iets van een half uurtje geregend heeft, kleine hagelbui en onweer erbij, en dat was het wel. En het waaide hard.
Ik denk dat het meeste net langs mijn woonplaats is gegaan. Het is hier wat heuvelachtig in de omgeving dus daar zal het wel mee te maken hebben.

Het was hier echt wel heftig, hoorde de sirenes waaronder die van de brandweer voorbij razen. Woon in de buurt van mijn dochter en was blij dat ze even erna online was  

Yumi schreef op 29-05-2026 om 23:12:

[..]

Het was hier echt wel heftig, hoorde de sirenes waaronder die van de brandweer voorbij razen. Woon in de buurt van mijn dochter en was blij dat ze even erna online was

Bij ons ook behoorlijk heftig. Bij de buren een boom om bovenop hun schuurtje, daar is niets meer van over. Bij ons gelukkig geen hele gekke dingen, alleen het doek van de partytent is wat gescheurd 

Mama-Inge schreef op 30-05-2026 om 06:44:

[..]

Bij ons ook behoorlijk heftig. Bij de buren een boom om bovenop hun schuurtje, daar is niets meer van over. Bij ons gelukkig geen hele gekke dingen, alleen het doek van de partytent is wat gescheurd

Zo dat is heftig   

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.