Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

lientje69 schreef op 19-05-2026 om 22:18:

Hier blij met een eerste hele dag een helder hoofd. Geen hersenmist. Geen hoofdpijn of druk op mijn hoofd. Mijn hoofd voelde bijna normaal. Helaas mijn lijf niet , maar hee , je kunt niet alles hebben...

Ook heel fijn. Hopelijk krijg je meer van die dagen. 

De zonnige weersverwachting voor de komende dagen 

(Alleen jammer dat de corgi van de buren dan ook veel meer in de tuin blaft)

kerst schreef op 20-05-2026 om 10:12:

De zonnige weersverwachting voor de komende dagen

(Alleen jammer dat de corgi van de buren dan ook veel meer in de tuin blaft)

Idem. Laten we die Corgi de Beo van mijn buren opeten.

ToetieToover schreef op 20-05-2026 om 10:24:

[..]

Idem. Laten we die Corgi de Beo van mijn buren opeten.

Corgi a la creme

Dat mijn conditie "overnight" enorm verbeterd is! 
Vorige week fietste ik 10 km in 35 minuten.
Zojuist werd ik gezien door zo'n radar smiley die controleert of mensen wel 30 rijden. 
Volgens dat apparaat reed ik met volle fietstassen met zware boodschappen wel 31 km per uur! Verder echt geen auto's op de weg. 
Ik heb een topconditie!!!!
Blij mee. 

Was met dochter op pad; eerst Ikea, daarna het tuincentrum.... In mijn vensterbanken buiten staan nu plantenbakken, met bloemen in het lila wit.... Heerlijk de zomer die komt met alles wat erbij hoort.

HAHA!wait..what schreef op 19-05-2026 om 22:33:

[..]

Zit je bij een koor? Of zangles/bandje?

Heerlijk als je kan zingen

Solo, voor een groep mensen. 

Maar ik zit ook op een zangkoortje, en op zangles.

Een fijne wandeling met een buurvrouw. Wij kunnen ons hart goed uitstorten bij elkaar en dat is wel eens nodig.

ik heb vanmiddag een jumpsuit gekocht. Zat te twijfelen of zoiets me zou staan maar ik was echt enthousiast toen ik hem aanhad  het is ook een hele fijne stof. Lekker voor de warme dagen! Ik moet mezelf echt meer dit soort dingen gunnen. 

Broodjebrie schreef op 20-05-2026 om 18:25:

ik heb vanmiddag een jumpsuit gekocht. Zat te twijfelen of zoiets me zou staan maar ik was echt enthousiast toen ik hem aanhad het is ook een hele fijne stof. Lekker voor de warme dagen! Ik moet mezelf echt meer dit soort dingen gunnen.

Ik vind jumpsuits heel leuk, ben benieuwd welke je gekocht hebt.

Grindelwald schreef op 20-05-2026 om 19:05:

[..]

Ik vind jumpsuits heel leuk, ben benieuwd welke je gekocht hebt.

Bij cotton club, een rode. Maar ze hebben er natuurlijk nog veel meer, dus denk dat ik er nog wel meer ga halen.

Broodjebrie schreef op 20-05-2026 om 19:25:

[..]

Bij cotton club, een rode. Maar ze hebben er natuurlijk nog veel meer, dus denk dat ik er nog wel meer ga halen.

O die is leuk! (Als ik de juiste heb gegoogled 😁)

Loulou39 schreef op 20-05-2026 om 19:30:

[..]

Helaas niet meer in mijn maat, hij is zeker leuk.

Loulou39 schreef op 20-05-2026 om 19:30:

[..]

Ja ik krijg de link niet geplakt want dan kom je steeds op de homepage uit. Maar hij is zeker leuk!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.