Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Bellebelle schreef op 22-03-2026 om 14:13:

[..]

Oh heerlijk. Ik vind hommels altijd wel aandoenlijk. Een soort grote onhandige wesp.

Hahaha ze zien er ook zo aaibaar uit.

Heerlijke date met mezelf gehad vandaag. Knapt een mens van op. 

Haha! Wat fijn dat je een nieuwe fiets hebt en zo weer een stuk mobieler bent! 
Geniet van de vrijheid die het je geeft. En van het zonnetje.

Yeah!!! Ik mag weer starten met mijn maagbeschermer !  Ik voelde me met de dag zwakker worden. En ik was al niet veel soeps. Revalideren op 900 calorieën gaat gewoon  echt niet. Ben gesloopt na 2 weken.

Edit: Bruh. Lees nu dat het 2 tot 3 dagen duurt voor het weer  werkt. Grrr. Nog een paar dagen ellende dus.

Zoo, had een afspraak om half 9 en daarna zelfde locatie om half 10. Afspraak van half 9 duurde maar tien min, was allemaal miscommunicatie. Dus nu koffie in de zon om te overbruggen. Geen straf! 

Ik voel me al een stuk beter  
Ben er nog niet maar dit als al zo'n verschil. Wat kan een mens zich dan toch ellendig voelen.

lientje69 schreef op 23-03-2026 om 21:03:

Ik voel me al een stuk beter
Ben er nog niet maar dit als al zo'n verschil. Wat kan een mens zich dan toch ellendig voelen.

Wat fijn! Zo gegund, je hebt al genoeg op je bordje 💕

Ik heb nu al vier keer een gastroscopie gehad, en ik ben een keer bijna flauwgevallen in een restaurant omdat m’n eten niet meer door m’n slokdarm ging. Dus ik weet hoe rot het voelt 🌷.

Hopelijk gaat het bij jou vanaf nu weer in een opwaartse lijn 🤞🏼.

Loulou39 schreef op 23-03-2026 om 21:29:

[..]

Wat fijn! Zo gegund, je hebt al genoeg op je bordje 💕

Ik heb nu al vier keer een gastroscopie gehad, en ik ben een keer bijna flauwgevallen in een restaurant omdat m’n eten niet meer door m’n slokdarm ging. Dus ik weet hoe rot het voelt 🌷.

Hopelijk gaat het bij jou vanaf nu weer in een opwaartse lijn 🤞🏼.

Ik hoop dat die gastroscopie niet meer nodig is en dat mijn slikklachten vanzelf gaan oplossen met een hogere dosis. En anders zal ik er toch aan moeten geloven vrees ik. Eerst de uitslag van de heliobacter maar afwachten.

lientje69 schreef op 23-03-2026 om 21:43:

[..]

Ik hoop dat die gastroscopie niet meer nodig is en dat mijn slikklachten vanzelf gaan oplossen met een hogere dosis. En anders zal ik er toch aan moeten geloven vrees ik. Eerst de uitslag van de heliobacter maar afwachten.

Ik hoop met je mee!

Wanneer krijg je de uitslag over de Helicobacter? Ik ben daar twee weken geleden op getest en de uitslag was er binnen twee dagen al, hopelijk krijg jij de uitslag ook snel🤞🏼.

Loulou39 schreef op 23-03-2026 om 22:20:

[..]

Ik hoop met je mee!

Wanneer krijg je de uitslag over de Helicobacter? Ik ben daar twee weken geleden op getest en de uitslag was er binnen twee dagen al, hopelijk krijg jij de uitslag ook snel🤞🏼.

Ik heb geen idee. Op internet staat 3 à 4 werkdagen. Ik hoop ook snel idd.

Voel me na eindelijk een goede nacht te hebben gemaakt en niet hondsberoerd te zijn na maagzuur stukken beter. Echt fijn! Moet zo naar de fysio nl en vorige weken ging dat niet heel soepeltjes. En wil eindelijk  na ruim 5 maanden ook wel weer eens vooruitgang zien. Het gaat zó langzaam en met zulke kleine stapjes dat het me soms ontmoedigd en ik denk: gaat dit ooit nog goed komen?

Ben echt een beetje trots op mezelf. En blij. 1500 meter met interval op de roeitrainer ( in 11 minuten maar daar kijk ik niet naar , maand terug kwam ik niet verder dan kleine kilometer . Tóch weer wat vooruitgang!

Loulou39 schreef op 23-03-2026 om 22:20:

[..]

Ik hoop met je mee!

Was er nu ook snel. Geen heliobacter. 

Ik heb een aquariumpje opgestart en collega wilde garnalen regelen. Dus appte gister joe, het is klaar! En toen stond ie met een andere collega voor de deur en zijn we naar vrienden van hem gegaan haha. Was heel random en gezellig. En nu heb ik blauwe garnalen. 

Koettie schreef op 24-03-2026 om 18:51:

Ik heb een aquariumpje opgestart en collega wilde garnalen regelen. Dus appte gister joe, het is klaar! En toen stond ie met een andere collega voor de deur en zijn we naar vrienden van hem gegaan haha. Was heel random en gezellig. En nu heb ik blauwe garnalen.

Grappig, zoeken op blauwe garnalen levert pad thai op   Nog nooit gezien, leuk Koettie!

blue-velvet-shrimp-1024x598.jpg

Moe van het opnieuw inrichten van mijn slaapkamer en blij met mijn nieuwe bed. Wat zal ik lekker slapen vanavond 🛌

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.