Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Beterlaat2021! schreef op 21-03-2026 om 14:51:

Zeker met het voorjaar op komst is dat een goede koop, HAHA.
Veel plezier ermee gewenst!
Wil je het merk/type delen?

Ja he, echt het perfecte moment Dankjewel! Het is een Van Raam Balance fiets. Het klinkt wat stom maar dit lijkt nog aardig op een normale fiets dus het valt wat minder op dat het een aangepaste fiets is. Ik ben nog best jong (dertiger) en ik moest best wel een drempel over om deze aan te schaffen (en ook de prijs hield me tegen ) maar nu toch wel erg blij! 

lientje69 schreef op 21-03-2026 om 15:20:

Ik had een tijd geleden op Facebook gezien dat ze echt hele leuke vazen hadden bij de action. Maarja , geen energie om erheen te gaan en action triggert mij ook erg qua overprikkeling. Vanmorgen was ik in de buurt en dacht : toch even kijken. Ze zullen er vast niet meer zijn, maar toch. En ik had de laatste 2 uit het vak! Wat een mazzel.

Die stonden vast op je te wachten

lientje69 schreef op 21-03-2026 om 15:20:

Ik had een tijd geleden op Facebook gezien dat ze echt hele leuke vazen hadden bij de action. Maarja , geen energie om erheen te gaan en action triggert mij ook erg qua overprikkeling. Vanmorgen was ik in de buurt en dacht : toch even kijken. Ze zullen er vast niet meer zijn, maar toch. En ik had de laatste 2 uit het vak! Wat een mazzel.

Oh dat zijn leuke dingen altijd Ging het qua prikkels ook goed? 

Blij dat mijn planten op het balkon het op 1 na allemaal gered hebben deze winter. Ze zijn al goed aan het uitlopen. Blij dat ik vorig jaar ervoor heb gekozen om de meeste eenjarige te vervangen voor vaste planten. Het was iedere keer zo'n gedoe om alle aarde en planten te vervangen. Koop in mei wel wat 1 jarige voor de bakken op de rand, maar het ziet er nu ook al gezellig uit 

HAHA!wait..what schreef op 21-03-2026 om 16:51:

[..]

Oh dat zijn leuke dingen altijd Ging het qua prikkels ook goed?

Zonnebril op en binnen 5 minuten eruit dan lukt dat

Hier is de nieuwe fiets van HAHA!Wait...what  :

1014988_van_raam_balance_lage_instap_fiets_0.jpg

Ziet er zeker comfortabel uit. Wees er zuinig op!!

Ik zie een accu, dus  is het  een E-bike?

En een heel goed slot erbij gekocht?

Ik moest vandaag omroeper zijn bij een sportwedstrijd van kind. Onze omroeper had een noodgeval in de familie. Nog nooit gedaan maar mensen vonden dat ik het goed deed! Trots op mezelf!

Beterlaat2021! schreef op 21-03-2026 om 17:58:

Hier is de nieuwe fiets van HAHA!Wait...what :

1014988_van_raam_balance_lage_instap_fiets_0.jpg

Ziet er zeker comfortabel uit. Wees er zuinig op!!

Ik zie een accu, dus is het een E-bike?

Ja, dit is 'm inderdaad Is inderdaad een elektrische fiets. Ik moet wel zelf trappen maar bij het wegfietsen zit er een soort startmotor zeg maar 😜. Ik kan ook niet zonder ondersteuning fietsen, helaas. 

Ik heb een goed extra slot erbij gekregen en ook een verzekering afgesloten trouwens -  voor schade en diefstal

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.