Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Broodjebrie schreef op 18-03-2026 om 18:12:

[..]

Dank je wel! Ik denk dat ik het wel zie zitten om daar te gaan werken, nu hopen dat de teamleidster daar ook zo over denkt

Leuk broodjebrie 

Broodjebrie schreef op 18-03-2026 om 18:12:

[..]

Dank je wel! Ik denk dat ik het wel zie zitten om daar te gaan werken, nu hopen dat de teamleidster daar ook zo over denkt

🤞

Dat ik echt weer per toeval ineens 2 golden circle tickets kon kopen via ticketmaster voor de bankzitters in Antwerpen komende zaterdag 🥳 Ik zat op fb te kijken naar mensen die tickets aanboden. Toen dacht ik “ik zal eens op ticketmaster kijken”, want op ticketswab stond niks. Zie ik daar ineens erbij staan dat er Limited availability is. Dus ik klik er op en zie de zaalindeling en golden circle is gewoon blauw!! En ik kon gewoon 2 kaartjes kopen gelukkig. Toen ik daarna keek en nu nog steeds elke keer, kan ik maar 1 kaartje kiezen. Ik heb dus echt heel veel geluk gehad dat ik er gewoon 2 aan kon klikken ineens 🤪 dochter is helemaal happy 🥰

Ik kon niet tot rust komen vandaag.   Dus heb ik een kennis opgebeld en gevraagd of haar hond 'nog uit moest'.  Die teckel moest nog uit, dus ik heb hem opgehaald en een heerlijk uur gewandeld in de zon.  Genoten.  Hij ook trouwens...

Tot 3x toe vandaag een kind op de afdeling binnen gehad dat blauw en slap binnenkwam, eentje nog geen week oud en thuis gereanimeerd. Alle drie verlieten mooi roze schreeuwend en huilend de afdeling. Wat was dat een lekker geluid vanochtend, wetend dat die kinderen later deze week allemaal zonder schade weer thuis kunnen komen met dank aan mijn team.

MelMel schreef op 19-03-2026 om 19:30:

Tot 3x toe vandaag een kind op de afdeling binnen gehad dat blauw en slap binnenkwam, eentje nog geen week oud en thuis gereanimeerd. Alle drie verlieten mooi roze schreeuwend en huilend de afdeling. Wat was dat een lekker geluid vanochtend, wetend dat die kinderen later deze week allemaal zonder schade weer thuis kunnen komen met dank aan mijn team.

Wat heftig en tegelijk ook heel mooi/fijn   Top team!

Vanmorgen was ik een half uur op/aan het werk toen ineens de stroom uitviel. 
Kregen bericht dat dit tot begin van de middag zou duren maar we konden helemaal niks.. 
Na een beetje opruimen, chillen in de zon en een wandeling in de zon, kregen we te horen dat het de hele dag zou duren en mochten we naar huis  
Mijn weekend begon dus 4 uur eerder en heb in die tijd lekker een powernap gedaan, boodschappen, pakketje van Vinted weggebracht en op tijd begonnen met koken.
Daardoor konden we na het eten nog 1.5 uur wandelen met de honden in het zonnetje/licht  
Heerlijke dag!

dat ik heerlijk een uur in de zon heb gezeten. 

Beterlaat2021! schreef op 19-03-2026 om 18:56:

Ik kon niet tot rust komen vandaag. Dus heb ik een kennis opgebeld en gevraagd of haar hond 'nog uit moest'. Die teckel moest nog uit, dus ik heb hem opgehaald en een heerlijk uur gewandeld in de zon. Genoten. Hij ook trouwens...

Lief!

Broodjebrie schreef op 18-03-2026 om 15:36:

vandaag meegelopen op een locatie waar ik had gesolliciteerd. Was fijn, heb er een goede indruk van gekregen. Nu even een paar dagen laten bezinken en begin volgende week knoop doorhakken.

Wat leuk! Hopelijk snel duidelijkheid

Zonet een nieuwe (belachelijk dure maar aangepaste) fiets uitgeprobeerd en gekocht.
Ik kan met mijn voeten bij de grond blijven en hoef niet meer te steppen om weg te komen door de motor die er in zit.
Zo blij mee want ik heb al jaren lang niet kunnen fietsen door dat probleem!
Het mooie is; ze komen deze vanmiddag al bezorgen  

Zeker met het voorjaar op komst is dat een goede koop,  HAHA.
Veel plezier ermee gewenst!
Wil je het merk/type delen?

Ik had een tijd geleden op Facebook gezien dat ze echt hele leuke vazen hadden bij de action. Maarja , geen energie om erheen te gaan en action triggert mij ook erg qua overprikkeling.  Vanmorgen was ik in de buurt en dacht : toch even kijken. Ze zullen er vast niet meer zijn, maar toch. En ik had de laatste 2 uit het vak!   Wat een mazzel.

Het weer: heb vandaag zelfs gras gemaaid….

HAHA!wait..what schreef op 21-03-2026 om 12:31:

Zonet een nieuwe (belachelijk dure maar aangepaste) fiets uitgeprobeerd en gekocht.
Ik kan met mijn voeten bij de grond blijven en hoef niet meer te steppen om weg te komen door de motor die er in zit.
Zo blij mee want ik heb al jaren lang niet kunnen fietsen door dat probleem!
Het mooie is; ze komen deze vanmiddag al bezorgen

Wat fijn, zeker als je jaren niet hebt kunnen fietsen kan ik me voorstellen dat je leuke tochtjes in gedachte hebt. Geniet ervan!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.