Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Broodjebrie
05-03-2026 om 14:15
Beterlaat2021! schreef op 05-03-2026 om 14:08:
Jij gaat als een dólle, Broodje Brie! Je schrijft vast goede sollicitatiebrieven!
Nou het aantal sollicitaties valt nog mee hoor haha, dit is pas mijn 3e. En tegenwoordig hoef je alleen maar je gegevens in te vullen en een korte motivatie te schrijven. En in de zorg hebben ze altijd personeelstekort (nou ja overal wel tegenwoordig) dus dan word je ook wel snel gebeld.
Althans, 9 van de 10 keer 
lientje69
05-03-2026 om 16:48
Broodjebrie schreef op 05-03-2026 om 14:05:
[..]
Volgende week sollicitatiegesprek bij organisatie waar ik gisteren heb gesolliciteerd
![]()
Wat fijn, ga weer duimen voor je
Yumi
05-03-2026 om 18:10
Broodjebrie schreef op 05-03-2026 om 14:05:
[..]
Volgende week sollicitatiegesprek bij organisatie waar ik gisteren heb gesolliciteerd
Top, zo kan het ook!
Mocht die andere toko nog reageren, dan zeg maar dat ze achterin de rij moeten aansluiten 
Broodjebrie
05-03-2026 om 18:11
Yumi schreef op 05-03-2026 om 18:10:
[..]
Top, zo kan het ook!
Mocht die andere toko nog reageren, dan zeg maar dat ze achterin de rij moeten aansluiten
Haha ja precies
Evaluna
06-03-2026 om 13:00
Na een drukke week weer wezen hardlopen, ik ben nog aan het opbouwen en was bang dat ik weer bij nul moest beginnen... maar het lukte gewoon 
rionyriony
06-03-2026 om 13:16
Ik had helemaal geen zin in de lente, maar typisch toch dat de lente jou dan toch helemaal in lentestemming weet te krijgen. Je kan er niet de vinger op leggen hoe die lente dat doet. 
Lauwe atmosfeer, buitenplanten die ineens massaal gaan uitlopen, en ineens lijken er toch andere dingen te bestaan dan de gebruikelijke van afgelopen tijd. En alles lijkt weer mogelijk.
Koettie
06-03-2026 om 14:28
Het is bijna mijn tweejarige weg bij mn ex jubileum.
God wat ben ik toch lichter en blijer sinds dat moment.
ToetieToover
06-03-2026 om 14:57
Koettie schreef op 06-03-2026 om 14:28:
Fijn Koettie. Ik vier elk jaar mijn ‘scheidingsdag’. Want waarom zou je alleen je trouwdag vieren?🥳
BlairW
07-03-2026 om 11:25
Dat ik eindelijk de moed heb verzameld om de tuin aan te pakken. Wij hebben een terras bij de tuindeuren en vanaf daar loopt een pad naar de garage die achter in de tuin staat. Vooraan bij het terras is links een verhoogde border. Daarachter ligt links en rechts van het pad gras. Links is een soort driehoekvorm die naar achter toe in een puntje uitloopt (pad ligt schuin). Links is ook meteen de schutting en dat hele stuk gras krijgt nooit zon vanwege de schutting. Heb al 2 clematissen tegen de schutting gezet met zo’n rek, dat groeit goed. Maar dat gras is al zo lang als we hier wonen (zo’n 9 jaar) een doorn in mijn ogen. Dus heb zojuist het gras uitgestoken en in de container gemikt!! Had nog een klein stukje van zo’n houten palenhekje staan, dat heb ik al langs het pad in de grond geslagen en ga er dus een mooie border van maken met planten die wel groeien in de schaduw. Hekje moet dus nog afgemaakt worden en ik moet op zoek naar planten. Maar de container is nu te zwaar, dus er ligt nog een hoopje uitgestoken gras dat eerst weg moet. Over 2 weken kan ik verder 🥳💪🏻
HAHA!wait..what
07-03-2026 om 20:15
Onze 2 hondjes
De oudste krijgt altijd haar brokjes in 2 keer verdeeld over de dag want eet alles binnen een paar seconde op en heeft ook geen rem.
De jongste at vanaf het begin heel slecht en heeft sinds puppy af aan (is nu ruim 1.5) de hele dag brokjes in haar bakje en eet altijd op de gekste momenten.
Net begon ze ook weer te eten en liet 1 brokje expres op de grond vallen en keek meteen naar de andere hond.
Oudste hond lag op de bank, op haar rug en met haar poten in de lucht te slapen maar spitste haar oren en draaide slaapdronken weer op de buik en keek meteen naar dat brokje.
Langzaam sprong ze van de bank af, sluipend er naar toe, blik op dat ene brokje gericht en jongste wachtte geduldig en keek toe hoe oudste het brokje snel naar binnen werkte 🤣
Zo lief dat ze wil delen en dat ze, ondanks dat het zusjes zijn (1 nest verschil maar wel dezelfde vader en moeder) zo verschillend zijn 
HAHA!wait..what
07-03-2026 om 20:19
Koettie schreef op 06-03-2026 om 14:28:
Gefeliciteerd 
Loulou39
07-03-2026 om 20:45
HAHA!wait..what schreef op 07-03-2026 om 20:15:
Onze 2 hondjes
![]()
De oudste krijgt altijd haar brokjes in 2 keer verdeeld over de dag want eet alles binnen een paar seconde op en heeft ook geen rem.
De jongste at vanaf het begin heel slecht en heeft sinds puppy af aan (is nu ruim 1.5) de hele dag brokjes in haar bakje en eet altijd op de gekste momenten.
Net begon ze ook weer te eten en liet 1 brokje expres op de grond vallen en keek meteen naar de andere hond.
Oudste hond lag op de bank, op haar rug en met haar poten in de lucht te slapen maar spitste haar oren en draaide slaapdronken weer op de buik en keek meteen naar dat brokje.
Langzaam sprong ze van de bank af, sluipend er naar toe, blik op dat ene brokje gericht en jongste wachtte geduldig en keek toe hoe oudste het brokje snel naar binnen werkte 🤣
Zo lief dat ze wil delen en dat ze, ondanks dat het zusjes zijn (1 nest verschil maar wel dezelfde vader en moeder) zo verschillend zijn
Wat lief! ❤️
Bakblik
08-03-2026 om 13:51
Afgelopen augustus had de tent aan het balkon te drogen gehangen en toen we heen opvouwden was er een band af. Een soort brede scheerlijn. Overal gezocht en niet gevonden. Man dacht dat dat ding misschien nog in de aanhanger lag.
Toen weer in september nog een weekje samen weg gingen zat die band niet in de aanhanger. 😭 Aan de lus aan de tent een gewone scheerlijn vast gemaakt met het idee dat we een jaar de tijd hadden om 1 of 2 nieuwe banden te regelen voordat het weer vakantietijd is.
Staat de buurvrouw net aan de deur met de band! Ze heeft een groot stuk van de begroeiing van de schutting weggehaald en onze band gevonden! Heel blij mee. Het ding is niet echt heel erg aangetast door de elementen. Hebben we weer 2 banden om de luifel strak te zetten.