Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Broodjebrie
26-12-2025 om 18:52
ik heb ook een prima kerst gehad. Gisteren thuis gebleven, vanmiddag bij familie geweest. Ik ben net thuis, zit aan de soep met kerstbrood. Wilde daar niet mee eten, want vaak beginnen ze pas na zessen en voordat je dan bent uitgegeten is het ook weer halverwege de avond. En dan nog een uur naar huis rijden.
Nu dus weer lekker thuis ♥️
Vera8
26-12-2025 om 21:16
Hier ook een fijne kerst gehad. Beide dagen familie over de vloer. Maar het was gewoon gezellig. Lekker gegeten, spelletjes gedaan en een heerlijke wandeling in het natuurgebied hier vlakbij. Alles verliep soepel, geen gestress en lekker ongedwongen. Onze familie is maar klein en ik zag mijn moeder echt weer even genieten. Daar werd ik blij van!
Auwereel
26-12-2025 om 22:29
Hier ook een fijne kerst, bij dochter en vriend gegeten, was lekker en leuke spelletjes gedaan.
Yumi
26-12-2025 om 22:39
Kerst was veel te snel voorbij, we hebben het vooral gemakkelijk gehouden dit jaar. Het was een bijzonder samen zijn, met mijn kleinkind dat 'n week geleden geboren is. Mooi om te zien hoe welkom dit kindje is, en wat dit kleintje "doet" met de familieband 
Hemke
26-12-2025 om 22:45
Heel fijn mogen werken, de afgelopen twee Kerstdagen.
Samen met collega feestmaaltijden gekookt voor onze bewoners op onze afdeling.
Alle tijd gehad voor het eten, koffie drinken na de maaltijd, wij hebben samen met de bewoners genoten.
Gepraat, gelachen,aandacht voor elkaar gehad.
Even samen zijn met genoeg personeel, was een luxe.
Ik kijk hier met plezier op terug, waren mijn laatste Kerstdagen dit jaar op het werk.
Beterlaat2021!
26-12-2025 om 23:17
Bakblik schreef op 26-12-2025 om 12:08:
Dat het gelukt is om het zelfgemaakte geschenk voor de gastvrouw van vanavond af te krijgen.
Toen we begin november afspraken om samen kerst te vieren was ik eraan begonnen. Toen vanalles aan de hand met familie waarbij het projekt even stil lag. Toen nog een stuk draad dat niet goed was waardoor ik nieuw materiaal moest halen in passende kleur.
Zojuist alle draadjes afgehecht. Nu de rol pakpapier uit de kast en dan heb ik een mooi cadeau.
Kan je iets preciezer zijn, Bakblik, wat je gemaakt hebt? Ben nieuwsgierig. Een borduurwerk?