Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Vera8 schreef op 25-12-2025 om 11:13:

Ik heb gewoon bijna 9 uren aan een stuk geslapen! Nieuwe flanel pyjama en een heerlijk dekbed. Het is hier in het bos zo stil… heerlijk!

Klinkt echt heerlijk 

Huis weer aan kant na het kersteten van gister en net cadeautjes uitgepakt. Nu lekker met z'n tweeën op de bank, misschien vanmiddag nog even dutje doen en vanavond restjes van gister opmaken. Morgen huis weer vol maar vandaag lekker rustig aan met vriend. 

mijn kerstdiner staat helemaal in de steigers. Heb meer dan normaal kunnen voorbereiden, omdat het buiten zo koud is.  Er staat nu een grote box met gevulde ovenschalen en gesneden witlof in de schuur. Hoef tussen de gangen door maar kort de keuken in. 
Helemaal blij. 

En mijn mini appelrozetten voor bij het grand dessert zijn zo mooi geworden.

Lekker  Bakblik en Koettie!

Ik heb met tussenpozen al een en ander bij elkaar gezocht en wat voorbereid. Straks met man de boel naar de andere kant brengen en tafel dekken in huis dochter. Die zit dan nog bij schoonfamilie.  Maar zou ales tijdens diner regelen.  Ik zorg er voor dat er alvast zo veel mogelijk  klaar staat.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.