Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Nehalennia
07-12-2025 om 13:42
Auwereel schreef op 06-12-2025 om 19:07:
[..]
Verderweg kan niet, naar Nieuw Zeeland, waar haar verloofde vandaan komt.
Jeetje, ik kan me wel heel goed voorstellen dat dat heftig is!
Auwereel
07-12-2025 om 14:23
Het voelt nog wat onwerkelijk voor mij, dus je hoeft nu nog geen medelijden met me te hebben. Ik heb altijd al het gevoel gehad dat ze wel graag buiten Nederland hun vleugels wilden uitslaan, dus was eerder verbaasd dat ze op zoek gingen naar een huis in oost-Nederland. Toen ze mer de mededeling kwamen, we denken toch aan Nieuw Zeeland omdat verloofde op zoek wil naar ander werk, dacht ik, zie je wel. Maar ik denk dat ik menig traan ga laten als ze daadwerkelijk die kant opgaan.
Edit: check over een maand of 9 het draadje "Waar werd je vandaag verdrietig van.", dan mag je me troosten.
Netherfield
07-12-2025 om 14:41
madee schreef op 05-12-2025 om 09:00:
[..]
Waren het geen duiven? Of leef je in de vrije natuur? Ik zeg dit omdat mijn buren er ook van overtuigd waren dat ze ‘‘s morgens uilen hoorden, terwijl het toch echt duiven waren
Dit waren zeker weten uilen. Ooit van een buurman geleerd, die bioloog is, dat het bosuilen zijn. (Hij kon dan horen dat het om bijv. een jong mannetje ging, zover gaat mijn kennis dan weer niet) Ik hoor ze hier regelmatig, rand woonwijk met veel bomen en 100 meter verderop een natuurgebied.
Netherfield
07-12-2025 om 14:59
Kerstboom gekocht! Ligt nu in zijn netje in de woonkamer. Waar we zo na Formule 1 nog even Sinterklaas cadeautjes gaan doen. Kan allemaal hier!
Yumi
07-12-2025 om 15:23
Auwereel schreef op 07-12-2025 om 14:23:
Het voelt nog wat onwerkelijk voor mij, dus je hoeft nu nog geen medelijden met me te hebben. Ik heb altijd al het gevoel gehad dat ze wel graag buiten Nederland hun vleugels wilden uitslaan, dus was eerder verbaasd dat ze op zoek gingen naar een huis in oost-Nederland. Toen ze mer de mededeling kwamen, we denken toch aan Nieuw Zeeland omdat verloofde op zoek wil naar ander werk, dacht ik, zie je wel. Maar ik denk dat ik menig traan ga laten als ze daadwerkelijk die kant opgaan.
Edit: check over een maand of 9 het draadje "Waar werd je vandaag verdrietig van.", dan mag je me troosten.
Achh daar zou ik ook verdrietig van worden, ik baal al dat een van mijn kinderen 15 km verderop gaat wonen.
Als jij over 9 maanden verdrietig bent, dan moeten we als forum gezamenlijk Robert ten Brink schrijven, voor een Kerst in Nieuw Zeeland.
madee
07-12-2025 om 16:36
Netherfield schreef op 07-12-2025 om 14:41:
[..]
Dit waren zeker weten uilen. Ooit van een buurman geleerd, die bioloog is, dat het bosuilen zijn. (Hij kon dan horen dat het om bijv. een jong mannetje ging, zover gaat mijn kennis dan weer niet) Ik hoor ze hier regelmatig, rand woonwijk met veel bomen en 100 meter verderop een natuurgebied.
Ah dan zal ik het niet betwijfelen en is het heel bijzonder om ze te horen 🦉🦉
HAHA!wait..what
07-12-2025 om 17:05
Een oud collega belde me gisteren om me te feliciteren met mijn nieuwe baan 
Ik had haar geappt en ze was zo blij voor me. Zo ontzettend lief
Sowieso heeft mijn vorige werk, hoe vreselijk het ook was op den duur, me wel leuke contacten opgeleverd 
Schoondochter
07-12-2025 om 17:37
morgen mogen de hechtingen van mijn kat eruit. Nog even en je ziet niet eens meer dat hij aangereden is. Het is zo'n held 
Loulou39
07-12-2025 om 17:48
Schoondochter schreef op 07-12-2025 om 17:37:
morgen mogen de hechtingen van mijn kat eruit. Nog even en je ziet niet eens meer dat hij aangereden is. Het is zo'n held
Aaaaah wat fijn!
Dikke knuffel voor je kat 💕
HAHA!wait..what
07-12-2025 om 17:51
Wat fijn dat het zo goed is afgelopen
Grindelwald
07-12-2025 om 19:13
😻
amarna
07-12-2025 om 20:08
Netherfield schreef op 07-12-2025 om 14:41:
[..]
Ik zag er laatst 2 bij mij in de straat vliegen. In Rotterdam maar mijn flat staat aan de rand van een groot stadspark.
Auwereel
07-12-2025 om 20:08
Yumi schreef op 07-12-2025 om 15:23:
[..]
Achh daar zou ik ook verdrietig van worden, ik baal al dat een van mijn kinderen 15 km verderop gaat wonen.
Als jij over 9 maanden verdrietig bent, dan moeten we als forum gezamenlijk Robert ten Brink schrijven, voor een Kerst in Nieuw Zeeland.
Ach, wat een lieve opmerking! Maar we hebben in 2027 een maand in de agenda's geblokt om er naartoe te gaan.
Geld is het probleem niet, maar mijn vliegschaamte moet ik wel even "on hold" zetten.
Yumi
07-12-2025 om 22:17
Auwereel schreef op 07-12-2025 om 20:08:
[..]
Ach, wat een lieve opmerking! Maar we hebben in 2027 een maand in de agenda's geblokt om er naartoe te gaan.
Geld is het probleem niet, maar mijn vliegschaamte moet ik wel even "on hold" zetten.
Aangezien jij vliegschaamte hebt, doe je hoogst waarschijnlijk veel voor het milieu en heb je een tijd niet gevlogen. Daarnaast, is je kinderen zien noodzakelijk.
Auwereel
07-12-2025 om 22:18
Yumi schreef op 07-12-2025 om 22:17:
[..]
Aangezien jij vliegschaamte hebt, doe je hoogst waarschijnlijk veel voor het milieu en heb je een tijd niet gevlogen. Daarnaast, is je kinderen zien noodzakelijk.
Dochter en schoonzoon gaan voor inderdaad.