Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Nighttripper
15-11-2025 om 19:28
Vond deze winnares van the X-Factor uit 2006 terug. Leona Lewis met 'Run', de cover van Snow Patrol. Vrijwel altijd vond ik de cover niet in de buurt komen van het origineel. Maar soms vergis je je wel eens enorm. En zoals Simon Cowell van het Engelse X-factor zei, "Even hard men who've seen it all,break down in tears listening this". Kun je wel zeggen...pffff❤️
Broodjebrie
15-11-2025 om 20:11
Nighttripper schreef op 15-11-2025 om 19:28:
Vond deze winnares van the X-Factor uit 2006 terug. Leona Lewis met 'Run', de cover van Snow Patrol. Vrijwel altijd vond ik de cover niet in de buurt komen van het origineel. Maar soms vergis je je wel eens enorm. En zoals Simon Cowell van het Engelse X-factor zei, "Even hard men who've seen it all,break down in tears listening this". Kun je wel zeggen...pffff❤️
https://www.youtube.com/watch?v=6IX9yu0VNPI&list=RD6IX9yu0VNPI&start_radio=1
Oooh leona lewis ♥️ ik vind haar echt zo goed!!!
Moosey
15-11-2025 om 20:21
Dat mijn knie die echt megaveel pijn deed gisteren na een onvrijwillige aanvaring te paard met een boomstam zich vandaag wonderbaarlijk hersteld heeft. Ik kon echt bijna niet lopen gisteren en vanochtend deed ie het gewoon weer. Hoera!
Lollypopje
16-11-2025 om 12:53
de steun die ik ontvangt bij mijn ziekte, niet alleen van mijn familie en vrienden maar ook hier 🩷 ik weet dat dat voor lang niet iedereen geld
En dat mijn vader en zijn vriendin en twee van mijn vrienden naar deze demonstratie gaan voor onder andere betere zorg voor mensen met post acute infectie syndromen en me. Want veel van ons kunnen dat zelf niet, dus moeten andere hun stem voor ons laten horen 😊
https://www.hetpaisprotest.nl/
Nehalennia
16-11-2025 om 13:48
Lollypopje schreef op 16-11-2025 om 12:53:
de steun die ik ontvangt bij mijn ziekte, niet alleen van mijn familie en vrienden maar ook hier 🩷 ik weet dat dat voor lang niet iedereen geld
En dat mijn vader en zijn vriendin en twee van mijn vrienden naar deze demonstratie gaan voor onder andere betere zorg voor mensen met post acute infectie syndromen en me. Want veel van ons kunnen dat zelf niet, dus moeten andere hun stem voor ons laten horen 😊
https://www.hetpaisprotest.nl/
Ik ga ook Lollypopje, zal aan je denken. Ik krijg je situatie al heel lang zijlings mee op het forum!
Lollypopje
16-11-2025 om 14:34
Nehalennia schreef op 16-11-2025 om 13:48:
[..]
Ik ga ook Lollypopje, zal aan je denken. Ik krijg je situatie al heel lang zijlings mee op het forum!
Wat goed dat je gaat. Daar word ik ook weer heel erg blij van 😊 Ga je voor jezelf of een bekende? Of gewoon omdat je het sowieso belangrijk vindt?
Netherfield
16-11-2025 om 17:31
Vandaag bij Fair Priced Vintage in Groningen 2 spijkerbroeken gevonden! Jongste dochter een jas, oudste 2 truien en haar vriend ook 2 truien.
lientje69
19-11-2025 om 12:32
Gesprek met een hele sympathieke bedrijfsarts. Heeft mijn vertrouwen in bedrijfartsen weer wat hersteld. Had er slechte ervaringen mee uit een ver verleden.
Broodjebrie
20-11-2025 om 14:27
ik word blij van de line-up van concert at sea
duurt nog even maar de voorpret is al superleuk 
Dorestad
20-11-2025 om 21:15
de hulp die mijn kind kreeg van zijn vrienden en aangeboden kreeg van vrienden van ons. Gisteravond heeft hij zijn middenhandsbeentjes gebroken. Vanmorgen ging hij nog op fiets naar huisarts (" het mankeert me niet aan mijn benen"). Maar daarna op fiets naar Martini ziekenhuis was niet handig, ruim 20 km verder. Het hele gebeuren van huisarts tm gips heeft 6 uur geduurd. Vrienden hielden hem gezelschap. Onwijs lief. Wij zitten in Zuid Limburg, vakantie. We nemen extra vlaaien mee voor iedereen...
Broodjebrie
20-11-2025 om 21:40
Dorestad schreef op 20-11-2025 om 21:15:
de hulp die mijn kind kreeg van zijn vrienden en aangeboden kreeg van vrienden van ons. Gisteravond heeft hij zijn middenhandsbeentjes gebroken. Vanmorgen ging hij nog op fiets naar huisarts (" het mankeert me niet aan mijn benen"). Maar daarna op fiets naar Martini ziekenhuis was niet handig, ruim 20 km verder. Het hele gebeuren van huisarts tm gips heeft 6 uur geduurd. Vrienden hielden hem gezelschap. Onwijs lief. Wij zitten in Zuid Limburg, vakantie. We nemen extra vlaaien mee voor iedereen...
In zulke situaties weet je ook meteen sie je vrienden zijn. Wat lief van ze, en ook lief van jullie!
Dorestad
20-11-2025 om 21:41
Broodjebrie schreef op 20-11-2025 om 21:40:
[..]
In zulke situaties weet je ook meteen sie je vrienden zijn. Wat lief van ze, en ook lief van jullie!
Dat zeiden wij ook. Dankbaar voor vriendschappen.
Broodjebrie
20-11-2025 om 21:44
Dorestad schreef op 20-11-2025 om 21:41:
[..]
Inderdaad ♥️
lientje69
21-11-2025 om 07:10
Dorestad schreef op 20-11-2025 om 21:41:
[..]
Zeker fijn van die vrienden Dorestad. En beterschap voor jullie zoon!