Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Evaluna
12-11-2025 om 22:11
Net het tv programma boerderij van Dorst gekeken, een programma om blij van te worden.
En we hebben een vouwwagen gekocht. Volgende week is hij klaar en dan mag hij helaas de stalling in. Zo zin in het voorjaar om te gaan kamperen!
BlairW
12-11-2025 om 22:38
Blij dat we een appartement hebben geboekt in NY voor volgend jaar herfstvakantie! Hele goede locatie, 2 blokken van het empire State building vandaan en 7 blokken van times square. Goede prijs voor een week (of nou ja, nog steeds duur maar vergeleken met de rest valt het mee) 😁 nu nog heel lang afwachten en voorpret hebben!
Schoondochter
13-11-2025 om 10:03
Ik moest een vulling en dat had ik nog nooit gehad. Was er heel zenuwachtig voor maar het viel echt heel erg mee. Fijn!
Auwereel
13-11-2025 om 11:26
Vandaag was mijn mondhygiëniste dik tevreden en mijn tanden stralen weer. Bij de tandarts geen gaatjes.
En ik ben blij dat ik ruim 45 jaar geleden een buitenboordbeugel heb gehad, dat toen heel innovatief was, want na een paar jaar beugelen had ik daarna tot op de dag van vandaag mooie rechte tanden.
madee
13-11-2025 om 11:58
Dat ik mezelf heb bevrijd van de zelf opgelegde verplichting om iets af te maken waar ik eigenlijk geen zin meer in heb. Iets creatiefs, niets ernstigs
HAHA!wait..what
14-11-2025 om 11:52
Ik werd vanmorgen gebeld dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek 
Zo spannend, ik ben 1 van de 3 die ze uitgenodigd hebben. Het is een mini stapje richting werk weer dus ook als ik het niet ga worden, ben ik toch weer een ervaring rijker!
Tot nu toe alleen maar afwijzingen binnen gekregen, op 1 na.
Dat was zo'n leuk gesprek maar was tijdelijke functie en kans was heel klein dat het voor langere tijd was dus uiteindelijk toch niet doorgegaan.
lientje69
14-11-2025 om 12:13
HAHA!wait..what schreef op 14-11-2025 om 11:52:
Zo spannend, ik ben 1 van de 3 die ze uitgenodigd hebben. Het is een mini stapje richting werk weer dus ook als ik het niet ga worden, ben ik toch weer een ervaring rijker!
Dat was zo'n leuk gesprek maar was tijdelijke functie en kans was heel klein dat het voor langere tijd was dus uiteindelijk toch niet doorgegaan.
Wat fijn, veel succes! Ik ga voor je duimen!
Yumi
14-11-2025 om 16:52
Wat leuk voor je, alvast succes met het gesprek!
Broodjebrie
14-11-2025 om 18:40
ik kom er net per toeval achter dat de route die ik morgen moet rijden grotendeels is afgesloten. Dus ik moet omrijden wat ik minder leuk vind nu, maar ik ben dus wel blij dat ik er nu achterkom want dan kan ik me er beter op voorbereiden.
Netherfield
14-11-2025 om 19:24
Een stuk van mijn route naar het werk is weer open!
Was dicht sinds juni ofzo.
Netherfield
14-11-2025 om 19:25
Heel veel succes!
Broodjebrie
14-11-2025 om 19:50
Netherfield schreef op 14-11-2025 om 19:24:
Een stuk van mijn route naar het werk is weer open!
Was dicht sinds juni ofzo.
Oh lekker!!
kerst
14-11-2025 om 20:23
De aardbeienvla die ik van de plaatselijke boer kocht, is toch veel lekkerder dan die van de Lidl. (Dat vond mijn kat ook, die heeft hem helemaal uitgelikt)
Yumi
14-11-2025 om 22:24
kerst schreef op 14-11-2025 om 20:23:
De aardbeienvla die ik van de plaatselijke boer kocht, is toch veel lekkerder dan die van de Lidl. (Dat vond mijn kat ook, die heeft hem helemaal uitgelikt)
Dat zijn geen zomerkoninkjes die daarin zitten