Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Van de zon die naar binnen schijnt ☀️

Ted68 schreef op 08-11-2025 om 10:51:

Dat ik morgen met mijn man een paar dagen weg ga: naar een wellness Hotel in Allgäu.
Heb afgelopen week veel gedaan op mijn werk; werk in een dagopvang met jonge mannen vanaf 18 jaar die zwaar autistisch zijn...En heb het wel even gehad...

Geniet ervan, hopelijk rust je een beetje uit.

Herfstappeltaart schreef op 08-11-2025 om 12:21:

Van de zon die naar binnen schijnt ☀️

Wou net ook al schrijven, de zon schijnt!!

Dank je Herfstappeltaartje….
Werkte ooit in de verpleging, en vind dit veel leuker(op de agressiviteit na)

Mijn buurvrouw kwam net even koffiedrinken. Ze begon te huilen en haalde een echo uit haar tas. Ze is zwanger. Na ontelbare IUI behandelingen en 6 IVF pogingen is de 7e poging in België gelukt. Ze is nu 12 weken. Ik was zo blij voor haar, ik ben nog steeds aan het huilen.

Koko67 schreef op 08-11-2025 om 12:59:

Mijn buurvrouw kwam net even koffiedrinken. Ze begon te huilen en haalde een echo uit haar tas. Ze is zwanger. Na ontelbare IUI behandelingen en 6 IVF pogingen is de 7e poging in België gelukt. Ze is nu 12 weken. Ik was zo blij voor haar, ik ben nog steeds aan het huilen.

Wat ontzettend fijn, en met 12 weken het ergste gevaar geweken. Ik begrijp je helemaal!♥️

Koko67 schreef op 08-11-2025 om 12:59:

Wat ontzettend fijn, en met 12 weken het ergste gevaar geweken. Ik begrijp je helemaal!♥️

Sinterklaasjournaal begint overmorgen weer. Dat is altijd wel leuk. 

De kerstbomen zijn inmiddels verplaatst naar een binnenopslag. Daar kan je nu geen stap meer verzetten. Ze blokkeren volledig de toegang. Heb ik nu een bus slagroom nodig of een pak meel, dan moet ik even wachten tot ze daar weg zijn want ik kan er niet langs. Maar evengoed leuk. 

lientje69 schreef op 08-11-2025 om 12:39:

[..]

Wou net ook al schrijven, de zon schijnt!!

Nou dat was van korte duur helaas. Hij is alweer vertrokken.  Kon nog nét met een korte wandeling de laatste straaltjes meepakken. 

lientje69 schreef op 08-11-2025 om 14:21:

[..]

Nou dat was van korte duur helaas. Hij is alweer vertrokken. Kon nog nét met een korte wandeling de laatste straaltjes meepakken.

Morgenmiddag hier weer volgens de weerberichten!

Herfstappeltaart schreef op 08-11-2025 om 14:48:

[..]

Morgenmiddag hier weer volgens de weerberichten!

Dan hoop ik dat hier ook " hier " is. bij mij dus.

lientje69 schreef op 08-11-2025 om 16:01:

[..]

Dan hoop ik dat hier ook " hier " is. bij mij dus.

Dat gaat wel lukken....

Het voelt deze dagen eerder als voorjaar dan als november. Aan het eind van de nieuwe werkweek kan het zelfs zó warm worden dat een stokoud record sneuvelt. Volgens weerinstituten is het niet uitgesloten dat Limburg vrijdag opnieuw de 20 graden aantikt, precies dezelfde temperatuur als op 12 november 1926 in Sittard. 
😎

Yumi schreef op 08-11-2025 om 16:17:

[..]

Dat gaat wel lukken....

Het voelt deze dagen eerder als voorjaar dan als november. Aan het eind van de nieuwe werkweek kan het zelfs zó warm worden dat een stokoud record sneuvelt. Volgens weerinstituten is het niet uitgesloten dat Limburg vrijdag opnieuw de 20 graden aantikt, precies dezelfde temperatuur als op 12 november 1926 in Sittard.
😎

Nou ik woon bij lange na niet in Limburg maar voor een graad of 16 doe ik t ook hoor. Als er maar een zonnetje is.

Mijn kat ligt zo verschrikkelijk lekker te knorren en snurken op mijn schoot. Heerlijk!!

lientje69 schreef op 08-11-2025 om 17:25:

[..]

Nou ik woon bij lange na niet in Limburg maar voor een graad of 16 doe ik t ook hoor. Als er maar een zonnetje is.

Ook beneden de tien graden is prima.  Het is hier 2 dagen compleet mistig en grijs geweest. Komende week ga ik naar Zuid Limburg.  Ik ben benieuwd of het daar idd zo warm gaat worden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.