Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Loulou39
05-11-2025 om 15:30
lientje69 schreef op 05-11-2025 om 14:54:
Gewandeld in het zonnetje. Gaat langzaam aan ook steeds beter weer. Blij mee!
Wat fijn! 💕
lientje69
06-11-2025 om 12:21
700 meter gelopen. Deed ik 25 minuten over. Dat is op zich niet iets om blij mee te zijn , maar ik heb getimed hoelang mijn been " normaal " deed en ik dus zonder heel veel te moeten nadenken kon lopen. Dat was 8 minuten ! Daar ben ik dan weer heel blij mee. Daarna liep ik weer hardop been optillen, been optillen tegen mezelf te zeggen. Gelukkig waren er weinig mensen in de buurt, die zullen wel denken dat ik gek ben ofzo 
Milala
06-11-2025 om 13:29
Boeie wat andere mensen denken Lientje.
Het zijn kleine stapjes vooruit maar je komt er wel! Probeer het bij kleine stapjes te houden, dan zet je ook minder stappen terug ♡
lientje69
06-11-2025 om 16:45
En nog iets leuks vandaag. Ik kreeg een beterschapskaartje van een bewoner van mijn werk. Zo schattig. Mensie is al dik in de 90..
Tuinfluiter
06-11-2025 om 18:25
Ik word blij van de geur die uit mijn oven komt er staat een preitaart in en de playlist met mijn favoriete muziek die ik op heb staan.
madee
06-11-2025 om 19:05
Tuinfluiter schreef op 06-11-2025 om 18:25:
Ik word blij van de geur die uit mijn oven komt er staat een preitaart in en de playlist met mijn favoriete muziek die ik op heb staan.
Eet smakelijk 😋!
Yumi
06-11-2025 om 19:12
lientje69 schreef op 06-11-2025 om 12:21:
700 meter gelopen. Deed ik 25 minuten over. Dat is op zich niet iets om blij mee te zijn , maar ik heb getimed hoelang mijn been " normaal " deed en ik dus zonder heel veel te moeten nadenken kon lopen. Dat was 8 minuten ! Daar ben ik dan weer heel blij mee. Daarna liep ik weer hardop been optillen, been optillen tegen mezelf te zeggen. Gelukkig waren er weinig mensen in de buurt, die zullen wel denken dat ik gek ben ofzo
lientje69 schreef op 06-11-2025 om 16:45:
En nog iets leuks vandaag. Ik kreeg een beterschapskaartje van een bewoner van mijn werk. Zo schattig. Mensie is al dik in de 90..
Ik word blij om jou (weer) in het "blije topic" tegen te komen
Je doet het goed, kleine stapjes maken samen ook grote sprongen 
Zegt iets over jou Lientje, dat deze bewoner je een kaartje stuurt....
Nick90
06-11-2025 om 19:46
Fijn samen met m'n gezinnetje, zoon is in z'n kamer aan het gamen en dochter ligt tussen ons in te slapen. Ultiem gelukkig zo.
Tuinfluiter
06-11-2025 om 19:49
madee schreef op 06-11-2025 om 19:05:
[..]
Eet smakelijk 😋!
Dank je hij was heerlijk 😊
lientje69
06-11-2025 om 20:27
Yumi schreef op 06-11-2025 om 19:12:
[..]
[..]
Ik word blij om jou (weer) in het "blije topic" tegen te komen
![]()
Je doet het goed, kleine stapjes maken samen ook grote sprongen
Zegt iets over jou Lientje, dat deze bewoner je een kaartje stuurt....
Dank je Yumi. En ja ik werk er nog niet zo lang dus dit is wel bijzonder dat kaartje.
Verder ben ik dus ook blij hier eindelijk weer eens iets te kunnen posten. De afgelopen bijna 4 weken was er weinig, of zeg maar niets waar ik blij om ben geweest. Dat kwam in een gesprek met de ergotherapeut hard binnen bij me. Maar ik vind als er dan weer iets om blij om te zijn , dat ik dat dan ook moet posten. Zodat je ziet dat zelfs als je langdurig een rotperiode hebt, er altijd betere tijden weer aanbreken.
Schoondochter
06-11-2025 om 20:41
Nick90 schreef op 06-11-2025 om 19:46:
Fijn samen met m'n gezinnetje, zoon is in z'n kamer aan het gamen en dochter ligt tussen ons in te slapen. Ultiem gelukkig zo.
Dat klinkt geweldig!
rionyriony
07-11-2025 om 16:55
Ik kon het niet laten om alvast een nieuw gekocht boompje van lichtjes te voorzien. Maar de overige vier bomen zullen pas volgende week neergezet worden.
Yumi
07-11-2025 om 18:33
Ik krijg nog steeds maar af en toe thuiszorg, het lijkt maar niet te willen lukken. Vorige week hoor ik, dat vanaf vandaag weer een nieuwe vaste hulp kreeg. Toen ik de naam hoorde vroeg ik, komt me heel bekend voor is die hier al vaker geweest? Nee hoor ze is hier deze week pas begonnen, ohh wacht u heeft gelijk 2 jaar geleden heeft ze ook voor ons gewerkt. Zei dat ik hoopte dat ze ondertussen wat had geleerd, want toen was het geen succes en ze was heel snel weer verdwenen. Thuiszorg, laten we het gewoon proberen....prima. Ze kwam (te laat) maar ik zei, leuk dat je weer terug bent. Antwoord, ja maar ik heb een andere baan gevonden en kom nog 1 keer en dan stop ik er weer mee.
Begrijp dat het moeilijk is om personeel te vinden, maar de vorige keer zei ze geen zin te hebben in dit werk, wou op vakantie en vertrok in haar proeftijd, en nu.... 1 maandje werken en weg is ze weer. En ja ik zit in het goede topic, want ben blij dat ik alweer snel van deze ongeïnteresseerde dame af ben. 
Broodjebrie
07-11-2025 om 19:01
Yumi schreef op 07-11-2025 om 18:33:
Ik krijg nog steeds maar af en toe thuiszorg, het lijkt maar niet te willen lukken. Vorige week hoor ik, dat vanaf vandaag weer een nieuwe vaste hulp kreeg. Toen ik de naam hoorde vroeg ik, komt me heel bekend voor is die hier al vaker geweest? Nee hoor ze is hier deze week pas begonnen, ohh wacht u heeft gelijk 2 jaar geleden heeft ze ook voor ons gewerkt. Zei dat ik hoopte dat ze ondertussen wat had geleerd, want toen was het geen succes en ze was heel snel weer verdwenen. Thuiszorg, laten we het gewoon proberen....prima. Ze kwam (te laat) maar ik zei, leuk dat je weer terug bent. Antwoord, ja maar ik heb een andere baan gevonden en kom nog 1 keer en dan stop ik er weer mee.
![]()
![]()
Begrijp dat het moeilijk is om personeel te vinden, maar de vorige keer zei ze geen zin te hebben in dit werk, wou op vakantie en vertrok in haar proeftijd, en nu.... 1 maandje werken en weg is ze weer. En ja ik zit in het goede topic, want ben blij dat ik alweer snel van deze ongeïnteresseerde dame af ben.
Pfoe het schiet nog steeds niet echt op he? Ik hoop echt dat je een fijne hulp gaat krijgen, ik gun het je zo!!
Yumi
07-11-2025 om 19:23
Broodjebrie schreef op 07-11-2025 om 19:01:
[..]
Pfoe het schiet nog steeds niet echt op he? Ik hoop echt dat je een fijne hulp gaat krijgen, ik gun het je zo!!
Lief van jou, dank je. Het schiet inderdaad niet op, soms een hele periode niemand en dan hooguit een paar maanden dezelfde. Ik heb me er bij neergelegd, maar vind het wel vreemd dat de thuiszorgbureaus niet kunnen leveren, maar wel betaald worden? Althans hulp of niet de rekening blijft komen.