Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
HAHA!wait..what
30-10-2025 om 22:43
Bailey26 schreef op 30-10-2025 om 15:01:
Ik had een nieuw dekbedovertrek nodig. Kom ik bij de Hema hebben ze er nog 1 liggen met Siepie en Takkie. En ook nog eens 30% korting. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen.
Ahhh, zo leuk
kerst
31-10-2025 om 15:52
Lekker snel boodschappen gedaan bij de AH.
Niet veel tijd, dus schoot mooi op.
Ik moet dus niet teveel tijd hebben om boodschappen te doen, want dan duurt het ook enorm lang, ben ik nu achter.
Bakblik
31-10-2025 om 16:16
kerst schreef op 31-10-2025 om 15:52:
Lekker snel boodschappen gedaan bij de AH.
Niet veel tijd, dus schoot mooi op.
Ik moet dus niet teveel tijd hebben om boodschappen te doen, want dan duurt het ook enorm lang, ben ik nu achter.
Dat inderdaad.
Ik heb vanochtend met een goed briefje in 20 minuten mijn kar vol gegooid voor 3 dagen inclusief 2 gasten voor zondagavond een dus iets speciaals maken.
Inmiddels is de soep en het lekkers voor bij de koffie voor dit weekend al klaar.
Als ik alle tijd van de wereld heb dan kijk ik hier kijk ik daar, twijfel tussen afbakbrood van de verte afdekking of die in de gasverpakking. Nu was het echt langs de schappen hollen, bekende dingen in de kar en gaan.
lientje69
31-10-2025 om 17:03
Ik kan normaal ook razendsnel boodschappen doen . Valt nu helaas ff flink tegen. Ik dacht vanmorgen, ik ga alvast een deel van de boodschappen halen maar was blij dat ik een kar als steun om op te leunen had. En het ging echt mega langzaam dus.
Wel blij mee: ik heb vandaag de 900 meter gehaald met lopen. Wel nog met behulp van dtokken en nu best pijn uiteraard , maar toch. Wéér een stukje verder gekomen.
Nu even languit op de bank.
Auwereel
31-10-2025 om 17:47
Rustig aan Lientje! Het is natuurlijk fijn dat je 900 m hebt gehaald, maar 500 m en daarbij minder uitgeput zijn en met minder pijn is ook heel goed.
Dat je maar snel mag herstellen.
Auwereel
31-10-2025 om 18:03
Blij van een herfstwandelingetje rond het begin van de schemer terwijl de laatste zonnestralen onder de wolken doorpiepten en op de goudgele of felrode herfstbladeren viel. Zo mooi!
rionyriony
01-11-2025 om 13:58
Ik heb wat vensterbankgrachtenpandjes neergezet en die van verlichting voorzien. Word ik altijd blij van: kersttijd komt eraan!
Het plaatsen blijkt altijd wel bewerkelijker dan je telkens weer van tevoren denkt: Half elf ben ik begonnen en half twee was ik klaar. Sinds ik ze gekocht heb, heb ik nooit meer dezelfde kwaliteit in de winkels teruggezien, dus mijn collectie is bij vijf gebleven.
Ik heb wel een serie witte porseleinen, die ook mooi zijn maar wel heel anders.
Koettie
01-11-2025 om 14:12
Gister een borreltje met een van mn besties en hij vertelde dat hij vader gaat worden. Zo leuk 
Herfstappeltaart
01-11-2025 om 16:17
Blij dat "Even tot hier" vanavond weer begint. Ik verheug me er op.
Bakblik
01-11-2025 om 16:43
Herfstappeltaart schreef op 01-11-2025 om 16:17:
Blij dat "Even tot hier" vanavond weer begint. Ik verheug me er op.
Thanks for the reminder.
lientje69
01-11-2025 om 21:16
Een lief berichtje van een collega. Er zijn er een paar die erg meeleven. Lief want ik werk er nog niet zo lang.
Mammoet
01-11-2025 om 23:24
Dat mijn man vanmorgen bij zijn moeder ver buiten Utrecht was en dus rustig wat flessen water mee kon nemen. Was er anders niet voor op stap gegaan, maar had natuurlijk net van de week al mijn statiegeldflessen en glas weggebracht. En die zijn toch handig voor afgekoeld gekookt water…
rionyriony
02-11-2025 om 10:07
Milala schreef op 01-11-2025 om 18:29:
Ik heb de boom versierd. Daar word ik heel erg blij van!
Morgen verandert RTL8 weer in The Christmas Channel met elke avond twee tot drie kerstfilms.
Dat doen ze jaarlijks en ook dit jaar weer.
Jujubee
02-11-2025 om 10:18
Dat ik vanmiddag naar een feest ga en morgen een nachtje naar Limburg met mijn moeder. Naar dat super fijne hotel in Valkenburg met dat heerlijke ontbijt. Eindelijk weer eens mijn adoptiegraf bezoeken op de Amerikaanse militaire begraafplaats. Ik probeer elk jaar een of twee keer te gaan maar helaas haal ik dat niet altijd. Ik woon ook niet om de hoek ( omgeving Amsterdam ) en geen eigen vervoer maar gelukkig gaat mijn moeder graag mee om te wandelen in de omgeving.
Heerlijk, nu drie weken vakantie en even helemaal niks.