Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
HAHA!wait..what
21-10-2025 om 19:09
lientje69 schreef op 21-10-2025 om 18:37:
Ik lijk me ietsje beter te voelen dan gisteren.🫠
Wat fijn, Lientje! Ik hoop voor jou dat dit zo doorzet.. En ook dat je je rust kan (blijven) pakken
HAHA!wait..what
21-10-2025 om 19:11
Broodjebrie schreef op 21-10-2025 om 13:33:
[..]
Thx, ik moet straks naar de huisarts, benieuwd wat hij adviseert..
Buurman is erg lief voor me. Maar het gaat met hem even niet zo lekker dus we hebben even wat afstand van elkaar. Komt wel weer goed, maar we hebben allebei even genoeg op ons bordje
![]()
Hoe is het gegaan bij de huisarts?
Ah, dan is een beetje afstand ook wel logisch inderdaad. Wel goed dat hij lief is voor je 
HAHA!wait..what
21-10-2025 om 19:15
Zo blij dat we contact hebben gezocht met een hondengedragsdeskundige 
Vandaag 1ste consult gehad en hebben zoveel bruikbare tips gekregen!
Simpele verandering van riem en het trekken is al grotendeels opgelost..
Ook heel mooi om te zien hoe ze langzaam ontspande in het bijzijn van een grote hond.
Ze is echt heel angstig en nu weten we hoe we haar daarin kunnen begeleiden 
Broodjebrie
21-10-2025 om 19:23
HAHA!wait..what schreef op 21-10-2025 om 19:11:
[..]
Hoe is het gegaan bij de huisarts?
Ah, dan is een beetje afstand ook wel logisch inderdaad. Wel goed dat hij lief is voor je
Ze denkt ook aan een hernia. Ik heb pijnstillers meegekregen, die moet ik naast de paracetamol slikken. Donderdag opnieuw overleg, maar als de klachten hetzelfde blijven of erger worden, moet ik gelijk bellen. Van de fysio heb ik ook oefeningen meegekregen, zolang mijn rug niet protesteert moet ik ze blijven doen.
Dus ja het is echt even afwachten helaas...
Evaluna
21-10-2025 om 21:25
De uitspraak is er, geen omgangsregeling meer!!!
Heel blij mee, dit zal rust geven.
Geen omgangsregeling en eenhoofdig gezag, het heeft heel lang geduurd, maar toch gelukt!!!
Het voelt nog een beetje onwerkelijk 
Bailey26
21-10-2025 om 21:27
Evaluna schreef op 21-10-2025 om 21:25:
Geen omgangsregeling en eenhoofdig gezag, het heeft heel lang geduurd, maar toch gelukt!!!
Wat fijn voor jou en de meiden. Gefeliciteerd met deze uitspraak!
lientje69
21-10-2025 om 21:32
Wst fijn, gefeliciteerd evaluna!
Bakblik
21-10-2025 om 21:32
Gefeliciteerd! Hang de slingers op en ga het vieren! 💐🍰☕️
Auwereel
21-10-2025 om 22:09
Ik heb vandaag een geweldige dag gehad. Mijn dochter is gepromoveerd aan de universiteit en mag nu dr. voor haar naam zetten. Haar verdediging ging super, ze stond volkomen uit te stralen 'ik ben de deskundige'.
Daarna haar feestje en dat was erg gezellig.
Ik was ook zo blij dat iedereen erbij kon zijn, haar masterverdediging viel in de Coronatijd, dat was sneu, alles online.
Dorestad
21-10-2025 om 22:14
Auwereel schreef op 21-10-2025 om 22:09:
Ik heb vandaag een geweldige dag gehad. Mijn dochter is gepromoveerd aan de universiteit en mag nu dr. voor haar naam zetten. Haar verdediging ging super, ze stond volkomen uit te stralen 'ik ben de deskundige'.
Daarna haar feestje en dat was erg gezellig.Ik was ook zo blij dat iedereen erbij kon zijn, haar masterverdediging viel in de Coronatijd, dat was sneu, alles online.
Van harte gefeliciteerd Auwereel. Wat gaat ze hierna doen? Ik heb hier een kind halverwege het traject.
Moosey
21-10-2025 om 22:17
Wat heerlijk Evaluna!
Tuinfluiter
21-10-2025 om 22:27
Gefeliciteerd Evaluna wat een rust gaat dat geven.
Gefeliciteerd Auwereel wat een mooi mijlpaal om als ouder bij aanwezig te zijn.
Auwereel
21-10-2025 om 22:59
Dorestad schreef op 21-10-2025 om 22:14:
[..]
Van harte gefeliciteerd Auwereel. Wat gaat ze hierna doen? Ik heb hier een kind halverwege het traject.
Als ze al werk vindt hier is het tijdelijk, want het plan is te gaan emigreren naar Nieuw Zeeland.
Werk vinden valt trouwens niet mee, ook voordat er emigratie plannen er waren werd ze vaak niet uitgenodigd op sollicitatiegesprek omdat ze geen werkervaring zou hebben.
Alsof je je niet uit de naad werkt als promovendus.