Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
rionyriony
18-10-2025 om 19:22
Ik heb net alles in Halloween stijl versierd. Ik heb al enige jaren niets nieuws gekocht. Wat oranje lampionnen, een paar spookjes en een spin met web. En ik heb ooit twee Halloweenschilderijen geborduurd. Eentje staat op de plank boven de tv (gewone pompoen) en de andere (vals/vrolijk kijkende pompoen met pompoentjes die er omheen dansen), ooit geborduurd terwijl ik naar de begrafenis van Koningin Elizabeth aan het kijken was, naast de deur.
Milala
18-10-2025 om 20:09
Blij van een roze badeendje kerstbal, de nieuwe aanwinst voor de boom die volgend weekend voor mij opgezet word ♡
Koettie
18-10-2025 om 20:22
Lekker dagje met mezelf. 9km gewandeld met muziek om pakketjes op te halen en boodschappen gehaald. Super lekker zonnetje. Huis opgeruimd, balkon troep weg en nieuwe plantjes opgehangen. Beetje verder gegaan met mn wc renovatie. Lekker gekookt voor mezelf en daarna voor het eerst press on nagels opgedaan. Benieuwd hoe het houdt de komende week. Nu lekker bankhangen.
Netherfield
19-10-2025 om 18:39
Vanmorgen heerlijk gewandeld en zonet de eerste snert van dit seizoen gegeten. Door man gemaakt en genoeg over voor morgen.
lientje69
21-10-2025 om 09:15
10,5 uur geslapen. Wel met onderbrekingen maar ik heb het blijkbaar erg nodig. Is overigens ook al een verbetering, in het ziekenhuis was het zo'n 15à 16 uur. Maar best kans dat er hier vanmiddag nog een middagdutje bijkomt.
geeft niks , ik kan en mag verder toch nog weinig. Alle rust voor mijn hoofd helpt me herstellen hoop ik dan maar.
Broodjebrie
21-10-2025 om 09:29
lientje69 schreef op 21-10-2025 om 09:15:
10,5 uur geslapen. Wel met onderbrekingen maar ik heb het blijkbaar erg nodig. Is overigens ook al een verbetering, in het ziekenhuis was het zo'n 15à 16 uur. Maar best kans dat er hier vanmiddag nog een middagdutje bijkomt.
geeft niks , ik kan en mag verder toch nog weinig. Alle rust voor mijn hoofd helpt me herstellen hoop ik dan maar.
Wow, 10,5 uur!!!
Ik ben blij dat boodschappen ook online besteld kunnen worden. Wel een uitdaging als je in je eentje bent, dus heb maar wat extra producten besteld, want je moet minimaal voor 40 euro bestellen. Ik heb echt een hekel om boodschappen online te bestellen maar in dit geval ben ik er blij mee.
lientje69
21-10-2025 om 11:24
Broodjebrie schreef op 21-10-2025 om 09:29:
[..]
Wow, 10,5 uur!!!
Ik ben blij dat boodschappen ook online besteld kunnen worden. Wel een uitdaging als je in je eentje bent, dus heb maar wat extra producten besteld, want je moet minimaal voor 40 euro bestellen. Ik heb echt een hekel om boodschappen online te bestellen maar in dit geval ben ik er blij mee.
Man zei hier ook al , waarom bestel je niet de boodschappen. Maar ik heb dat 2 keer gedaan en dat is me zóslecht bevallen. Maar als ik me zo blijft voelen als nu ben ik bang dat ik er toch weer aan moet geloven. Tip : bestel wat meer lang houdbaar of bijvoorbeeld vlees voor je vriezer dan zit je sneller aan die 40 euro.
Broodjebrie
21-10-2025 om 11:53
lientje69 schreef op 21-10-2025 om 11:24:
[..]
Man zei hier ook al , waarom bestel je niet de boodschappen. Maar ik heb dat 2 keer gedaan en dat is me zóslecht bevallen. Maar als ik me zo blijft voelen als nu ben ik bang dat ik er toch weer aan moet geloven. Tip : bestel wat meer lang houdbaar of bijvoorbeeld vlees voor je vriezer dan zit je sneller aan die 40 euro.
Ik heb nu ook boodschappen besteld. Hopelijk kan ik het volgende week weer zelf halen. Heb expres wat pakken drinken en flessen cola besteld, dan heb ik die voorlopig op voorraad.
HAHA!wait..what
21-10-2025 om 13:19
Ik werd net blij van een berichtje van (ex)collega dat het zo gek werken is zonder mij en me mist..
En dat er een patiënt naar me vroeg en hij helemaal verbaasd was dat ik weg was.
Omdat het allemaal zo snel is gegaan, heb ik niemand van de (vaste) patiënten doei kunnen zeggen.
Ze vroeg of hij mijn nummer mocht hebben en dat hij me een keer wil bellen (ik ken hem goed want zag hem 3 x per week en weet dat hij er geen misbruik van gaat maken, is ook 25 jaar ouder dan ik 😉)
Ik was 'maar' een secretaresse maar toch fijn dat ze me missen. Je bouwt toch best een band op met elkaar..
HAHA!wait..what
21-10-2025 om 13:20
madee schreef op 21-10-2025 om 12:24:
Dat het weer mandarijnentijd is 🍊🍊🍊
Heerlijk he! Vind dat altijd zo lekker en makkelijk eten.
HAHA!wait..what
21-10-2025 om 13:29
Broodjebrie schreef op 21-10-2025 om 09:29:
[..]
Wow, 10,5 uur!!!
Fijn dat die mogelijkheid er is! Wat rot van je hernia
Hoe gaat het met buurman trouwens? (Als je daar iets over kwijt wil tenminste 😉)
Broodjebrie
21-10-2025 om 13:33
HAHA!wait..what schreef op 21-10-2025 om 13:29:
[..]
Fijn dat die mogelijkheid er is! Wat rot van je hernia
![]()
Hoe gaat het met buurman trouwens? (Als je daar iets over kwijt wil tenminste 😉)
Thx, ik moet straks naar de huisarts, benieuwd wat hij adviseert..
Buurman is erg lief voor me. Maar het gaat met hem even niet zo lekker dus we hebben even wat afstand van elkaar. Komt wel weer goed, maar we hebben allebei even genoeg op ons bordje
Bailey26
21-10-2025 om 17:06
Ondanks de regen toch een rondje gelopen. En dat werd beloond met een mooi uitzicht op de bomen die verkleuren en een waterig zonnetje.