Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dat ik misschien wel de eerste op de pagina’s 800+ van dit topic ben 🤪

Yes!

madee schreef op 14-10-2025 om 22:14:

Haha gefeliciteerd, dat maak je niet elke dag mee 

madee schreef op 14-10-2025 om 22:14:

Gefeliciteerd, wat een overwinning 

Blij omdat ik morgen mijn nieuwe liefde  weer zie.

Dubbel..

Zag vanmiddag in een groenstrook op een verkeersplein, veel krokusjes in bloei staan.
Op mijn balkon zijn de blauwe druifjes uitgelopen, het gaf me even het gevoel van voorjaar 

Yumi schreef op 15-10-2025 om 23:01:

Zag vanmiddag in een groenstrook op een verkeersplein, veel krokusjes in bloei staan.
Op mijn balkon zijn de blauwe druifjes uitgelopen, het gaf me even het gevoel van voorjaar

Oooh wat een heerlijk gevoel is dat he!

Yumi schreef op 15-10-2025 om 23:01:

Was waarschijnlijk herfsttijloos wat je in bloei hebt zien staan. Die lijken heel erg op krokussen. 

Ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe kunstkerstboom. Nu al zin om hem uit te gaan pakken en neer te gaan zetten. Een hele grote ook, van 210. Ik werd zo moe van mijn oude boompje van 150. Even lief zijn voor mezelf. Er zitten zelfs al lampjes in en hij was nog goedkoop ook. Joehoe. 

Tuinfluiter schreef op 16-10-2025 om 07:31:

[..]

Was waarschijnlijk herfsttijloos wat je in bloei hebt zien staan. Die lijken heel erg op krokussen.

Zou zomaar kunnen zag ze in het voorbij rijden, hoe dan ook ik word er blij van.

Ik mag vanavond naar huis!!!!

Fijn Lientje69! Rustig aan doen en veel beterschap nog!

lientje69 schreef op 16-10-2025 om 14:22:

Gefeliciteerd Lientje! Enne.....hou je een beetje rustig als je thuis bent, het is allemaal niet niks.🌷

Fijn lientje69,🦋🌸
Pas goed op jezelf en doe het de komende weken rustig aan. 

lientje69 schreef op 16-10-2025 om 14:22:

Wat fijn!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.