Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Beterlaat2021! schreef op 12-10-2025 om 16:21:

Mijn vriend heeft laatst jam gemaakt van kweeperen die we van een vriendin gekregen hadden.

footer_kweepeer.jpg

Is lekker geworden, gaat in mijn geval in de yoghurt.

😋

Heerlijk, kweepeer!

Ik werd heel blij van een stukje suppen. Moet me er meer toe zetten als het geen prachtig weer is maar het is juist zo heerlijk, geen hond op water, en het water is zo superhelder als het kouder wordt. Helemaal ontspannen nu. 

Van zoon die zo zit te genieten van al het home-made lekkers dat ik vandaag bij de maaltijden presenteerde.
Tijdens zijn stagedagen en weekendbaanb is hij vaak aangewezen op maaltijden die de opdrachtgever verstrekt. Vaak is dat een prima maaltijd voor 1 keer in de week maar zoon had deze week te vaak soep met brood, pizza en friet met snacks. Vandaag lekker lasagne.  Mmmmmmm

Toen mijn man een paar maanden geleden jarig was, hielden we, met de kinderen erbij, een pokebowl-party. Man kreeg als verjaardagscadeau twee mooie bowls voor de poke en die hebben vanavond weer gebruikt voor een pokebowl. Erg lekker, zelfs ondanks dat we de gember vergeten waren. We hadden de gember wel in huis gehaald, dus moeten we het binnenkort nog maar eens eten, "jammer" hoor! 😋

Auwereel schreef op 12-10-2025 om 19:15:

Toen mijn man een paar maanden geleden jarig was, hielden we, met de kinderen erbij, een pokebowl-party. Man kreeg als verjaardagscadeau twee mooie bowls voor de poke en die hebben vanavond weer gebruikt voor een pokebowl. Erg lekker, zelfs ondanks dat we de gember vergeten waren. We hadden de gember wel in huis gehaald, dus moeten we het binnenkort nog maar eens eten, "jammer" hoor! 😋

Jammer, maar fijn dat het lekker was!

Je kunt ook thee maken met de gember, gezond en ook lekker (vind ik 😇).

Loulou39 schreef op 12-10-2025 om 20:06:

[..]

Jammer, maar fijn dat het lekker was!

Je kunt ook thee maken met de gember, gezond en ook lekker (vind ik 😇).

Het is poké-gember, aangezuurd, voor thee gebruik ik liever verse.

Auwereel schreef op 12-10-2025 om 20:16:

[..]

Het is poké-gember, aangezuurd, voor thee gebruik ik liever verse.

Oh, hahaha!
Eens!

Dat ik me een keer heb 'verslapen'   Ik werd pas om 08.45 uur wakker ( van een piepje op de smartphone van mijn vriend...) !
Het overkomt me nooit dat ik me verslaap, meestal ben ik veel te vroeg wakker en lig ik te wachten tot ik op  'mag' staan.

Ik word blij van de mooi gekleurde bomen die ik om me heen zie. En ik ga ook eens de Obsidentify op paddestoelen richten, dank voor de tip!

Van de steun en lieve reacties die Lientje69 op het forum krijgt.

Ben blij met mijn teamleider. Al even ziek gemeld en ze legt gelukkig totaal geen druk op dat ik snel weer moet starten. 

Ik heb 2 bikini's besteld en vanmiddag opgehaald bij het pakketpunt en ze zitten beide goed! Maatje kleiner ook nog eens dus dat is helemaal fijn.

Dit is wel een leuke Halloween foto voor de telefoon:

Graveyard%20Jacks.jpg

Zij is een bejaarde dame van 86 die al heel lang dergelijke computer themes maakt.  MaDonna heet ze.

https://madonnaspersonas.blogspot.com/

Ze is altijd heel succesvol geweest.

Van het pinguin programma op Netflix. Penguins in the city, heet het geloof ik. Heerlijk programma. Ik word zo blij van die maffe beesten. 

Heerlijke werkdag gehad! Alles liep lekker, veel kunnen doen en mooie gesprekken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.