Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Mijn agenda is al een poosje vrij vol. Veel ballen in de lucht te houden en vlieg soms van hot naar her. Dit lukte me altijd goed, kreeg er soms juist ook energie van.

Maar de laatste twee weken steeds minder. Sterker nog, ik zag soms als een berg op tegen de meest simpele taken. En leek soms iets ook niet goed meer te kunnen. Het maakte me onzeker en tegelijk frustreerde het me. Ik herkende mezelf niet meer. 
Vanochtend werd ik ongesteld en gaandeweg de dag trok de mist in mijn hoofd op. Geen wirwar van gedachten meer in mijn hoofd en voelde me meer en meer mezelf.

Geen dreigende burn-out of mogelijke Alzheimer maar gewoon die klote hormonen.

Hormomen kunnen de hel zijn. Gelukkig gaat het weer beter @veraB

Ik ben blij van alle nieuwe kleren die ik heb gekocht. Ik heb zo'n ontzettend drukke week en morgen ook nog een drukke dag. Ik ben de stad ingegaan en heb in een recordtime een smak geld uitgegeven en leuke kleren gekocht. Soms wil ik nieuwe kleren en kan ik werkelijk niets vinden, maar nu hingen er veel leuke dingen, dus ik heb mijn slag geslagen. 

Vera8 schreef op 02-10-2025 om 21:43:

Mijn agenda is al een poosje vrij vol. Veel ballen in de lucht te houden en vlieg soms van hot naar her. Dit lukte me altijd goed, kreeg er soms juist ook energie van.

Maar de laatste twee weken steeds minder. Sterker nog, ik zag soms als een berg op tegen de meest simpele taken. En leek soms iets ook niet goed meer te kunnen. Het maakte me onzeker en tegelijk frustreerde het me. Ik herkende mezelf niet meer.
Vanochtend werd ik ongesteld en gaandeweg de dag trok de mist in mijn hoofd op. Geen wirwar van gedachten meer in mijn hoofd en voelde me meer en meer mezelf.

Geen dreigende burn-out of mogelijke Alzheimer maar gewoon die klote hormonen.

Oh zo herkenbaar. Hoe vaak ook wel niet zwaar aan mezelf getwijfeld heb en dan waren het gewoon weer hormonen.. dat volle hoofd is ook heel herkenbaar. 

Waarschuwing: dit kan (veel) erger worden als je richting de overgang gaat, dan weet je dat vast. Op tijd aan de bel trekken bij de huisarts als het echt (meer dan) vervelend wordt. 

Hele zware week achter de rug. Blij dat ik die gehad heb nu. Even drie dagen " vrij "
Wel een vol programma maar ook met 1 of 2 leuke dingen. En kom eindelijk weer eens aan lezen toe .

Vanavond met man uit eten en twee dinerbonnen mee om het mee te betalen. Van te voren even de stad in. Heb er helemaal zin in!

Tas die ik kwijt was met portemonnee en rijbewijs  teruggevonden. 
Over waar hij lag zal ik maar niet beginnen.

lientje69 schreef op 03-10-2025 om 12:03:

Tas die ik kwijt was met portemonnee en rijbewijs teruggevonden.
Over waar hij lag zal ik maar niet beginnen.

In de koelkast 

Moyrrie schreef op 03-10-2025 om 12:07:

[..]

In de koelkast

Nee. In bed onder het dekbed aan mijn voeteneind.  Al de hele week dus hè?

lientje69 schreef op 03-10-2025 om 12:39:

[..]

Nee. In bed onder het dekbed aan mijn voeteneind. Al de hele week dus hè?

Dat is wel een bijzondere plek ja. 

Blij dat mijn ouders zo snel een nieuw huis hebben gevonden! Ze komen terug naar Nederland na lang in het buitenland gewoond te hebben. Hadden wel al een plek op een camping voor een paar maanden, maar de zoektocht naar een huis moest ook beginnen natuurlijk. Ze zijn nu vanuit het buitenland hierheen gekomen voor 1 bezichtiging en die is het meteen geworden! Weinig moeten overbieden gelukkig ook. Volgende maand gaan ze eerst naar de camping en 2 maanden later krijgen ze de sleutel! Echt zo fijn 🥰

ik ben blij dat ik nu vakantie heb! Heb wel het eea gepland maar dat is pas de 2e helft van vorige week. Zou aankomende maandag ook iets gepland hebben maar omdat er iets met mijn auto is, ga ik nu geen verre afstanden rijden. Komende dagen even lekker relaxen. 

Broodjebrie schreef op 03-10-2025 om 14:23:

ik ben blij dat ik nu vakantie heb! Heb wel het eea gepland maar dat is pas de 2e helft van vorige week. Zou aankomende maandag ook iets gepland hebben maar omdat er iets met mijn auto is, ga ik nu geen verre afstanden rijden. Komende dagen even lekker relaxen.

Geniet ervan!

lientje69 schreef op 03-10-2025 om 15:43:

[..]

Geniet ervan!

Dank je wel ♥️

Broodjebrie schreef op 03-10-2025 om 14:23:

Heerlijk! Fijne vakantie Hoe lang heb je vrij?

BlairW schreef op 03-10-2025 om 13:59:

Blij dat mijn ouders zo snel een nieuw huis hebben gevonden! Ze komen terug naar Nederland na lang in het buitenland gewoond te hebben. Hadden wel al een plek op een camping voor een paar maanden, maar de zoektocht naar een huis moest ook beginnen natuurlijk. Ze zijn nu vanuit het buitenland hierheen gekomen voor 1 bezichtiging en die is het meteen geworden! Weinig moeten overbieden gelukkig ook. Volgende maand gaan ze eerst naar de camping en 2 maanden later krijgen ze de sleutel! Echt zo fijn 🥰

Wat fijn voor je ouders, dat het zo snel is gegaan, maar ook voor jou. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.