Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Netherfield schreef op 23-09-2025 om 09:53:

Ik zag een man op de fiets, met zijn labradoodle achtige hond in een rugzak. Beestje had een poot op elke schouder van die man en keek over die man zijn schouder naar voren met zijn haar in de wind. Zo'n leuk gezicht!

Oooh ♥️

Ik zag gisteren nog iemand fietsen met een hondje in een babydraagdoek op de buik gesnoerd. Hond wilde graag in de rijrichting kijken, dus ik kreeg een beetje plaatsvervangende nekpijn toen ik dat zag.

Durf ik niet te zeggen want ik ben zo bang dat dat gaat jinxen. Dus ik heb niks gezegd.

Die herkenbare innerlijke vreugde die ik nu weer voel. 

Ik ben zo blij dat ik niet ben uitgeloot voor de meivakantie. Ik heb voor het eerst in 30 jaar vrij gevraagd tijdens de meivakantie ivm een bijzondere reis die alleen dan gaat. 

Blij met hoe mijn werk verloopt op het ogenblik. Ik word opeens overal gevraagd om mijn mening als expert te geven en men is blij met mijn feedback!

Dat ik vandaag een visarend zag vliegen tijdens mijn werk.

We hebben vanavond boerenkool gegeten! Het was er weer. Ik heb er van genoten. 

Lieve mensen om me heen  
Vandaag een uur gebeld met ex collega. Ze had aangeboden dat ik kon bellen als ik daar behoefte aan had. 
Daarna nog 1.5 uur gebeld met ex van m'n zus omdat hij me wil helpen op werkgebied. 
Zo lief allemaal!

Netherfield schreef op 25-09-2025 om 22:26:

We hebben vanavond boerenkool gegeten! Het was er weer. Ik heb er van genoten.

Dit ga ik vanavond klaarmaken 

HAHA!wait..what schreef op 26-09-2025 om 01:11:

Lieve mensen om me heen
Vandaag een uur gebeld met ex collega. Ze had aangeboden dat ik kon bellen als ik daar behoefte aan had.
Daarna nog 1.5 uur gebeld met ex van m'n zus omdat hij me wil helpen op werkgebied.
Zo lief allemaal!

Oh wat fijn.. 

Van een egel Hij liep over straat te scharrelen dus ik heb m maar even in de tuin gezet en brokjes en water gegeven. Hij zag er verder goed uit en was heel actief, dus verder niet zoveel aan de hand. Alleen hongerig. Maar zulke leuke diertjes..

Moosey schreef op 26-09-2025 om 12:49:

Van een egel Hij liep over straat te scharrelen dus ik heb m maar even in de tuin gezet en brokjes en water gegeven. Hij zag er verder goed uit en was heel actief, dus verder niet zoveel aan de hand. Alleen hongerig. Maar zulke leuke diertjes..

Wat lief!!

Van de goede uitslag van mijn jaarlijkse ct-scan.

Herfstappeltaart schreef op 26-09-2025 om 14:53:

Van de goede uitslag van mijn jaarlijkse ct-scan.

Wat fijn!!!! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.