Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

stokstaart schreef op 19-09-2025 om 14:49:

[..]

Heerlijk MissHolmes!

Ik ben fliefd..  , en das hartstikke wederzijds..  Echt totaal onverwacht allemaal dit en we gaan misschien wat snel maar liefde laat zich niet dwingen.. 

Mijn dag begon geïrriteerd, maar werd in de loop van de dag veel beter te pruimen. Het is zelfs een leuke, gezellige dag geworden.

Van de blije cursisten van de vorige cursus die nu nieuwe cursisten aanbrengen en helpen als tolk. We kunnen deze cursus redelijk zonder translate uitleggen wat we bedoelen. 

Lekker gezwommen in zee, nu een biertje, vanavond nog lekker uit eten en dan samen het bubbelbad in. Vakantie 

ik ben stiekem wel blij dat buurman weer vrijgezel is. Niet dat ik hem nu gelijk ga bespringen, maar voor hem vind ik het wel fijn dat hij nu de knoop heeft doorgehakt. 

Broodjebrie schreef op 22-09-2025 om 17:43:

ik ben stiekem wel blij dat buurman weer vrijgezel is. Niet dat ik hem nu gelijk ga bespringen, maar voor hem vind ik het wel fijn dat hij nu de knoop heeft doorgehakt.

Wie weet wat voor moois er tussen jullie op gaat bloeien Goed dat hij die keus heeft gemaakt!

HAHA!wait..what schreef op 22-09-2025 om 18:54:

[..]

Wie weet wat voor moois er tussen jullie op gaat bloeien Goed dat hij die keus heeft gemaakt!

Ja wie weet... 

Broodjebrie schreef op 22-09-2025 om 19:19:

[..]

Ja wie weet...

Het is je gegunt!

Net een lang weekend weg geboekt met beste vriendin zo’n zin in! Lekker in een huisje op een park, fijn zwembad erbij, leuke omgeving, goede gesprekken en even lekker niks doen. 

BlairW schreef op 22-09-2025 om 22:28:

Net een lang weekend weg geboekt met beste vriendin zo’n zin in! Lekker in een huisje op een park, fijn zwembad erbij, leuke omgeving, goede gesprekken en even lekker niks doen.

Oh heerlijk!! 

MissHolmes schreef op 22-09-2025 om 22:25:

[..]

Het is je gegunt!

Dank je wel

Zojuist liep ik met de hond een rondje om de polder. Twee jonge medewerkers van het lokale loonbedrijf waren met groot materieel bezig met het riet uit de sloten te trekken. Ik kon er in principe prima langs lopen maar er werd stil gehouden en geseind naar een collega verderop die ook even inhield. Een vriendelijk handgebaar en daarna weer verder.

Kleine dingen maar toch werd ik er blij van.

Hier ook, totaal onverwacht, succes in de liefde, ik ben hartstikke in love aan het worden en dat is heel erg wederzijds 
Het is nog erg pril maar ik, wij (hij ook) hebben er een erg goed gevoel over en we gaan de komende tijd zien hoe het loopt. Ik geniet ondertussen van de vlindertuin

Ik zag een man op de fiets, met zijn labradoodle achtige hond in een rugzak. Beestje had een poot op elke schouder van die man en keek over die man zijn schouder naar voren met zijn haar in de wind. Zo'n leuk gezicht!

Netherfield schreef op 23-09-2025 om 09:53:

Ik zag een man op de fiets, met zijn labradoodle achtige hond in een rugzak. Beestje had een poot op elke schouder van die man en keek over die man zijn schouder naar voren met zijn haar in de wind. Zo'n leuk gezicht!

Ohhh...  Dit klinkt zo schattig! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.