Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Beterlaat2021! schreef op 18-09-2025 om 15:45:

Hoe is het afgelopen HAHA? Kon je de auto weer in?

Ja gelukkig goed! De auto gaat alleen op slot als de sleutel een bepaald aantal meter afstand heeft.. dus de auto stond niet op slot met m'n tas/sleutel en allerlei net gekochte spullen er in 😁 

Er was net een korte stroomstoring op vakantie. Zoveel sterren!!! Helaas ging na 5 min alles weer aan. 

Blij dat 2e date zo leuk was! En met de vlinders die deze man, Vlinderman dus bij deze, veroorzaakt . (Na 1e date al, dat gaat dus nooit zo snel bij mij...)

Ik stond vanochtend op de weegschaal, en ik ben eindelijk uit de 100 kilo.
Weegschaal gaf 99.4 kilo aan. Ben zo blij, maar er moet nog ruim 30 kilo af en dan heb ik een gezond gewicht.
Heb er zelfs 2x opgestaan want de eerste keer geloofde ik het niet

Naminokurashi schreef op 19-09-2025 om 11:05:

Ik stond vanochtend op de weegschaal, en ik ben eindelijk uit de 100 kilo.
Weegschaal gaf 99.4 kilo aan. Ben zo blij, maar er moet nog ruim 30 kilo af en dan heb ik een gezond gewicht.
Heb er zelfs 2x opgestaan want de eerste keer geloofde ik het niet

Wat goed!!! 

MissHolmes schreef op 19-09-2025 om 08:18:

Blij dat 2e date zo leuk was! En met de vlinders die deze man, Vlinderman dus bij deze, veroorzaakt . (Na 1e date al, dat gaat dus nooit zo snel bij mij...)

Heerlijk MissHolmes! 

Dit was afgelopen week maar ik kwam deze man met hond vandaag weer tegen en toen moest ik er weer aan denken en lachen in mezelf 🤣 

Ik liet samen met man onze 2 honden uit en toen kwamen we een man met super enthousiaste en drukke (jonge) hond tegen. 
Dag ervoor ging het al bijna mis met de riem omdat hij die lijn heel lang liet dus ik dacht dat hij daarvan geleerd had.
Niet dus.
Die hond ging heel enthousiast rondjes rennen om die man en mij heen dus die riem ging om onze benen heen waardoor we helemaal verstrikt raakten en ik wel heel erg dicht op die man kwam te staan 😂
Was echt iets wat je normaal in een film ziet.

Ik ben zelf alleen heel erg bang om te vallen en onze hond is bang voor andere honden dus daarvan moest ik de riem loslaten zodat zij veilig naar m'n man kon lopen. 
Maar ondanks dat hebben we heel erg hard gelachen 🤣

HAHA!wait..what  ik zie het voor me!

Dat ze bij de laatste operatie alles hebben kunnen verwijderen en ik geen verdere behandelingen nodig heb! Van blijdschap gelijk een weekendje weg geboekt.

Fladderak schreef op 20-09-2025 om 08:09:

Dat ze bij de laatste operatie alles hebben kunnen verwijderen en ik geen verdere behandelingen nodig heb! Van blijdschap gelijk een weekendje weg geboekt.

Oooh wat ontzettend fijn! Ik heb nog aan je gedacht laatst, ik ben vergeten om je te appen.. sorry!

Wat een fijn nieuws!  

Gefeliciteerd,,wat fijn!

O wat fijn Fladderak!

Ik werd heel vrolijk van het nieuws dat Arjen Lubach heel de wereld over is gegaan met zijn satirische filmpje over Disney ABC (naar aanleiding van het cancelen van Trump van alle satire die over hem gaat).

Lig in een string bikini op een Albanees strand met een boek, wodka cola en de liefde van mn leven. Happy.  9

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.