Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

HAHA!wait..what schreef op 30-08-2025 om 16:55:

[..]

Kan ik me goed voorstellen dat je daar blij mee bent! Is dat uitzonderlijk?

Sinds anderhalf jaar wel, helaas. De oorzaak nog steeds niet helder en ook niet waarom het soms wegblijft.

Met mijn laatste borduurwerk gaat het goed. Nog maar een paar van de dertig kleuren en hij is in principe klaar maar het correctiewerk zal ook nog flink wat tijd in beslag nemen. Als een kleurtje toch niet helemaal goed is kan je dat het beste pas corrigeren als het hele plaatje compleet is. Dan zie je sneller wat er niet klopt.

HAHA!wait..what schreef op 08-09-2025 om 21:22:

Van 8 tot 17 gewerkt (voornamelijk zittend beroep) maar toch nog 11000 stappen gehaald
Nog even lekker kunnen wandelen na het eten met de honden

Eén stap is eigenlijk twee stappen he. Dat is dus echt veel. Ik heb het een keer uitgerekend hoe lang je moet lopen om 10.000 stappen te zetten. Dan ben je echt heel lang onderweg.

Blij van mijn heerlijke ontbijtje wat ik nu op zit te peuzelen; kwark met appel, beetje kaneel en paar schuddebuikjes  (Recept niet zelf bedacht)
Ook blij dat ik vrij ben met dit natte weer en heb net al een half uur best stevig geyogaad. 

Vanmorgen naar de huisarts geweest, formulier meegekregen om bloed te prikken. Afspraak kunnen maken voor een half uur later (wel in een plaats op 20 min rijafstand). 
En nu al digitaal de uitslag daarvan met een bericht erbij van de huisarts wat haar opvalt en wat ik het beste kan doen. Wow, zo bizar snel allemaal!

HAHA!wait..what schreef op 09-09-2025 om 17:44:

Vanmorgen naar de huisarts geweest, formulier meegekregen om bloed te prikken. Afspraak kunnen maken voor een half uur later (wel in een plaats op 20 min rijafstand).
En nu al digitaal de uitslag daarvan met een bericht erbij van de huisarts wat haar opvalt en wat ik het beste kan doen. Wow, zo bizar snel allemaal!

Dat is inderdaad heel snel, meteen terecht kunnen en in een halve dag de uitslag en een advies van de huisarts dat is geweldig. Ik hoop dat zowel de uitslag als het advies, meevalt en je gerustgesteld bent.

van de buurman 

Broodjebrie schreef op 09-09-2025 om 18:36:

van de buurman

Klinkt als iets meer dan blij....

Yumi schreef op 09-09-2025 om 19:07:

[..]

Ja dat zou kunnen... 

Yumi schreef op 09-09-2025 om 19:07:

[..]

En als je kwijt wil waarom dan willen wij best weten hoe dat zit.. 

MissHolmes schreef op 09-09-2025 om 19:09:

[..]

Wahaha nou er is niks gebeurd maar we hebben wel min of meer aan elkaar toegegeven dat we elkaar leuk vinden. Alleen heeft hij nog een relatie... 

MissHolmes schreef op 09-09-2025 om 19:09:

[..]

Ik hoef het niet te weten hoor. Mijn buurvouw wordt ook regelmatig heeeel blij van mijn man en hij mag van mij de buurvrouw heeeeel blij maken.  Dat lig ik niet wakker van maar de halve buurt wel en het forum ook toen ik dat een keer vertelde. 

Als mijn man de buurvrouw blij maakt dan wordt ik daar later ook weer heel blij van.  Laat de buurt en het forum maar lullen. Wij zijn met zijn drieën heel blij met elkaar. 

Bakblik schreef op 09-09-2025 om 19:15:

[..]

Ik hoef het niet te weten hoor. Mijn buurvouw wordt ook regelmatig heeeel blij van mijn man en hij mag van mij de buurvrouw heeeeel blij maken. Dat lig ik niet wakker van maar de halve buurt wel en het forum ook toen ik dat een keer vertelde.

Als mijn man de buurvrouw blij maakt dan wordt ik daar later ook weer heel blij van. Laat de buurt en het forum maar lullen. Wij zijn met zijn drieën heel blij met elkaar.

'Hete thee!' zegt de jeugd dan tegenwoordig

Morgenochtend op vakantie. Zooo aan toe en voor de tweede keer in m'n leven vliegen dus voelt als avontuur 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-09-2025 om 21:10

fijne vakantie Koettie, geniet er van

Koettie schreef op 09-09-2025 om 21:06:

Morgenochtend op vakantie. Zooo aan toe en voor de tweede keer in m'n leven vliegen dus voelt als avontuur

Fijne vakantie!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.