Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Vera8
05-09-2025 om 21:05
Eigenlijk niks hoogdravends maar toch iets waar ik enorm van kan genieten en wat ik nooit als vanzelfsprekend beschouw: leuk contact met mijn collega’s. Toch iets wat werken heel plezierig kan maken.
En vanavond genoten van mijn gezin. Gezellig kletsen aan tafel. En daarna met dochter nog even boodschappen halen. Ze is een echte puber en soms grillig in haar buien maar vanavond was het heerlijk keuvelen over dingen die haar bezighielden en haar kijk op de wereld. Ik luister dan met een gevoel van dankbaarheid en toch ook wel een beetje trots.
Mijn kinderen komen een aantal pittige uitdagingen tegen op hun pad naar de volwassenheid. En we zijn er nog niet, maar vooralsnog gaat het beter dan ik had durven dromen. Daar ben ik iedere dag blij om!
Loulou39
05-09-2025 om 21:48
Vera8 schreef op 05-09-2025 om 21:05:
Eigenlijk niks hoogdravends maar toch iets waar ik enorm van kan genieten en wat ik nooit als vanzelfsprekend beschouw: leuk contact met mijn collega’s. Toch iets wat werken heel plezierig kan maken.
En vanavond genoten van mijn gezin. Gezellig kletsen aan tafel. En daarna met dochter nog even boodschappen halen. Ze is een echte puber en soms grillig in haar buien maar vanavond was het heerlijk keuvelen over dingen die haar bezighielden en haar kijk op de wereld. Ik luister dan met een gevoel van dankbaarheid en toch ook wel een beetje trots.
Mijn kinderen komen een aantal pittige uitdagingen tegen op hun pad naar de volwassenheid. En we zijn er nog niet, maar vooralsnog gaat het beter dan ik had durven dromen. Daar ben ik iedere dag blij om!
Gegund!
Leuk om te lezen, word ik ook vrolijk van 😁
Netherfield
06-09-2025 om 09:30
Ik ga vandaag met mijn dochters en hun vriendinnengroep naar Hullabaloo! (Voor de niet-Groningers, festival met o.a Raccoon). Ze zijn nu oud genoeg om zonder volwassene te mogen maar ik mag nog steeds mee. Zin in!
Broodjebrie
06-09-2025 om 10:38
Netherfield schreef op 06-09-2025 om 09:30:
Ik ga vandaag met mijn dochters en hun vriendinnengroep naar Hullabaloo! (Voor de niet-Groningers, festival met o.a Raccoon). Ze zijn nu oud genoeg om zonder volwassene te mogen maar ik mag nog steeds mee. Zin in!
Dat klinkt leuk, veel plezier!!
kerst
06-09-2025 om 11:11
Netherfield schreef op 06-09-2025 om 09:30:
Leuk dat je nog mee mag. Veel plezier!
kerst
06-09-2025 om 18:26
Dat ik er net ben achtergekomen dat het dekbed in mijn tijdelijke woning zo warm is, omdat het een zomer-en winterdeel aan elkaar is met knopen. Dus vanavond eindelijk slapen onder een dunner dekbed, zonder eersr iets te moeten kopen online. Jippie!
Broodjebrie
06-09-2025 om 18:48
kerst schreef op 06-09-2025 om 18:26:
Dat ik er net ben achtergekomen dat het dekbed in mijn tijdelijke woning zo warm is, omdat het een zomer-en winterdeel aan elkaar is met knopen. Dus vanavond eindelijk slapen onder een dunner dekbed, zonder eersr iets te moeten kopen online. Jippie!
Ooh dat zal schelen!!!
Loulou39
06-09-2025 om 20:54
kerst schreef op 06-09-2025 om 18:26:
Maar is dat je eigen dekbed of een “leendekbed”? (Ik zou wel altijd mijn eigen dekbed willen 😅).
Maar ik ben wel blij voor je, want wat een gedoe allemaal zeg, met dat tijdelijke huis. Ik heb je berichtjes op verschillende topics gevolgd, en ik ben blij dat je nu even wat positiefs hebt 💕 (ook al is het klein).
Trusten voor straks! Hoop dat je lekker slaapt 😁😴
Citroengraag
07-09-2025 om 20:06
Sorry, gisteren
Ik was lopend onderweg naar iemand, en kwam onderweg een stikbenauwde oude dame achter een rollator tegen. Toen ik nog niet bij haar was zag ik drie, vier mensen langs haar lopen en fietsen die niet reageerde. Auto's tel ik niet eens mee. Dus ik ging naar haar toe, en vroeg of het ging en of ik iets voor haar kon doen.
Nee, ik kon niets voor haar doen, want ze was al heel lang zo benauwd. Maar ze vertelde dat ze heel blij was dat ik het vroeg...
Dus dit topic kon ook in: waar werd je verdrietig van... Maar please... Kijk allemaal een beetje om je heen.
FaithfulDuck87
07-09-2025 om 21:50
bed vandaag weer verschoond, dus ik kruip straks op een lekker fris bedje.
En donderdag dan eindelijk een nieuw matras. Na 9 maanden is het eindelijk zover (garantiekwestie, slecht communicatie van verkoper en veel ellende) Was een duur matras, dus ja, moet je wat voor over hebben.
Yumi
07-09-2025 om 22:58
Citroengraag schreef op 07-09-2025 om 20:06:
Sorry, gisteren
![]()
Ik was lopend onderweg naar iemand, en kwam onderweg een stikbenauwde oude dame achter een rollator tegen. Toen ik nog niet bij haar was zag ik drie, vier mensen langs haar lopen en fietsen die niet reageerde. Auto's tel ik niet eens mee. Dus ik ging naar haar toe, en vroeg of het ging en of ik iets voor haar kon doen.
Nee, ik kon niets voor haar doen, want ze was al heel lang zo benauwd. Maar ze vertelde dat ze heel blij was dat ik het vroeg...
Dus dit topic kon ook in: waar werd je verdrietig van... Maar please... Kijk allemaal een beetje om je heen.
Lief van jou!
Bailey26
08-09-2025 om 16:39
Ik ben blij dat kind het zo naar zijn zin heeft op de bso. Hadden een kennismakingsgesprek met de juf. Bso zit in het zelfde gebouw en kind was lekker buiten aan het spelen. Hij wou niet mee naar huis. Vond het nog veel te vroeg. Dus zo nog maar weer een keer die kant op fietsen om kind op te halen.
HAHA!wait..what
08-09-2025 om 21:22
Van 8 tot 17 gewerkt (voornamelijk zittend beroep) maar toch nog 11000 stappen gehaald
Nog even lekker kunnen wandelen na het eten met de honden 
HAHA!wait..what
08-09-2025 om 21:23
Bailey26 schreef op 08-09-2025 om 16:39:
Ik ben blij dat kind het zo naar zijn zin heeft op de bso. Hadden een kennismakingsgesprek met de juf. Bso zit in het zelfde gebouw en kind was lekker buiten aan het spelen. Hij wou niet mee naar huis. Vond het nog veel te vroeg. Dus zo nog maar weer een keer die kant op fietsen om kind op te halen.
Hahaha ah wat schattig
Evaluna
09-09-2025 om 08:08
Blij met het ochtend ritme sinds het nieuwe schooljaar. Eerst vertrekt partner, daarna de jongste heel stoer op de fiets en ten slotte de oudste zonder paniekaanvallen de deur uit!
Half uur voor mezelf en dan werken.
Zo'n verademing met vorige jaar toen ik ergens tussen door vertrok en de oudste nog zo vaak paniek had.
Hopen dat dit blijft 🙏