Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

stokstaart schreef op 03-09-2025 om 18:36:

dat ik na 30jr aan het bed staan vandaag heb gehoord dat ik geen spataderen heb. Nu heb ik een overwegend zittende functie gekregen.
Jammer is dat ik dus geen oorzaak heb nog van m’n dikke benen

Ga je het nog wel verder laten onderzoeken? 

Netherfield schreef op 03-09-2025 om 19:15:

[..]

Ga je het nog wel verder laten onderzoeken?

Ja wel. Er loopt een Lyme bloedonderzoek en anders naar de gyn want het kan (kleine kans) bijwerking zijn van hormonen 

Ik had vandaag een gesprek met een coach bij het Uwv. 
En ze was zo leuk en echt een fijn gesprek gehad. Ik was meteen op m'n gemak en ben blij dat ik toch gegaan ben (ik werd misselijk van de hoofdpijn wakker vanmorgen).
Ze was ook heel eerlijk dat ik het beste eerst naar de huisarts kan gaan en me desnoods ziek moet melden op mijn huidige werk.

Morgen maar eens de huisarts bellen, ze zijn natuurlijk net de donderdagmiddag gesloten 😅 

Yumi schreef op 02-09-2025 om 13:32:

Ik ben blij vanwege een mail met een compliment dat ik heb geschreven aan een bedrijf, waar iemand werkt die mij uitstekend heeft geholpen. Hij heeft mijn probleem opgelost met zoveel zorg en aandacht, dat ik hoop dat het bedrijf hem in het zonnetje zet.

Dit vind ik echt heel lief van je Ik hoop ook dat ze er wat mee gaan doen!

HAHA!wait..what schreef op 04-09-2025 om 14:02:

Ik had vandaag een gesprek met een coach bij het Uwv.
En ze was zo leuk en echt een fijn gesprek gehad. Ik was meteen op m'n gemak en ben blij dat ik toch gegaan ben (ik werd misselijk van de hoofdpijn wakker vanmorgen).
Ze was ook heel eerlijk dat ik het beste eerst naar de huisarts kan gaan en me desnoods ziek moet melden op mijn huidige werk.

Morgen maar eens de huisarts bellen, ze zijn natuurlijk net de donderdagmiddag gesloten 😅

Wat fijn om te lezen. Inderdaad ook de huisarts op de hoogte brengen. Hoe gaat het nu op je werk?

Mijn man heeft verloren gewaande foto’s en dagboeken teruggevonden ❤️ Vooral de foto’s van mijn kinderen zijn me erg dierbaar. 

Mega drukke werkdag maar goed weten af te sluiten. Na 6 dagen op het werk geweest te zijn nu eindelijk lekker 3 dagen vrij.

Broodjebrie schreef op 04-09-2025 om 16:06:

[..]

Wat fijn om te lezen. Inderdaad ook de huisarts op de hoogte brengen. Hoe gaat het nu op je werk?

Hoe het nu op het werk gaat kan beter in het ergernissen topic 😅 ik probeer me voor het negatieve af te sluiten maar ik heb zoveel spanning en dat uit zich in hoofdpijn/misselijkheid en raar zweten.. 

Ik denk tenminste dat het daardoor komt. Dus even langs de huisarts is wel goed maar voel me toch altijd wat bezwaard ofzo

madee schreef op 04-09-2025 om 17:26:

Mijn man heeft verloren gewaande foto’s en dagboeken teruggevonden ❤️ Vooral de foto’s van mijn kinderen zijn me erg dierbaar.

Oh wat mooi  

De oude bekenden die me ineens, stuk voor stuk, los van elkaar, weer benaderen. 

En ik denk te weten waarom 

HAHA!wait..what schreef op 04-09-2025 om 21:15:

[..]

Hoe het nu op het werk gaat kan beter in het ergernissen topic 😅 ik probeer me voor het negatieve af te sluiten maar ik heb zoveel spanning en dat uit zich in hoofdpijn/misselijkheid en raar zweten..

Ik denk tenminste dat het daardoor komt. Dus even langs de huisarts is wel goed maar voel me toch altijd wat bezwaard ofzo

Ach nog steeds ellende dus... 

Voor het eerst in jaren bij de tandarts geweest. Zag dat er een nieuwe angsttandarts in de buurt zat dus vorige week meteen ingeschreven en vanmorgen met knikkende knieën die kant op. Lag stijf van de stess op die stoel. Hele geduldige man die alles goed uitlegt en geen gaatjes of acute dingen. Meteen even een vulling bijgewerkt die wat verkleurd was en tips gekregen maar eigenlijk alles goed. God waar een mens bang voor kan zijn zeg. Voel me nu alsof ik heb moeten vluchten voor een leeuw.

dat we ons geld terugkrijgen van mamma mia! Had ik echt niet verwacht,  gezien alle negatieve berichten.

Dat ons bod op een studio geaccepteerd is. Nu kan mijn dochter echt starten met haar studie want het op en neer reizen is niet vol te houden (2,5 tot 3 uur enkele reis en ze moet 3 tot 4 keer per week om 8.30 starten). Omdat ze vrij jong was, was het heel moeilijk om een kamer te bemachtigen. Hopelijk is alle financiële rompslomp snel geregeld en kan de sleutel snel overgedragen worden. Wat ben ik blij dat wij het financieel zo goed hebben dat we dit haar kunnen bieden. (dat ik verdrietig ben dat mijn kleine meisje uitvliegt (ze is de jongste en gaat als eerst het huis uit), zal ik maar even voor lief nemen). 

Ik ben blij omdat ik lekker gekookt heb voor mijzelf. Ik heb een visje gebakken, aardappels uit de oven en een salade. Simpel maar zo lekker..!
Ook blij omdat ik een knoop doorgehakt heb met iemand en die persoon dat ook duidelijk heb gemaakt op een duidelijke maar beleefde manier. (Niet hoe ik het zou willen zeggen, namelijk dat hij de t***** kan krijgen al dacht en denk ik dat wel  )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.