Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dochter is aangenomen bij haar allereerste bijbaantje! (ze is 14 😉) 
Ze is altijd zo relaxed, zag helemaal niet op tegen het sollicitatiegesprek en heeft het allemaal zelf geregeld. Toch wel erg trots! 
Ook eerlijk geweest over haar 'beperking' (hou het even vaag ivm herkenbaarheid). 

Ze kon ook bij een andere supermarkt werken maar ze heeft dit gesprek afgewacht omdat ze het gevoel had dat ze hier meer kon werken/beter op haar plek was. 
Ze wordt zo groot  

Gisteren mocht ik bij een kennis de aalbessenstruik kaalplukken, ruim een kilo eraf gehaald. Vandaag heb ik daar heerlijke aardbeien-aalbessen jam van gemaakt!

Tuinfluiter schreef op 21-06-2025 om 17:51:

De bloemen en insecten in mijn tuin het gonst van de bijen. Gisteren een kolibrievlinder, gehakkelde aurelia en distelvlinder gezien en vandaag een koninginnepage.
Verder veel mussen, merels en in de lucht gierzwaluwen we hebben in een jaar tijd een klein paradijsje gerealiseerd.

Ohh een kolibrievlinder  Die heb ik 1 keer in de tuin gezien en heb moeten opzoeken wat het was, haha! Wat een prachtige beestjes zijn dat

Zoon moest vandaag voor 2 laatste praktijktoetsen naar zijn mbo. Zojuist bericht in het "magister" van het mbo dat hij voor deze 2 vakken geslaagd is. 
Morgen nog een toets en dan volgende week nog 2 een dan kan hij aan zijn stage beginnen. 

Zo blij met mijn vader, dat hij de leugen doorziet en opkomt voor de waarheid. Juist nu. 

Ik weet dat mijn grootste wens voor hem uit gaat komen, op het juiste moment. En dat maakt me nu al heel blij.

Kleine dingen geregeld wat al even op mijn lijstje staat; milieusticker regelen voor de auto voor vakantie en afspraak gemaakt voor jaarlijkse vaccinatie/controle voor beide hondjes.

Zo stom dat uitstellen iedere keer! Heel fijn dat dat nu uit m'n hoofd is 😁

Dat ik weer opgeknapt ben. Gisteren werd ik opeens niet lekker en ben ik ziek naar huis gegaan vanaf mijn werk. Ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst had gedaan. Na 12 uur geslapen te hebben voel ik me nu weer stukken beter.

oudmaarnognietkoud schreef op 23-06-2025 om 12:14:

[..]

Wel fijn dat het allemaal op dezelfde zaterdag is. Beter dan 4 opeenvolgende zaterdagen

Was zeker heel fijn. Heb van andere buren gehoord dat het een flink harde avond was. 
Wij hebben echt geluk gehad. Heerlijk rustig kunnen slapen. Airco in het huisje en lekker veel gezwommen.

ik werd vandaag blij omdat ik een goede uitslag heb gekregen van de CT-scan die ik onlangs heb moeten laten maken. Geen kankercellen te zien 🥳

Zuster2021 schreef op 26-06-2025 om 10:26:

ik werd vandaag blij omdat ik een goede uitslag heb gekregen van de CT-scan die ik onlangs heb moeten laten maken. Geen kankercellen te zien 🥳

Wat een opluchting, gefeliciteerd!

Yumi schreef op 26-06-2025 om 10:33:

[..]

Wat een opluchting, gefeliciteerd!

Lief, dankjewel 🤗

Fijn! Beste nieuws wat je kan krijgen. 

Wat ontzettend fijn zeg!

Blij dat ik weer een jaartje ouder geworden ben in goede gezondheid en dat vanmorgen al gevierd met mn nieuwe lover..   

En ik wist niet dat ik nog/weer zo verliefd kon worden als nu.. (groeit ook nu het echt serieus lijkt te worden...)
Megaoverweldigend dit maar ik ben er superblij mee 

Zuster wat fijn!!! 

MissHolmes schreef op 27-06-2025 om 11:43:

Blij dat ik weer een jaartje ouder geworden ben in goede gezondheid en dat vanmorgen al gevierd met mn nieuwe lover..

En ik wist niet dat ik nog/weer zo verliefd kon worden als nu.. (groeit ook nu het echt serieus lijkt te worden...)
Megaoverweldigend dit maar ik ben er superblij mee

Gefeliciteerd!!!🎊🎉

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.