Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lichtbron schreef op 17-06-2025 om 12:41:

Dat ik aangenomen ben als huishoudelijke hulp bij de thuiszorg.. 🎂👍

Gefeliciteerd!

Ik ben blij omdat dochter (waarschijnlijk) uitgenodigd gaat worden voor een gesprek voor haar eerste baantje (supermarkt). Ze is 14 en wil heel graag werken. Dan wordt ze wel echt groot hoor, pfoe 😅

Lichtbron schreef op 17-06-2025 om 12:41:

Dat ik aangenomen ben als huishoudelijke hulp bij de thuiszorg.. 🎂👍

Gefeliciteerd 

Gefeliciteerd Lichtbron 

Gefeliciteerd Lichtbron.

Blij met mijn airco, het was hier anders niet uit te houden.

Heerlijke werkdag gehad! 

Eigenlijk gisteren, maar ik vind het toch de moeite waard om te vermelden. Buurman was aan het breken gisteren, ontzettend lawaai. Ik was thuis aan het werken en de kinderen zitten in hun proefwerkweek. Ik heb me eerst geruime tijd lopen ergeren en zelfs een noice cancalling koptelefoon opgezet. 

Toen kwam ik pas het op het idee om contact op te nemen. Buurman reageerde heel begripvol en houdt nu rekening met de tijden waarop de kinderen niet thuis zijn. Dit vind ik nu echt een gevalletje 'beter een goede buur dan een verre vriend'. 

Van de week een leuk bos gevonden om te wandelen, heerlijk rustig ook.
En vanmiddag met jongste puber en de honden nog een keer daar gewandeld 
Nu een andere route gelopen, maar weer niemand tegen gekomen.
Daar gaan we nog wel vaker heen

Van het item in het nieuwe programma van Raven over de gevangenishonden werd ik heel blij. Ik hoop voor mens en dier dat dit wereldwijd uitgerold wordt!

Perfecte, volmaakte liefde die mij gegeven wordt, keer op keer opnieuw, die me nooit zal verlaten en mijn hart vult. Geliefd zijn 

De perfecte liefde die al bijna tweeduizend jaar geleden werd verkondigd door Joodse mensen. Het besef dat mensen door de eeuwen heen dit hebben ervaren. Een liefde die de liefde tussen mensen ver overstijgt , een liefde die alles overstijgt. Een liefde die ikzelf ongeveer vijf jaar geleden voor het eerst mocht ervaren toen ik tot geloof kwam, een liefde waar ik totaal geen weet van had. Ik ben hier zo dankbaar voor...

Citroengraag schreef op 18-06-2025 om 21:23:

Van het item in het nieuwe programma van Raven over de gevangenishonden werd ik heel blij. Ik hoop voor mens en dier dat dit wereldwijd uitgerold wordt!

Ik heb het niet gezien, maar ging het over 'probleem'honden die door gevangenen opgeleid worden?  Dat bestaat al wereldwijd.

Blij met mijn vooruitziende blik.
Wij wonen op nr 7. 
Maandag een briefje in de bus van nr 3 in de bus. Zaterdag 21 juni examenfeest. 
Dinsdag een appje van nr 5, zaterdag 21 juni feest in de tuin.
Gister meldde de buurman van nr 9 dat ze zaterdag 21 juni hun housewarming hebben (de straat is zondagmiddag uitgenodigd).
Vandaag een briefje in de bus van de buren van nr 11, zaterdag 21 juni feestje omwille van de geboorte van hun kind.

Wie gaan een weekend weg, in het weekend van 21 juni?
WIJ! In april al geboekt.

DGHK schreef op 19-06-2025 om 19:14:

Blij met mijn vooruitziende blik.
Wij wonen op nr 7.
Maandag een briefje in de bus van nr 3 in de bus. Zaterdag 21 juni examenfeest.
Dinsdag een appje van nr 5, zaterdag 21 juni feest in de tuin.
Gister meldde de buurman van nr 9 dat ze zaterdag 21 juni hun housewarming hebben (de straat is zondagmiddag uitgenodigd).
Vandaag een briefje in de bus van de buren van nr 11, zaterdag 21 juni feestje omwille van de geboorte van hun kind.

Wie gaan een weekend weg, in het weekend van 21 juni?
WIJ! In april al geboekt.

Zoiets hadden wij ook! We krijgen nieuwe buren en het huis wordt aangepakt. Er was één dag een ongelooflijke herrie, netjes aangekondigd en wij waren met vakantie! Ook de cavia's waten op hun logeeradres, die hoefden niet in vrees en beven in hun hok te zitten!

Ruim drie jaar geleden m'n ogen laten laseren. Vanaf begin al verschil in sterkte, rechts 145% en links 105% (toen). Maar zag prima dus zo gelaten. Afgelopen maanden steeds hoofdpijn als ik ongesteld of moe ben, voelt alsof mijn ogen niet meer kunnen samenwerken en daarna krijg ik allesverziekende koppijn. Vandaag controle gehad, verschil is nog steeds groot en hij snapte de koppijn heel goed. Nu paar weken druppelen voor droge ogen en daarna weer controle. Bij geen verbetering hele rambam qua onderzoeken om te kijken of m'n mindere oog nog een keer behandeld kan worden. Hangt nog wel van de conditie van mn ogen af en of de oogarts het ziet zitten maar voelde me wel heel serieus genomen. Ben heel benieuwd, zou graag van die hoofdpijn afkomen. 

Autootje goedgekeurd voor de APK  , ik kan weer een jaartje scheuren 

Ik ben blij dat ik vandaag niet hoef te werken in deze hitte. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.