Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Op Youtube 1 van m'n favoriete songs teruggevonden. Is meer een afscheid/breakup song, maar mss wel 1 van de mooiste ooit.Destijds ook heerlijk bij zwijmelen als m'n puberhartje weer's aan diggelen lag😉. Maar Scott Walker maakte het met zijn fantastische stem (ooit verkozen tot de mooiste stem uit pop history) allemaal wel iets beter verteerbaar. Enorme wereldhit ook destijds🙂.

https://www.youtube.com/watch?v=sptQj1MPIwg

Afgelopen jaar was een beetje raar en lukte me niet om te eten zoals ik zou willen en verslofte allemaal een beetje. Nu na de verhuizing gaat het echt top. Voel me meteen veel lekkerder nu ik tijd neem voor goed eten en rust en ruimte heb om naar mn lichaam te luisteren. Binnenkort ook weer sporten. Daar word ik absoluut niet blij van maar heb wel de discipline gevonden om het te gaan doen. 

Echt heel mooie uitvoering van de Mattheus Passion op NPO2.

The Passion gisteren erg mooi. Eva Simons zong super.Helaas niet helemaal uit kunnen zien. Vanavond verder.

kerst schreef op 18-04-2025 om 16:53:

The Passion gisteren erg mooi. Eva Simons zong super.Helaas niet helemaal uit kunnen zien. Vanavond verder.

Ik heb het nog niet gezien, op Facebook wisselende reacties, maar vooral negatieve.  Vanavond ook maar even kijken

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-04-2025 om 17:41

vanmiddag werd het toch nog mooi weer en heb ik een heerlijk stuk gefietst. Ook de stad nog even in geweest, en op terrasje gezeten

Lekker zonnetje vandaag, en zonet wat extra plannen voor eerste paasdag zitten maken met mijn moeder. Weten dat ik mijn ouders en broertjes/zusje weer zie dit weekend, en na een zeker ander topic word ik er heel blij van dat ik zo'n lieve familie heb!

Één sollicitatiebrief verstuurd en 4 uur later al een uitnodiging voor een gesprek.  Welliswaar wel pas over 2 weken ivm vakantie van de persoon in kwestie. Maar toch.

lientje69 schreef op 18-04-2025 om 18:37:

Één sollicitatiebrief verstuurd en 4 uur later al een uitnodiging voor een gesprek. Welliswaar wel pas over 2 weken ivm vakantie van de persoon in kwestie. Maar toch.

Ik duim voor je!!! 

Broodjebrie schreef op 18-04-2025 om 18:38:

[..]

Ik duim voor je!!!

Dank je , lief!😘

lientje69 schreef op 18-04-2025 om 18:37:

Één sollicitatiebrief verstuurd en 4 uur later al een uitnodiging voor een gesprek. Welliswaar wel pas over 2 weken ivm vakantie van de persoon in kwestie. Maar toch.

Goed bezig lientje👍️ laat niet met je sollen. Ik had in een ander topic gelezen wat je werkgever je flikt en dat vond ik beneden elk peil. Dus goed dat je het heft in eigen hand neemt. Succes!

Ik word blij van het moment. Mooie muziek, heerlijk eten, mooi uitzicht en goed gezelschap. Wat wil een mens nog meer.

Ik was vanmiddag op de bloemetjesmarkt in Groningen. Mooie planten voor in de tuin gekocht. Veel Duitsers, zoals elk jaar. Traditie voor mij en ik vind het leuk! Een jongen in een kraam vertelde dat ze vannacht om 02:15 waren vertrokken met de vrachtwagen vanuit Brabant. Damn…

Tuinfluiter schreef op 18-04-2025 om 19:00:

[..]

Goed bezig lientje👍️ laat niet met je sollen. Ik had in een ander topic gelezen wat je werkgever je flikt en dat vond ik beneden elk peil. Dus goed dat je het heft in eigen hand neemt. Succes!

Dank je! Ja , zij vinden dat ik het verkeerd zie en nu ( ook weer??) te negatief reageer. Want ze willen toch met me door? Ik krijg toch een nieuw contract?  Moet alleen ff aan mezelf gaan werken want ik ben te gestresst. Tsja. Valkuil van een perfectionist vrees ik. Ik kan mezelf echt niet op commando veranderen  hoor. Zeker niet gezien het last minute  feedback geven. Wordt hem niet meer. Ik kijk nu toch met een argwanende blik naar mijn collega's, wie wordt er gek van me en wil er liever niet met mij werken? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-04-2025 om 19:53

Succes Lientje met je sollicitatie. Er wordt overal personeel gezocht, dus je hoeft niet te blijven zitten, als je je daar niet meer fijn voelt

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.