Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
MissHolmes
13-04-2025 om 08:28
Ik ga vandaag, traditiegetrouw, naar de Matthaüs passion met mijn moeder, zin in!!!!
En ook nog steeds blij omdat mijn eigen optreden afgelopen vrijdag erg goed ging. (Klassiek/operazangeres)
Schoondochter
13-04-2025 om 08:55
MissHolmes schreef op 13-04-2025 om 08:28:
Ik ga vandaag, traditiegetrouw, naar de Matthaüs passion met mijn moeder, zin in!!!!
En ook nog steeds blij omdat mijn eigen optreden afgelopen vrijdag erg goed ging. (Klassiek/operazangeres)
Leuk, ik ga ook vandaag, zoals elk jaar, met mijn moeder. Veel plezier!
MissHolmes
13-04-2025 om 10:09
Schoondochter schreef op 13-04-2025 om 08:55:
[..]
Leuk, ik ga ook vandaag, zoals elk jaar, met mijn moeder. Veel plezier!
Jij ook!! Vorig jaar niet geweest dus ik heb er nu nog meer zin in..
lientje69
13-04-2025 om 13:51
Ik weet niet of blij het juiste woord hierin is. Moet nl nog maar afwachten hoe dit gaat uitpakken ( straf kan nóg lager worden) en we gaan wéér de volgende periode van stress in. Maar het OM heeft besloten in hoger beroep te gaan in de zaak van mijn dochter.
Dochter hoopt maar dat het goed uitpakt en dat ze gezien de ophef in de Leuven zaak dit wat steviger oppakken. Maar ik weet niet wat ik er van moet denken nog. Heb hoop dat er van de 1,5 jaar geëiste gevangenisstraf toch nog wat wordt toegewezen ipv de alleen gevonniste taakstraf.
Had overigens al wel een beetje hoger beroep verwacht. Het vonnis was dusdanig absurd dat slachtoffers geen aangifte meer durven / willen doen en dat daders denken : ik kan rustig misbruiken want ik kom toch met een taakstrafje weg Geen goed signaal naar de samenleving dus het OM moest hier eigenlijk toch wel iets mee.
Auwereel
13-04-2025 om 23:12
MissHolmes schreef op 13-04-2025 om 08:28:
"Why do the nations si furious rage together: why do the people imagine a vain thing?" Wel passend bij deze tijd...
Auwereel
13-04-2025 om 23:13
lientje69 schreef op 13-04-2025 om 13:51:
Ik weet niet of blij het juiste woord hierin is. Moet nl nog maar afwachten hoe dit gaat uitpakken ( straf kan nóg lager worden) en we gaan wéér de volgende periode van stress in. Maar het OM heeft besloten in hoger beroep te gaan in de zaak van mijn dochter.
Dochter hoopt maar dat het goed uitpakt en dat ze gezien de ophef in de Leuven zaak dit wat steviger oppakken. Maar ik weet niet wat ik er van moet denken nog. Heb hoop dat er van de 1,5 jaar geëiste gevangenisstraf toch nog wat wordt toegewezen ipv de alleen gevonniste taakstraf.
Had overigens al wel een beetje hoger beroep verwacht. Het vonnis was dusdanig absurd dat slachtoffers geen aangifte meer durven / willen doen en dat daders denken : ik kan rustig misbruiken want ik kom toch met een taakstrafje weg Geen goed signaal naar de samenleving dus het OM moest hier eigenlijk toch wel iets mee.
Weer sterkte Lientje, dat er passend gestraft gaat worden...
Netherfield
14-04-2025 om 17:00
Tegen vriend van dochter gezegd dat hij aangifte inkomstenbelasting moest doen. Hij stond helemaal te springen toen hij zag hoeveel hij terugkreeg.
Broodjebrie
14-04-2025 om 18:19
dat ik mijn sjaal eindelijk terug gevonden heb! Met de verhuizing kwijtgeraakt en ik was dus bang dat ik hem per ongeluk had weggegooid..
Ik was net mijn kledingkast wat aan het herschikken en op het moment dat ik mijn sportkleding oppakken zag ik dat mijn sjaal ertussen zat
eindelijk terecht!
Duufje
15-04-2025 om 15:51
(Pleeg)kind kwam luid lachend met een ontzettend vrolijk gezicht de taxi uit een uur geleden en ik heb daardoor nog steeds een grijns op mijn hoofd.
Kind is een aantal maanden thuis geweest van school omdat hij uitviel op de vorige school en gaat sinds gisteren weer een paar uurtjes per dag naar (een andere) school. Gisteren was het niet helemaal geweldig en had hij stampij gemaakt in de taxi, maar vandaag was alles goed. En het zegt nog niks, want op de vorige school zaten zulke dagen er ook tussen en is het helemaal mis gegaan uiteindelijk, maar het geeft toch goede moed.
FaithfulDuck87
15-04-2025 om 19:11
dat ik vakantie heb. Vanaf vandaag t/m maandag vrij! Heerlijk. Al verschillende dingen gepland, maar nog niet vol gepland. Morgenmiddag een ontspannende massage, donderdag naar mijn schoonzusje, vrijdag tandarts en kapper en een gezellige avond gepland met vriendinnen.
Mama-Inge
16-04-2025 om 02:41
Milala schreef op 15-04-2025 om 19:57:
Blij van het idee dat de meivakantie er aan komt, ik ben er zo aan toe!
Ik ook, al ben ik niet de hele vakantie vrij, maar wel 3x een lang weekend door Pasen, koningsdag en bevrijdingsdag . Heb op dinsdag standaard vrij, dus met Pasen en bevrijdingsdag echt een lang weekend
Beterlaat2021!
17-04-2025 om 07:10
De afgelopen dagen tijdens mijn route langs straatbiebs gevonden : Plus Magazine, Linda en Libelle Gezond, allemaal van april 2025! Lekker lezen. Daarna geef ik ze weer door.