Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Sterkte Loulou.  Afscheid nemen doet pijn.

Koettie , wat heerlijk  eindelijk je eigen plekje. 

Moosey, geniet ervan!

lientje69 schreef op 30-03-2025 om 22:19:

Sterkte Loulou. Afscheid nemen doet pijn.

Koettie , wat heerlijk eindelijk je eigen plekje.

Moosey, geniet ervan!

❤️ lief van je.

Gefeliciteerd Koettie, ik ben blij voor je!

Ach Loulou, hoop dat je nog mooie momenten mag hebben met je kat. Het lijkt alsof hij afscheid komt nemen 

Sterkte Loulou 

Dank jullie wel, heel lief ❤️

Vandaag gezellig met kind op pad geweest. Hebben een fruitbakje en broodtrommel gekocht. Woensdag heeft hij de eerste wendag op school. Wat gaat het hard opeens   

Dat vriend en ik nu serieus plannen aan het maken zijn om samen te gaan wonen. Ik ben getrouwd geweest, voor mijn vriend is samenwonen nieuw. September is de planning, dan zijn we ook beide 3 weken vrij en kunnen we begeleid ook de katten laten wennen aan elkaar.

Jawel, het is gelukt om mijn abonnement bij Kobo te verlengen. 🥳

Ik heb weer eens 8.4km gerend. Dat is lang geleden en het was heerlijk om 55 min in mijn eigen bubbel te zijn!!

dat ik eindelijk tijd heb om wat afspraken vast te zetten. ID kaart verloopt over een paar maanden dus alvast afspraak gemaakt (wat nu ook echt al moest vanwege lange wachtlijst bij de gemeente!) Apk van de auto verloopt ook weer binnenkort dus ook alvast afspraak gemaakt.. en heb net pasfoto's laten maken, dus dat is ook weer geregeld. 

Broodjebrie schreef op 02-04-2025 om 13:39:

dat ik eindelijk tijd heb om wat afspraken vast te zetten. ID kaart verloopt over een paar maanden dus alvast afspraak gemaakt (wat nu ook echt al moest vanwege lange wachtlijst bij de gemeente!) Apk van de auto verloopt ook weer binnenkort dus ook alvast afspraak gemaakt.. en heb net pasfoto's laten maken, dus dat is ook weer geregeld.

Jeetje wat goed dat je dit zegt!

Ik dacht, ik ga ook even kijken wanneer mijn ID verloopt… 1 juni 2025 😱

Loulou39 schreef op 02-04-2025 om 14:57:

[..]

Oh wat goed dat je even kijkt! Hopelijk is het in jouw gemeente iets rustiger 

Loulou39 schreef op 02-04-2025 om 14:57:

[..]

Krijg je geen reminder van je gemeente? Hier wel ongeveer een half jaar voor het verlopen van ID, paspoort of rijbewijs.

Blij dat mijn clematissen uitlopen terwijl ik ze pas begin maart heb afgeknipt ipv in de herfst. Was even bang dat ze het niet meer gingen doen. 

madee schreef op 02-04-2025 om 16:12:

[..]

Krijg je geen reminder van je gemeente? Hier wel ongeveer een half jaar voor het verlopen van ID, paspoort of rijbewijs.

Blijkbaar niet 😅

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.