Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Yumi
29-03-2025 om 17:44
Het heerlijke weer, lekker aan de wandel geweest en ondertussen is mijn was droog op het balkon. 
Auwereel
30-03-2025 om 11:46
Die mooie geelgroene hele hoge treurwilg met lange takken, prachtig!
Blij dat ik opeens een wulp hoorde roepen.
Herfstappeltaart
30-03-2025 om 19:16
Vandaag lekker gewandeld over de duinen en door het bos terug. Alles werd al prachtig lichtgroen, overal knopjes en ik heb inderdaad ook een schitterende treurwilg gezien, helemaal lichtgroen.
Bailey26
30-03-2025 om 20:00
Wij hebben ons eerste weekend op de camping er weer op zitten. Zoon gaf elke dag aan dat hij de nieuwe vriendjes het leukste van de dag vond 
Loulou39
30-03-2025 om 20:42
Dat mijn kat die waarschijnlijk het eind van deze week niet meer haalt, bijna een half uur op mijn schoot heeft gelegen (dat doet hij normaal nooit). Dat was zo fijn en lief!
(Heb wel tijdens dat halve uur wel alleen maar zitten huilen, en nu nog eigenlijk, het is mijn lieve mannetje).
Een beetje verdrietige “waar werd je blij van”, maar ik vond het zo’n mooi moment!
Koettie
30-03-2025 om 21:22
Ik ben verhuisd! En vandaag een kast opgehaald via marktplaats. Het is echt mooier dan ik ooit had gedacht, ben zo blij
Morgen even de keuken opnieuw indelen. Hebben vrienden gedaan, heel lief maar vind het heel onhandig. Komende dagen na werk beetje opruimen en inruimen, vrijdag komen mn balkon dingen dus dat is voor vrijdag. Opruimen en vlonders leggen. Maar maandag werken en dan vrij tot de maandag daarop. Echt helemaal niets doen en geen plannen. Ben echt gesloopt maar zo blij!!!
watertoren
30-03-2025 om 21:33
Loulou39 schreef op 30-03-2025 om 20:42:
Dat mijn kat die waarschijnlijk het eind van deze week niet meer haalt, bijna een half uur op mijn schoot heeft gelegen (dat doet hij normaal nooit). Dat was zo fijn en lief!
(Heb wel tijdens dat halve uur wel alleen maar zitten huilen, en nu nog eigenlijk, het is mijn lieve mannetje).
Een beetje verdrietige “waar werd je blij van”, maar ik vond het zo’n mooi moment!
een hele dikke knuffel voor jou, Ik had vroeger ook een kat. ze was wel een kreng maar ik hield zielsveel van haar. Ik zit nog steeds in dubio van zal ik toch nog een katje nemen of niet
FaithfulDuck87
30-03-2025 om 21:35
Koettie schreef op 30-03-2025 om 21:22:
Ik ben verhuisd! En vandaag een kast opgehaald via marktplaats. Het is echt mooier dan ik ooit had gedacht, ben zo blij
![]()
Morgen even de keuken opnieuw indelen. Hebben vrienden gedaan, heel lief maar vind het heel onhandig. Komende dagen na werk beetje opruimen en inruimen, vrijdag komen mn balkon dingen dus dat is voor vrijdag. Opruimen en vlonders leggen. Maar maandag werken en dan vrij tot de maandag daarop. Echt helemaal niets doen en geen plannen. Ben echt gesloopt maar zo blij!!!
wat fijn Koettie en lekker dat je nog een weekje vrij hebt. Kun je bijkomen van het harde werk en genieten van je eigen stekkie
Loulou39
30-03-2025 om 22:16
watertoren schreef op 30-03-2025 om 21:33:
[..]
een hele dikke knuffel voor jou, Ik had vroeger ook een kat. ze was wel een kreng maar ik hield zielsveel van haar. Ik zit nog steeds in dubio van zal ik toch nog een katje nemen of niet
❤️
Deze kat kan (ik wilde al “kon” typen), ook heel moeilijk doen, maar hij wil overal zijn waar ik ben en is altijd bij me: hij is gewoon mijn mannetje, al zoveel jaar.
Het is extra erg omdat hij ziek is geworden door nalatigheid van iemand anders.
Maar ondanks wat ik hierboven schrijf, zou ik het doen als ik jou was, ik zou het zelf ook zo weer doen. Het is zo gezellig en er zijn zoveel katten die een huisje willen.