Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

QuarterlyDinosaur18

QuarterlyDinosaur18

16-03-2025 om 18:26

Wat fijn Friezinnetje dat je de energie terug hebt. En straks (of nu al) een mooie tuin.

Anfisa schreef op 16-03-2025 om 18:23:

Genoten van de zon dit weekend, veel gewandeld en hebben onze vakantie geboekt, helemaal leuk. We beginnen in Helsinki en vervolgens gaan we rondtrekken in de Baltische staten om een maand later terug te vliegen vanuit Vilnius. Zoals bijna altijd boeken we alleen het eerste appartement en daarna zien we wel. Het ziet er vrij rustig, uitgestrekt & relaxed uit. Veel mooie wandeltochten zijn er mogelijk. Heel nieuwsgierig naar.

Wat een mooie reis. Vlak voor de Oekraïne oorlog uitbrak waren wij ook zo'n reis van plan. Wij wilden in Stockholm beginnen en dan de boot naar Turku nemem en dan via Helsinki naar Estland en Letland.  We zijn al in Vilnius geweest en dat vond ik een mooie niet zo toeristische relaxte stad. 

Van domme advertenties in de wijkkrant, er staan bijzondere dingen tussen 

Schilderij, ik weet niet hoe je de stijl moet noemen. Olie op paneel. Voor een redelijk bod mag je hem meenemen. 

Als de verkoper niet eens weet wat hij/zij verkoopt, hoe moet je dan een redelijk bod doen? 

Vakantie woningruil , Mooi huis met tuin, 4 slaapplekken. Voor mensen die een vergelijkbaar huis aan zee hebben, 1 week ruilen dus.

Die omschrijving van dit huis, zou duidelijker mogen zijn als je een vergelijkbaar huis wil.... wat is mooi en 4 slaapplekken of 4 slaapkamers?  Daarnaast is het niet handig om een huis aan zee te zoeken, en de advertentie te plaatsen in een wijkkrant van een woonplaats in Gelderland 😆

Lekker opgeschoten vandaag. Ben kapot maar volgende week zondag is t klaar en hopelijk ook al opgeruimd en schoongemaakt. Heb de keuken fel geel geverfd, zo mooi 

QuarterlyDinosaur18

QuarterlyDinosaur18

16-03-2025 om 19:27

Tuinfluiter schreef op 16-03-2025 om 18:48:

[..]

Wat een mooie reis. Vlak voor de Oekraïne oorlog uitbrak waren wij ook zo'n reis van plan. Wij wilden in Stockholm beginnen en dan de boot naar Turku nemem en dan via Helsinki naar Estland en Letland. We zijn al in Vilnius geweest en dat vond ik een mooie niet zo toeristische relaxte stad.

Klinkt/klonk goed. Van wat ik van Vilnius heb gezien lijkt het me een gemoedelijke stad. Heel benieuwd naar deze landen.

Koettie schreef op 16-03-2025 om 19:17:

Lekker opgeschoten vandaag. Ben kapot maar volgende week zondag is t klaar en hopelijk ook al opgeruimd en schoongemaakt. Heb de keuken fel geel geverfd, zo mooi

O wat goed! Ik ben blij voor je!

En wat een leuk idee om je keuken knalgeel te verven, klinkt heel vrolijk. Een ex-collega van mij had een oranje muur in de keuken, dat was ook zo zonnig en vrolijk!

Sterkte nog tot volgende week zondag 💪🏼

Yumi schreef op 16-03-2025 om 18:49:

Van domme advertenties in de wijkkrant, er staan bijzondere dingen tussen

Schilderij, ik weet niet hoe je de stijl moet noemen. Olie op paneel. Voor een redelijk bod mag je hem meenemen.

Als de verkoper niet eens weet wat hij/zij verkoopt, hoe moet je dan een redelijk bod doen?

Vakantie woningruil , Mooi huis met tuin, 4 slaapplekken. Voor mensen die een vergelijkbaar huis aan zee hebben, 1 week ruilen dus.

Die omschrijving van dit huis, zou duidelijker mogen zijn als je een vergelijkbaar huis wil.... wat is mooi en 4 slaapplekken of 4 slaapkamers? Daarnaast is het niet handig om een huis aan zee te zoeken, en de advertentie te plaatsen in een wijkkrant van een woonplaats in Gelderland 😆

Nog niet gehoord van "Veluwe aan zee"?😄

https://www.leisurelands.nl/nl/ontdek-recreatiegebieden-leisurelands/randmeren/veluwe-aan-zee

Katjes aan de bomen

Schemerlampje schreef op 16-03-2025 om 19:30:

[..]

Nog niet gehoord van "Veluwe aan zee"?😄

https://www.leisurelands.nl/nl/ontdek-recreatiegebieden-leisurelands/randmeren/veluwe-aan-zee

Haha nee nog nooit van gehoord, maar ook dan zet je geen advertentie in een wijkkrantje van Nijmegen

Ooowww de IB, vorige week al gedaan, zo lekker! Is dat ook weee gedaan!
Ik had gister een hele leuke date met iemand (niet ontmoet via datingsite of app!) en ik heb daar een erg goed gevoel over.
Heel ander persoon die ik normaal zou daten, maar aangezien ik neig op (mentaal) onbereikbare mensen te vallen heb ik dit bewust gedaan.
Anyway het was erg gezellig (vond hij ook) en ik ben blij 

Ik werd vandaag heel blij van het feit dat een online bestelde broek precies goed zit en helemaal aan mijn eisen voldoet (een witte jeans, niet te strak want ik ben 67, niet doorschijnend, cropped met ritsen onderaan de pijpen). Ik heb al zo zitten twijfelen of een witte broek nog kan op mijn leeftijd, maar het staat fris en fruitig in combinatie met zwarte sleehak-espadrilles en een zwart shirt!

Mijn cholesterol is nooit zo laag geweest, waarschijnlijk  door gebruik van 4 knoflook capsules per dag 

Herfstappeltaart schreef op 17-03-2025 om 15:03:

Ik werd vandaag heel blij van het feit dat een online bestelde broek precies goed zit en helemaal aan mijn eisen voldoet (een witte jeans, niet te strak want ik ben 67, niet doorschijnend, cropped met ritsen onderaan de pijpen). Ik heb al zo zitten twijfelen of een witte broek nog kan op mijn leeftijd, maar het staat fris en fruitig in combinatie met zwarte sleehak-espadrilles en een zwart shirt!

Ik vind een witte broek bij elke leeftijd passen, ik heb er nog nooit over nagedacht dat dat op een gegeven moment een “nadenkmomentje” is. Juist leuk! Lekker zomers 👍🏻💃🏻 En helemaal fijn dat ‘ie perfect aan je wensen voldoet!

On topic: ik had geen hele goede dag (ik heb een hoogfunctionerende depressie, en ik heb daarvoor gesprekken met iemand/behandeling, maar het gaat op en af en vandaag ging het “af”).

Maar na een dag vol pittige afspraken had ik als laatste afspraak een proefles bij een nieuwe (kleinschalige) sportschool, en dat was zo leuk en nu ben ik helemaal enthousiast 💪🏼

Loulou39 schreef op 17-03-2025 om 19:35:

[..]

Ik vind een witte broek bij elke leeftijd passen, ik heb er nog nooit over nagedacht dat dat op een gegeven moment een “nadenkmomentje” is. Juist leuk! Lekker zomers 👍🏻💃🏻 En helemaal fijn dat ‘ie perfect aan je wensen voldoet!

On topic: ik had geen hele goede dag (ik ben depressief en heb daarvoor gesprekken met iemand/behandeling, maar het gaat op en af en vandaag ging het “af”).

Maar na een dag vol afspraken had ik als laatste afspraak een proefles bij een nieuwe (kleinschalige) sportschool, en dat was zo leuk en nu ben ik helemaal enthousiast 💪🏼

Wat naar voor je dat je depressief bent 😔. Maar heel fijn dat het bezoek aan de sportschool je heeft opgekikkerd!

Over de broek: je hebt gelijk en ik ben er ook erg blij mee.😊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.