Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
MissHolmes
16-03-2025 om 10:19
Grindelwald schreef op 16-03-2025 om 07:46:
[..]
En als je hier weer tegengas krijgt dan ga je weer terug naar Viva
![]()
Toevallig niet! Neuh bij nader inzien ga ik idd niet wegrennen om een beetje tegengas, kan ik wel tegen. (Iemand mag tenslotte een eigen mening hebben)Daarom was ik hier trouwens ook niet weg. Zullen we nou weer ff ontopic gaan?
MissHolmes
16-03-2025 om 10:23
Friezinnetje schreef op 16-03-2025 om 07:53:
[..]
mss juist door zulke onnodige opmerkingen dat iemand verdwijnt. Helemaal niet nodig volgens mij
Yumi
16-03-2025 om 15:52
Dacht ga even alles bij elkaar leggen voor de IB aangifte, ga ik hem morgen invullen. Was zo gebeurd, want heb niets bijzonders, dus log ook even in bij de Belastingdienst. Controleer het e.a en heb het idee dat het nog simpeler is geworden. Voor ik het wist was ik klaar en kon ik het verzenden, blij mee! ✅ 
FaithfulDuck87
16-03-2025 om 16:05
Yumi schreef op 16-03-2025 om 15:52:
Dacht ga even alles bij elkaar leggen voor de IB aangifte, ga ik hem morgen invullen. Was zo gebeurd, want heb niets bijzonders, dus log ook even in bij de Belastingdienst. Controleer het e.a en heb het idee dat het nog simpeler is geworden. Voor ik het wist was ik klaar en kon ik het verzenden, blij mee! ✅
ja, dat had ik idd ook. Ik was in 5 minuten klaar. Ideaal.
lientje69
16-03-2025 om 16:43
Blij met lieve collega's die mij eerder naar huis stuurden ivm een lastige situatie komende week waardoor ik het zwaar heb.
Bakblik
16-03-2025 om 16:48
Blij dat er toch nog flink wat saamhorigheid in de buurt blijkt te zijn als we weer eens zonder stroom zitten (inmiddels zaten).
Ik heb nog gas en kon nog antieke filterkoffie maken. Diverse buren blij gemaakt met een bakkie pleur om de dag te starten.
HAHA!wait..what
16-03-2025 om 16:52
Bakblik schreef op 16-03-2025 om 16:48:
Blij dat er toch nog flink wat saamhorigheid in de buurt blijkt te zijn als we weer eens zonder stroom zitten (inmiddels zaten).
Ik heb nog gas en kon nog antieke filterkoffie maken. Diverse buren blij gemaakt met een bakkie pleur om de dag te starten.
Oh ik zou dan zó blij met je zijn 🥰
Bakblik
16-03-2025 om 17:04
HAHA!wait..what schreef op 16-03-2025 om 16:52:
[..]
Oh ik zou dan zó blij met je zijn 🥰
Woorden van gelijke strekking hebben de buren ook geuit. Het was naar zo lang geen stroom maar het doet wel wat goeds met een voor de buren.
HAHA!wait..what
16-03-2025 om 17:05
Ik voel me vandaag weer een stuk beter, echt heel blij mee
Sinds dinsdag had ik koorts t/m gisteren. Vandaag voor het eerst opgestaan zonder koorts en behalve hoesten en echt een waardeloze conditie, voel ik me redelijk oké! Voor het eerst weer even buiten geweest en een half uurtje gewandeld met de honden.
Zelfs een lading was kunnen opvouwen! Bizar, nooit verwacht dat ik daar ooit eens blij van kon worden 
HAHA!wait..what
16-03-2025 om 17:07
Bakblik schreef op 16-03-2025 om 17:04:
[..]
Woorden van gelijke strekking hebben de buren ook geuit. Het was naar zo lang geen stroom maar het doet wel wat goeds met een voor de buren.
Oh joh, hoe lang zaten jullie zonder stroom? Wel echt lief van je 
Bakblik
16-03-2025 om 17:31
HAHA!wait..what schreef op 16-03-2025 om 17:07:
[..]
Oh joh, hoe lang zaten jullie zonder stroom? Wel echt lief van je
Vanaf 6.00 vanochtend was het steeds dan even wel dan even niet. Om 10.30 hadden ze ontdekt waar het zat en gingen ze graven toen ging de stroom er echt af. Ruim na 14.00 hadden we weer stroom.
En maandag hadden we ook al ruim anderhalf uur geen stroom.
Dit was de derde keer in 3 jaar dat het zo lang was. Dan moet je elkaar een beetje helpen. 2 jaar geleden heb ik zelfs bij buren met kleine kinderen aangeboden dat er bij mij flesjes warm gemaakt konden worden.
QuarterlyDinosaur18
16-03-2025 om 18:23
Genoten van de zon dit weekend, veel gewandeld en hebben onze vakantie geboekt, helemaal leuk. We beginnen in Helsinki en vervolgens gaan we rondtrekken in de Baltische staten om een maand later terug te vliegen vanuit Vilnius. Zoals bijna altijd boeken we alleen het eerste appartement en daarna zien we wel. Het ziet er vrij rustig, uitgestrekt & relaxed uit. Veel mooie wandeltochten zijn er mogelijk. Heel nieuwsgierig naar.
FaithfulDuck87
16-03-2025 om 18:25
dat ik lekker in de tuin bezig ben geweest en al een eind ben. De laatste 3 jaren kwam de tuinman langs, omdat ik zelf de energie er niet voor had. Maar nu wel! Scheelt veel geld en ik vind het zelf ook leuk om te doen