Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Jorni
17-02-2025 om 21:50
Van het buiten wandelen, daarbij de vogeltjes horen fluiten, samen met mijn man en 3 kinderen na schooltijd. Man en ik hadden samen een vrije dag opgenomen vandaag.
Tara82
20-02-2025 om 21:18
Ik ben heel blij met mijn buisjes en ze zijn pas 2 dagen geleden geplaatst. Ik hoor zo veel meer en dat had ik niet verwacht. Het doel was vooral dat mijn oren open zouden blijven en minder oorpijn. Mijn collega's viel het meteen op dat ik nu minder hard praat. Alleen merk ik nu hoeveel herrie er overal is en daar moet ik aan wennen, maar dat is het beter horen zeker waard.
rionyriony
21-02-2025 om 15:44
Ik heb zo'n Wush gekocht, een TellSell ding wat nu eens een keer wél goed lijkt te werken. Dat ding spuit je oren uit. Ik weet niet of het de doktersassistente vervangt. Kan wel; weet ik niet.
Beterlaat2021!
21-02-2025 om 15:54
De voorlaatste keer dat ik mijn oren uit liet spuiten, gebruikte de assistente een nieuw apparaat, een soort hoge drukspuit. Tjeeses, dat deed pijn!
Ik viel bijna van de kruk af en moest me vasthouden. Bovendien werkte het niet voldoende. Nog een paar dagen pijn gehad.....
Dus een weekje later weer en toen heb ik gezegd dat ik 'de oude spuit' weer wilde. En zo geschiedde.
Auwereel
21-02-2025 om 17:44
Beterlaat2021! schreef op 21-02-2025 om 15:54:
De voorlaatste keer dat ik mijn oren uit liet spuiten, gebruikte de assistente een nieuw apparaat, een soort hoge drukspuit. Tjeeses, dat deed pijn!
Ik viel bijna van de kruk af en moest me vasthouden. Bovendien werkte het niet voldoende. Nog een paar dagen pijn gehad.....
Dus een weekje later weer en toen heb ik gezegd dat ik 'de oude spuit' weer wilde. En zo geschiedde.
O dat zijn krengen, die hogedrukspuiten! Ik had verschrikkelijk last van oorschimmel en er kwam ontzettend veel troep uit, maar wat deed het zeer! Ik hoop die nooit meer nodig te hebben.
Het enige wat nog pijnlijker was, waren de druppels die ik in eerste instantie kreeg om de schimmel te bestrijden, dat voelde alsof er een gat in mijn trommelvlies werd gebrand en gelijk verschrikkelijke oorpijn. Toen ik met de assistente belde met dat het zo zeer deed, vroeg ze wat het probleem was, want dat het wat brandt, dat hoort zo. Nou, het brandde niet "wat" het was een verschrikking! Gelukkig mocht ik van de huisarts nieuwe druppels die normaler aanvoelden. Nog een aardige tijd mee aan het tobben geweest.
Moosey
21-02-2025 om 23:04
Van de patches die ik gister besteld had en die vandaag aan kwamen (overigens ook met de postbode die had gezien dat ik weer eens wel de goede postcode had opgegeven maar het huisnummer van m’n werk had ingevuld
) Vanavond over de telefoongaten in mijn spijkerbroek gestreken en vastgestikt. Was een klusje maar het ziet er heel leuk uit, hoop dat ze lang mooi blijven
Netherfield
22-02-2025 om 00:11
Vandaag waren man en ik vrij en zijn met dochters naar de dierentuin geweest. Erg leuke dag gehad. En nu komt er zelfs nog een weekend achteraan!
Bellebelle
22-02-2025 om 15:22
Van de heerlijke temperatuur. Begin deze week sloeg de ijskoude wind me nog in het gezicht, maar nu kon ik zelfs met een dunne jas buiten lopen zonder dat het koud was.
Bellebelle
22-02-2025 om 16:17
Moosey schreef op 21-02-2025 om 23:04:
Van de patches die ik gister besteld had en die vandaag aan kwamen (overigens ook met de postbode die had gezien dat ik weer eens wel de goede postcode had opgegeven maar het huisnummer van m’n werk had ingevuld
) Vanavond over de telefoongaten in mijn spijkerbroek gestreken en vastgestikt. Was een klusje maar het ziet er heel leuk uit, hoop dat ze lang mooi blijven
Wat zijn telefoongaten? Deze nieuwe modetrend heb ik volgens mij gemist.
Schemerlampje
22-02-2025 om 16:37
Bellebelle schreef op 22-02-2025 om 16:17:
[..]
Ik gok, gaten in je broekzak doordat je je telefoon daarin hebt?
Loulou39
22-02-2025 om 17:12
Bellebelle schreef op 22-02-2025 om 16:17:
[..]
Ik ook! Ik heb gegoogled, maar kon niets vinden.
Ik denk inderdaad een zelfbedachte term is voor wat Schemerlampje zegt.
En ik ben blij dat ik een klus waar ik enorm tegenop zag, vandaag heb gedaan. Zit nog een klein vervolg aan (hopelijk lukt dat morgen), maar de eerste stap is gezet.
Nu zitten we lekker met wijn, nootjes, olijfjes, tomaatjes, etc op de bank. Nog geen plannen dit weekend omdat ik nog heel moe ben van de griep die ik heb gehad. Misschien morgen.
Netherfield
22-02-2025 om 20:19
Vakantie geboekt! Deze week meerdere campings gemaild (van die ouderwetse zonder boekingsknop op de website) om alleen maar te horen dat ze vol zitten. We zochten een stacaravan aan de Bodensee, ergens anders in Zwitserland, maar of volgeboekt of €5500 voor twee weken en dat ging ons toch wat ver. Maar nu eentje gevonden voor €2300 aan het meer van Geneve aan de Franse kant. Blij!!! Normaal boek ik al in december maar het duurde wat lang voordat duidelijk was welke periode we gingen, gezien de plannen van puberdochters. Ze gaan nog wel mee maar ook zelf enz enz. Maar gelukt! Blij!!!
Moosey
22-02-2025 om 21:10
Schemerlampje schreef op 22-02-2025 om 16:37:
[..]
Ik gok, gaten in je broekzak doordat je je telefoon daarin hebt?
Exact dit
Yumi
22-02-2025 om 22:54
Moosey schreef op 22-02-2025 om 21:10:
[..]
Exact dit
![]()
Maar hoe dan?
Een telefoon in je broekzak lijkt me vooral lastig, te groot, zwaar, maar dat je er gaten van krijgt zie ik niet zomaar gebeuren.