Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-02-2025 om 23:15

Yumi schreef op 22-02-2025 om 22:54:

[..]

Maar hoe dan?

Een telefoon in je broekzak lijkt me vooral lastig, te groot, zwaar, maar dat je er gaten van krijgt zie ik niet zomaar gebeuren.

GalaxyS24Ultra_ripping_jeans_reddit.jpg

zo dus, of

h1gd0li1vfsa1.jpg?auto=webp&s=71101ab07282aec26f2f7e90b2ecb1310279bb4b

Mijn telefoon is niet zo groot (iphone SE) en die past in de breedte in mijn broekzak. En dan krijg je van die slijtplekken zoals op foto 2. 

Ik heb ook een SE inderdaad, met een heel slank hoesje, en die zit standaard in mijn rechter broekzak. Waar de hoeken van de telefoon zitten slijten er dan uiteindelijk gaten in. 

Lollypopje

Lollypopje

23-02-2025 om 10:08 Topicstarter

ik log te crashen, maar met eem hele fijne reden.
Heb mijn nichtje van 2,5 eindelijk weer eens gezien. Het was natuurlijk veel te vermoeiend en een half uur was minimaal een kwartier te lang, maar het was zo fijn 😊

Friezinnetje schreef op 22-02-2025 om 23:15:

[..]

GalaxyS24Ultra_ripping_jeans_reddit.jpg

zo dus, of

h1gd0li1vfsa1.jpg?auto=webp&s=71101ab07282aec26f2f7e90b2ecb1310279bb4b

Ohh dat heb ik nog nooit gezien 

Al een paar dagen blij met dit nieuwe douche gordijn...:

93925

Nu wordt ook het rode kastje in mijn badkamer groen geverfd en met  groene handdoeken erbij heb ik ineens een hele andere badkamer! 
Hoe simpel kan het zijn.......

Beterlaat2021! schreef op 23-02-2025 om 12:07:

Al een paar dagen blij met dit nieuwe douche gordijn...:

93925

Nu wordt ook het rode kastje in mijn badkamer groen geverfd en met groene handdoeken erbij heb ik ineens een hele andere badkamer!
Hoe simpel kan het zijn.......

Oooh die is mooi! Helemaal mijn smaak.

Dochter  gaat in april voor een geregistreerd partnerschap.  Ik werd blij van haar blije gezicht en enthousiasme toen ze het vertelde.

Ik ben thuis aan het werk en en mijn kat ligt naast me in zijn mandje weer eens heel (onkatachtig) hard te snurken en het is zo gezellig.

Schoondochter schreef op 24-02-2025 om 07:53:

Ik ben thuis aan het werk en en mijn kat ligt naast me in zijn mandje weer eens heel (onkatachtig) hard te snurken en het is zo gezellig.

QuarterlyDinosaur18

QuarterlyDinosaur18

24-02-2025 om 17:53

Schoondochter schreef op 24-02-2025 om 07:53:

Ah wat gezellig. In teams zie ik bij enkele collega’s soms een kat voorbij komen. Ineens weer een staart in beeld. Dat maakt een overleg toch een stuk leuker. 

Ik zag net een forummer die ik lang niet gezien had. Ik heb diegene gemist.

Mijn favoriete theezakjes op kantoor waren vandaag op. Ik werd er net blij van dat dat mijn grootste ergernis van de dag was 

De vullingsgraad van de ondergrondse gasvoorraden in Nederland is vandaag 28.4%.

Nu staat mijn verwarming al enige weken uit. Het is 19,4 C. 

Ik krijg ook geld terug: ongeveer 50 euro, wat wel minder is dan vorig jaar toen ik 200 terugkreeg, en het nieuwe termijnbedrag is 63 euro. Dat is alle verbruik aan energie behalve de verwarming die gescheiden wordt afgerekend.

Vandaag de bank in elkaar gezet, en daarna een Lego set. Heerlijk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.