Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Citroengraag schreef op 05-02-2025 om 20:14:

Tiener mocht vandaag zijn MBO-1 (entree) diploma ophalen en het ROC had er echt een feestje van gemaakt. Zoals ze zelf vertelden: de weg naar hun eerste erkende diploma was voor veel van deze jongeren lang en hobbelig... Dat verdient deze aandacht!

Dat hebben ze goed begrepen op die school! 

Dat de planten die het ergste de pee inhadden jegens de koele en donkere wintermaanden nu toch maar gaan uitlopen. Ik zie nieuwe jonggroene takjes en blaadjes verschijnen en nu vlot achter elkaar en niet aarzelend meer.

ik ben blij dat ik mijn boodschappen voor het weekend al in huis heb. Wilde eerst morgen gaan maar ik moet morgen na werk naar de psycholoog dus daarna heb ik geen puf meer om nog naar de winkel te gaan.

Een niet meer verwachte service bij een garantiekwestie. Duur ding, en wordt toch helemaal vervangen door een nieuw exemplaar. En dat zonder verdere inspanningen van onze kant, want wij hadden ons er (wel teleurgesteld) bij neergelegd nadat de producent was komen kijken en de claim afwees. De leverancier heeft achter de schermen zijn best voor ons gedaan en verraste ons met deze uitslag ❤️

Mijn nieuwe werk! Ik zei vanmiddag; ik weet nog geen 90% maar ik vind het nu al zoveel leuker dan mijn oude werk! Plus dat er ineens heel snel geregeld is dat ik een opleiding mag gaan doen vanaf volgende maand!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-02-2025 om 17:43

wat fijn Stokstaartje, dat het meteen goed bevalt. En dan ook nog een opleiding! 

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

06-02-2025 om 19:09

stokstaart schreef op 06-02-2025 om 17:33:

Mijn nieuwe werk! Ik zei vanmiddag; ik weet nog geen 90% maar ik vind het nu al zoveel leuker dan mijn oude werk! Plus dat er ineens heel snel geregeld is dat ik een opleiding mag gaan doen vanaf volgende maand!

Gefeliciteerd Stokstaart!

Hier ook weer een baan sinds december waar ik het heel erg naar mn zin heb.

Verder zou ik vanavond een soort van date (ik krijg alleen al van het woord kriebels) hebben, dat is totaal onverwacht en spontaan vanmiddag geworden en wat ik al helemaal niet verwacht had (en zo werkt het ook niet bij mw controlfreak die niet goed is in dit soort dingen en met gevoelens); hij is leuk, veel gemeen, een klik, qua uiterlijk ook helemaal mn type  en ik ben geloof ik best wel een beetje in de war   

To be continued.... (en zo niet, ook goed want ik vind het prima in mn eentje en heb een leuk leven)

stokstaart schreef op 06-02-2025 om 17:33:

Oh, wat goed! Gegund!

MissHolmes schreef op 06-02-2025 om 19:09:

[..]

Gefeliciteerd Stokstaart!

To be continued.... (en zo niet, ook goed want ik vind het prima in mn eentje en heb een leuk leven)

Wat leuk en spannend! 
Ik wens je sowieso een hele fijne avond, dan heb je die al binnen, en duimen we voor je voor een leuk verder verloop… 😇

Mijn zoon heeft vandaag gehoord dat hij naar zijn vervolg opleiding mag....We zijn helemaal blij...

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

06-02-2025 om 22:53

Loulou39 schreef op 06-02-2025 om 20:45:

[..]

Wat leuk en spannend!
Ik wens je sowieso een hele fijne avond, dan heb je die al binnen, en duimen we voor je voor een leuk verder verloop… 😇

Zit in trein naar huis (hij woont in buurstad, 10 min. met trein); heb hem net weer gezien  2x vandaag 😄

Ach we zien het wel.. hij maakt alleen wel vrij veel in mij los op een of andere manier.. (vanmiddag al) En dat had ik totaal niet ; verwacht..

Voor het eerst sinds lange tijd niemand thuis vandaag waar ik rekening mee hoef te houden.  Lekker vroeg boodschappen gedaan en de soep staat al op.  Ik ga een lange middag hobbieën, in de keuken. 

Bakblik schreef op 07-02-2025 om 11:23:

Voor het eerst sinds lange tijd niemand thuis vandaag waar ik rekening mee hoef te houden. Lekker vroeg boodschappen gedaan en de soep staat al op. Ik ga een lange middag hobbieën, in de keuken.

Oh heerlijk! Lekker even tijd voor jezelf (en extra lekker als je de “verplichte” klussen al hebt gedaan 👍🏻😁).

@MissHolmes: spannend! 😁

Bakblik schreef op 07-02-2025 om 11:23:

Voor het eerst sinds lange tijd niemand thuis vandaag waar ik rekening mee hoef te houden. Lekker vroeg boodschappen gedaan en de soep staat al op. Ik ga een lange middag hobbieën, in de keuken.

Heerlijk, geniet ervan.

Thnx allemaal! Vandaag wat dingen aanleveren en dan beginnen!

MissHolmes schreef op 06-02-2025 om 19:09:

[..]

Verder zou ik vanavond een soort van date (ik krijg alleen al van het woord kriebels) hebben, dat is totaal onverwacht en spontaan vanmiddag geworden en wat ik al helemaal niet verwacht had (en zo werkt het ook niet bij mw controlfreak die niet goed is in dit soort dingen en met gevoelens); hij is leuk, veel gemeen, een klik, qua uiterlijk ook helemaal mn type en ik ben geloof ik best wel een beetje in de war

Wat leuk voor je!!! Hopelijk blijft het leuk en wordt het alleen maar leuker.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.