Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dolfje schreef op 03-02-2025 om 18:55:

Ik zou blij worden van 2 seizoenen ,lente en zomer

Hahaha, ja dit inderdaad. Helemaal mee eens!!

En nu stop ik weer even op dit topic. (Even teveel berichten van mij achter elkaar 😇😁).

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-02-2025 om 20:31

Loulou39 schreef op 03-02-2025 om 20:18:

[..]

Hahaha, ja dit inderdaad. Helemaal mee eens!!

En nu stop ik weer even op dit topic. (Even teveel berichten van mij achter elkaar 😇😁).

ja, open je eigen topic even ja  

Friezinnetje schreef op 03-02-2025 om 20:31:

[..]

ja, open je eigen topic even ja

😇

Alweer?? 😁 

(Maar het zijn gelukkig wel allemaal welgemeende en lieve reacties: er zijn zoveel lieve mensen op dit forum!)

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-02-2025 om 20:52

Loulou39 schreef op 03-02-2025 om 20:42:

[..]

😇

Alweer?? 😁

(Maar het zijn gelukkig wel allemaal welgemeende en lieve reacties: er zijn zoveel lieve mensen op dit forum!)

dat ben ik met je eens 

Van de basisarts die in opleiding is bij de huisartsenpraktijk. Ontzettend positief dat mensen bewust voor het vak huisarts kiezen, zeker nu er zo 'n tekort is aan deze belangrijke artsen.Terwijl het me een mooi maar zwaar beroep lijkt met veel verantwoordelijkheden.

Dat ik vandaag 1/3e van de dag pijnvrij was

Loulou39 schreef op 03-02-2025 om 22:24:

Dat ik vandaag 1/3e van de dag pijnvrij was

Op naar de 3/3 Loulou!

Auwereel schreef op 03-02-2025 om 22:37:

[..]

Op naar de 3/3 Loulou!

❤️

Nou best wel omdat de gisteren plotselinge pijn aan de tenen van beide voeten vandaag foetsie was. Het waren de aanhechtingen van de pezen onder mijn voeten. Er was wel genoeg over, maar deze specifieke soort was weg. En dat geeft moed voor de volgende keer.

Verder een plantenschaal geverfd. Kijkend naar de Tweede Kamer. Vond de kleur wat lastig kiezen maar het is Taupe geworden. Er staan al twee varens in, gewoon in hun eigen potje voorlopig.

Denk dat als ik morgen puf heb, ik een Griekse rand erlangs ga maken. Zoiets:

?u=https%3A%2F%2Fthumbs.dreamstime.com%2Fz%2Fvector-grieks-ornament-69235847.jpg&f=1&nofb=1&ipt=c40512b26f1ce7a07e9888b076ac4c44558842423a633aa35c1925d78a8dfd95&ipo=images

Maar ik moet niet op de zaken vooruit gaan lopen.

Ik ben vandaag begonnen in mijn nieuwe baan. Super leuk maar volledig overladen met informatie. Morgen een dag mijn oude werk en dan donderdag dag 2 in mijn nieuwe baan. Het was leuk

Dat het me redelijk lukt om de taken die ik op mijn to-do lijstje heb staan af te vinken.

Tussendoor ook nog gewoon tijd voor leuke dingen zoals het bezoeken van een tuincentrum, samen met mijn dochter. Daar ook lekker geluncht. En nu verder in huis rommelen. Heerlijk met het zonnetje op de ramen.
Hele simpele dingen, niks buitensporigs. Maar ik waardeer dit steeds meer en heb niet de behoefte aan allerlei gekkigheden om de dag in te vullen. Wanneer ik alle basisdingen rondom het gezin op orde kan houden, aan mijn sociale en werk verplichtingen voldoe en mezelf goed in acht neem door te sporten en goed te slapen dan ben ik op mijn best.

Heerlijk die zon
Om 15 uur bewolking volgens weersvoorspelling, dus nu nog even genieten.

Vera8 schreef op 05-02-2025 om 13:22:

Dat het me redelijk lukt om de taken die ik op mijn to-do lijstje heb staan af te vinken.

Tussendoor ook nog gewoon tijd voor leuke dingen zoals het bezoeken van een tuincentrum, samen met mijn dochter. Daar ook lekker geluncht. En nu verder in huis rommelen. Heerlijk met het zonnetje op de ramen.
Hele simpele dingen, niks buitensporigs. Maar ik waardeer dit steeds meer en heb niet de behoefte aan allerlei gekkigheden om de dag in te vullen. Wanneer ik alle basisdingen rondom het gezin op orde kan houden, aan mijn sociale en werk verplichtingen voldoe en mezelf goed in acht neem door te sporten en goed te slapen dan ben ik op mijn best.

Idem hier. Als alles op de rit is, kan ik me het beste ontspannen. Gisteravond ook heel bewust iets afgezegd zodat ik even thuis op de bank kon hangen en aandacht kon besteden aan mijn kinderen. 

Grijzer dan grijs hier dus heb 2 bossen tulpen gekocht die nu leuk in een vaas staan en voor wat kleur in huis zorgen.

Tiener mocht vandaag zijn MBO-1 (entree) diploma ophalen en het ROC had er echt een feestje van gemaakt. Zoals ze zelf vertelden: de weg naar hun eerste erkende diploma was voor veel van  deze jongeren lang en hobbelig... Dat verdient deze aandacht!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.