Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
DGHK
03-02-2025 om 14:40
Ik vind dit ook heerlijk weer. Een uur gelopen in de kou. Ik was weer helemaal fris toen ik thuiskwam. Mijn hoofd leeg en koud. Zo lekker.
Broodjebrie
03-02-2025 om 15:45
watertoren schreef op 03-02-2025 om 11:26:
Mooi weer? Ik vind van niet. Ik krijg net weer een foto binnen van mijn zoon. Hij is op vakantie naar de Malediven. Witte stranden, zon en een mooie blauwe zee. Dat noem ik mooi weer.
Tjongejonge wees blij dat de zon schijnt zeg. Ja het is wat kouder maar veel liever dit dan regen of sneeuw.
watertoren
03-02-2025 om 15:55
Broodjebrie schreef op 03-02-2025 om 15:45:
[..]
Tjongejonge wees blij dat de zon schijnt zeg. Ja het is wat kouder maar veel liever dit dan regen of sneeuw.
Regen vind ik ook niks. Ik heb al geboekt en ga in mei op vakantie maar dat duurt nog zo lang. Ik denk dat ik er nog even tussenuit ga naar de zon.
Bellebelle
03-02-2025 om 16:09
Ik ben blij omdat de zon weer schijnt, omdat het lekker ging op het werk en omdat mijn fietslamp het weer doet. Mijn fietslampen gaan automatisch aan, maar vorige week waren ze opeens uit. Ik was al aan het stressen over een reparatie, wanneer ik die fiets dan naar de fietsenmaker moest brengen en hoe duur het weel weer zou worden, tot mijn man eens goed keek. Bleek er een stekkertje los te zitten. Dat heeft hij weer aangesloten en nu werkt het weer. Ik fiets zo ontzettend veel, ook 's avonds, dat ik echt beperkt ben als mijn fietslampen het niet doen.
Bakblik
03-02-2025 om 16:22
Met dit weer kan je kleden op de kou. Vanochtend 2 uur buiten gewerkt. Was heerlijk. Wel een maillot onder mijn broek en een extra laagje onder mijn jas.
En heel blij dat de cursisten het zo goed doen dit seizoen. Ze kunnen na de 4e ochtend allemaal fietsen. Nu nog zorgen dat ze ook veilig zijn in het verkeer.
Loulou39
03-02-2025 om 16:26
Bakblik schreef op 03-02-2025 om 16:22:
Met dit weer kan je kleden op de kou. Vanochtend 2 uur buiten gewerkt. Was heerlijk. Wel een maillot onder mijn broek en een extra laagje onder mijn jas.
En heel blij dat de cursisten het zo goed doen dit seizoen. Ze kunnen na de 4e ochtend allemaal fietsen. Nu nog zorgen dat ze ook veilig zijn in het verkeer.
Zo leuk dat je dit doet, heel dankbaar “werk” lijkt me!!
Lollypopje
03-02-2025 om 17:33
vanmiddag even 10 minuten in het zonnetje op mijn balkon gezeten Daarna was ik wel even moe, maar het was het zo waard. Het was zo lekker 😊
Dolfje
03-02-2025 om 17:56
watertoren schreef op 03-02-2025 om 15:55:
[..]
Regen vind ik ook niks. Ik heb al geboekt en ga in mei op vakantie maar dat duurt nog zo lang. Ik denk dat ik er nog even tussenuit ga naar de zon.
Ik geef je groot gelijk. Mei duurt veel te lang nog. Wij gaan over een maand ongeveer. Nu al bedacht dat we volgend jaar in januari gaan.
Ok zaterdag en gisteren en vandaag was het "mooi" weer, de zon scheen. Maar geef mij er maar 20 graden bij.
Broodjebrie
03-02-2025 om 18:23
Dolfje schreef op 03-02-2025 om 17:56:
[..]
Ik geef je groot gelijk. Mei duurt veel te lang nog. Wij gaan over een maand ongeveer. Nu al bedacht dat we volgend jaar in januari gaan.
Ok zaterdag en gisteren en vandaag was het "mooi" weer, de zon scheen. Maar geef mij er maar 20 graden bij.
Tja het is nog maar februari dus tot die tijd even dromen van die temperaturen.
Ik ben erg blij met de zon.
Herfstappeltaart
03-02-2025 om 18:28
Zomer.......Lange fietstochten in de zon, broodjes mee, ijsje of lunch ergens onderweg.
Herfst.......Regen die tegen de ruiten kletst terwijl ik geniet van de prachtige
herfstkleuren aan de bomen en een mok hete thee bij een Britse detective op t.v.
Winter.......Een fijne wandeling in de vrieskou met een zonnetje erbij, weggedoken in
een dikke wollen sjaal. Thuis warme koffie of chocomel met een amandelbroodje.
Lente..........De natuur laat bloemknopjes zien bij milde temperaturen en alle bomen en struiken kleuren prachtig frisgroen terwijl de vogels het hoogste lied fluiten.
Ik hou echt van alle seizoenen. Ik zou niet graag altijd zomer hebben.
Grindelwald
03-02-2025 om 18:36
Ik ook niet, lijkt mij vreselijk alleen maar zomer. In mijn ogen heeft ieder seizoen zijn charme. Vind de donkere avonden en vooral de donkere ochtenden heerlijk in de winter.
Loulou39
03-02-2025 om 20:13
Lollypopje schreef op 03-02-2025 om 17:33:
vanmiddag even 10 minuten in het zonnetje op mijn balkon gezeten Daarna was ik wel even moe, maar het was het zo waard. Het was zo lekker 😊
Oh wat fijn voor je!
Zo gegund 🌸
Loulou39
03-02-2025 om 20:14
Herfstappeltaart schreef op 03-02-2025 om 18:28:
Zomer.......Lange fietstochten in de zon, broodjes mee, ijsje of lunch ergens onderweg.
Herfst.......Regen die tegen de ruiten kletst terwijl ik geniet van de prachtige
herfstkleuren aan de bomen en een mok hete thee bij een Britse detective op t.v.
Winter.......Een fijne wandeling in de vrieskou met een zonnetje erbij, weggedoken in
een dikke wollen sjaal. Thuis warme koffie of chocomel met een amandelbroodje.
Lente..........De natuur laat bloemknopjes zien bij milde temperaturen en alle bomen en struiken kleuren prachtig frisgroen terwijl de vogels het hoogste lied fluiten.
Ik hou echt van alle seizoenen. Ik zou niet graag altijd zomer hebben.
Mooi beschreven 💕