Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Herfstappeltaart schreef op 20-01-2025 om 07:29:

Ik werd blij van een bericht zojuist op het RTL nieuws: een hond heeft haar eigen, zieke pup zelf naar de dierenarts gebracht. Ze was achter een mens aangelopen die haar andere pup naar de arts bracht. De hond dus met een tweede pup in haar bek. Het was in Turkije en de arts heeft de pup kunnen redden. Het was eigen initiatief van de hond want de persoon met de eerste pup dacht dat de tweede was overleden.

Die had ik donderdag jl al in het topic ‘LEUK nieuws’ gezet, maar niemand heeft die denk ik gelezen….toch leuk dat anderen dit ook leuk nieuws vinden 😀

Ik ben blij dat het gelukt is om voor dochter en mij tickets voor de Bankzitters te scoren vandaag! Wilde ze heeeel graag heen, maar het eerste concert was binnen no time uitverkocht. Gelukkig kwam er een 2e concert waarvoor we meteen in de wachtrij kwamen. En daar hadden we wel geluk  Tickets voor de golden circle ook nog! 

Eerste helft van de concertfilm Multitude van Stromae gekeken. Prachtig

madee schreef op 20-01-2025 om 17:40:

[..]

Die had ik donderdag jl al in het topic ‘LEUK nieuws’ gezet, maar niemand heeft die denk ik gelezen….toch leuk dat anderen dit ook leuk nieuws vinden 😀

O sorry, dat heb ik inderdaad niet gezien.Ik zag het voor het eerst bij het RTL ontbijtnieuws vanochtend.

Moosey schreef op 20-01-2025 om 18:34:

Eerste helft van de concertfilm Multitude van Stromae gekeken. Prachtig

O dat lijkt mij ook geweldig. Waar is dat te zien?

Heerlijk fris buiten. Eindelijk geen regen en geen sneeuw of ijs.

Herfstappeltaart schreef op 20-01-2025 om 18:44:

[..]

O dat lijkt mij ook geweldig. Waar is dat te zien?

Gewoon op YouTube, in hele mooie kwaliteit beeld en geluid. Ik geloof dat hij er zelf ook een punt van heeft gemaakt dat de film gratis te zien moest zijn voor iedereen omdat hij het laatste deel van zn tour moest cancelen

Moosey schreef op 20-01-2025 om 22:01:

[..]

Gewoon op YouTube, in hele mooie kwaliteit beeld en geluid. Ik geloof dat hij er zelf ook een punt van heeft gemaakt dat de film gratis te zien moest zijn voor iedereen omdat hij het laatste deel van zn tour moest cancelen

Dankjewel!

Die rust in mijn hoofd, die is er al veel langer, maar nu in deze hectische periode valt het nog meer op, zorgen verdwijnen. Innerlijke vreugde en kracht. Blijdschap. Liefde.
Het leven is zo mooi 

Lekker productief geweest. 6K gerend, tuin gesnoeid, takken opgeruimd, wat jurken op MP gezet die ik nooit of 1x aan heb gehad. Ik draag die krengen niet en heb ze destijds aangeschaft voor een aantal PhD uitreikingen. Ik had in retrospect beter een mooi pak kunnen aanschaffen.
Maar goed, ik heb vakantie en moet alleen nog een nieuwe raamhor in elkaar klussen, naar de stort rijden en de rest van de kledingkast uitmesten.

Mijn man is heel blij met zijn verjaardagscadeau en dat maakt mij ook weer erg blij. Hij had totaal niet verwacht dat hij een koffiezetapparaat zou krijgen. Ik had ook nog eens het merk gekozen waar hij een tijd geleden zelf ook naar had gekeken om te kopen. Niet dat ik mij dat kan herinneren, maar blijkbaar heeft hij het toen wel tegen mij gezegd. Nu kan hij gewoon 1 kopje zetten voor zichzelf, want steeds een hele pot zetten vond hij zonde en dat deed hij dus niet en dat is niet zo bevordelijk voor zijn humeur. Ik vind het altijd heel lastig om een cadeau voor hem te kopen, omdat hij zelf alles helemaal uit wil zoeken en dat het dit keer echt goed gelukt is maakt mij extra blij. Dus ik heb meteen ook een paar jaar slechte cadeautjes uit het verleden en in de toekomst gecompenseerd 

Vandaag een relatief goede dag.

Vanavond de eerste Valentine film op RTL-8. Het seizoen van de rode hartjes komt er weer aan. Omdat ik er toch niks aan doe (geen geheime liefde), mág het van mij.

All Things Valentine vond ik een van de aardigste, een paar jaar geleden. Die heb ik nog ergens staan.

Blij is niet helemaal  het juiste woord.  Maar bij de intake voor een ooglidcorrectie kwam er bij onderzoek een oogprobleem naar voren dat op termijn heel naar kan uitpakken.  Blij dat ik me dus eindelijk door man heb laten sturen voor een ooglidcorrectie  omdat dit anders niet aan het licht was gekomen. Verder vind ik het niet zo leuk eigenlijk. 

lientje69 schreef op 21-01-2025 om 19:09:

Blij is niet helemaal het juiste woord. Maar bij de intake voor een ooglidcorrectie kwam er bij onderzoek een oogprobleem naar voren dat op termijn heel naar kan uitpakken. Blij dat ik me dus eindelijk door man heb laten sturen voor een ooglidcorrectie omdat dit anders niet aan het licht was gekomen. Verder vind ik het niet zo leuk eigenlijk.

Ik heb je andere post gelezen en ik vind het fijn voor je dat de arts er achter is gekomen, ik hoop heel erg met je mee dat het goed komt en dat de behandeling die je in het andere topic beschrijft meevalt! 🌸

Fijne, drukke en productieve werkdag gehad. Daarna boodschappen en gezond gekookt, dat schiet er nog wel eens bij in na een lange dag werken. Ook genoeg voor lunch morgen, ook voor vriend. Elektricien gevonden die tijd heeft, morgen even bellen en afspraak inplannen. Nu lekker suffen op de bank, zo douchen, kop thee en lekker vroeg onder de wol. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.