Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Al maanden last van winterblues.
Vanmiddag lekker naar de zonnebank ( met Blue D lite) bij Sundays geweest🙂

Net op huisbezoek bij een cliënt geweest die ik al jaren ken. Toen dakloos, aan de drugs, geen tanden en alles was te moeilijk. Vandaag op zijn verjaardag geweest in zijn huurwoning, waar hij woont met zijn vriendin en zoontje van drie maanden. Knappen vent, leuke baan en lief gezin. Zoo mooi om te zien!! 

Kaartjes gekocht voor Haevn in de Oosterpoort 🥳. 

Wauw Koettie wat gaaf

Koettie, wat geweldig! Dan weet je weer waarvoor je het doet. 

Ik ben blij omdat voor een behandeling er niet in mijn oog geprikt hoeft te worden. Vind het nog steeds niet leuk maar er valt nu wel wat stress weg.

lientje69 schreef op 23-01-2025 om 10:25:

Koettie, wat geweldig! Dan weet je weer waarvoor je het doet.

Ik ben blij omdat voor een behandeling er niet in mijn oog geprikt hoeft te worden. Vind het nog steeds niet leuk maar er valt nu wel wat stress weg.

Fijn dat het prikken niet hoeft, kan me voorstellen dat het oplucht.

ik ben blij dat ik vandaag geen last meer heb van de naweeen van therapie van gisteren. Daar kwamen wat emoties los en dat sudderde nog de rest van de dag na. Maar vandaag heb ik er geen last van. 

wat een opluchting lientje 

Iets waar ik vaak blij van wordt maar vandaag een keer opschrijf: de grote muurschermen op het station waarop ongebruikelijke stationstaferelen gespeeld worden.

Dat sommige kamerplanten van deze temperaturen (18 graden) houden (varens, kamerden), maar een enkele zoals de Ficus Benjamina dan weer niet.

Nou ja, je kan niet naar alle monden koken zal ik maar zeggen.

rionyriony schreef op 23-01-2025 om 18:40:

Dat sommige kamerplanten van deze temperaturen (18 graden) houden (varens, kamerden), maar een enkele zoals de Ficus Benjamina dan weer niet.

Nou ja, je kan niet naar alle monden koken zal ik maar zeggen.

Laat die dan zijn blad vallen? Temperatuur staat als ik thuis ben op 19 maar als ik weg ben 16-17? Ben na 2 jaar een beetje klaar met die ficus, denk dat ik hem dump binnenkort 

Net, op minder dan een kilometer van ons huis, 3 flamingo’s gezien. Gewoon hier in Nederland!

Van een heerlijk warme douche nadat ik nat was geworden in de regen.

Mijn salaris!  Vorig jaar bij een nieuwe werkgever begonnen eb ik kwam er pas vorige week achter door een collega waar ik mijn plusuren kon vinden. Als je begin december  deze niet overzet naar balansbudget , worden ze dus uitbetaald in januari.  Ik dacht eigenlijk  niet dat ik plusuren had, maar het bleken er dus bijna 30 te zijn! Dat was een leuk extraatje!

Schemerlampje schreef op 24-01-2025 om 15:34:

Net, op minder dan een kilometer van ons huis, 3 flamingo’s gezien. Gewoon hier in Nederland!

Gaaf ik heb op tv weleens beelden gezien van flamingo's in Zeeland maar nog nooit in het echt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.